تعمیر و تعویض باتری آیفون 12 پرو مکس

تعمیر و تعویض باتری آیفون 12 پرو مکس

تعمیر و تعویض باتری آیفون 12 پرو مکس را در این مقاله باهم بررسی می‌کنیم. علاوه بر اینکه به صورت کلی با این گوشی آشنا می‌شویم، راه‌های استفاده بهینه از باتری و روش‌هایی که کم‌تر به باتری آسیب می‌زنند را می‌خوانیم. همچنین خرید باتری آیفون 12 پرو مکس را بررسی می‌کنیم. این مقاله ویژه کسانی است که قصد خرید آیفون 12 پرو مکس را دارند یا از کاربران این گوشی هستند.

در ابتدا با راه حل‌های جزئی و روش‌های ساده؛ افزایش طول عمر و حفاظت از باتری آیفون 12 پرو مکس را توضیح می‌دهیم. سپس به شما مخاطبان عزیز توضیح می‌دهیم زمانی که باتری گوشی آیفون 12 پرو مکس شما دچار مشکل چه باید کنید. شما می‌توانید با امداد موبایل تماس و ارتباط برقرار کنید و یا به مراکز ما مراجعه کنید، تکنسین‌ها و کارشناسان ما در بخش تعمیر گوشی همواره آماده خدمت رسانی و اراِئه مشاوره رایگان به شما همراهان عزیز هسنند.

 

ظرفیت باتری آیفون 12 پرو مکس

دو دلیل عمده برای خرید آیفون ۱۲ پرو مکس وجود دارد و آن هم نمایشگر بزرگ‌تر و باتری بزرگتر نسبت به سایر مدل‌هاست. این گوشی به باتری ۳۶۸۷ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که بیشترین مقدار در خانواده آیفون 12 محسوب می‌شود. فراموش نکنید که این محصول از شارژ سریع بی سیم و با سیم پشتیبانی می‌کند. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که همان اندازه که ظرفیت آیفون 12 پرو مکس اهمیت دارد؛ نگهداری و محافظت از آن نیز مهم است.

تعمیر و تعویض باتری آیفون 12 پرو مکس

چطور طول عمر باتری آیفون 12 پرو مکس افزایش دهیم

دلایل ساده‌ای بر سلامت باتری آیفون و افزایش طول عمر آن تاثیر دارد. اگر آیفون 12 پرو مکس خود را کاملا 100 درصد شارژ می‌کنید یا پس از خاموش شدن کامل گوشی آن را به شارژ می‌زنید؛ باتری آیفون 12 پرو مکس شما خیلی کم‌تر از حالت طبیعی عمر می‌کند. همچنین باید در زمان شارژ شدن گوشی مراقب دما آن باشید. بهتر است در زمان شارژ گوشی قاب آن را خارج کنید. به علاوه حتما در نظر داشته باشید که از شارژرهای اصل و اورجینال استفاده کنید.

از دیگر عادت‌های پر خطر در کاربران می‌توان به متصل کردن مدام باتری آیفون 12 پرو مکس خود را به پاور بانک متصل اشاره کرد.اما در نظر داشته باشید که استفاده مداوم از آن‌ها به شدت به گوشی و دستگاه‌ها شما آسیب وارد می‌کند. ترجیحا فقط در موارد ضروری از پاوربانک استفاده کنید. با اطمینان می‌گوییم که اگر تمام نکاتی که گفتیم به علاوه رعایت چند نکته ساده مانند تنظیم روشنایی، خاموش کردن وای فای و بلوتوث؛ به علاوه شارژ کردن گوشی در دمای اتاق باتری؛ عمر موبایل آیفون 12 پرو مکس شما خیلی بالا خواهد بود و تا چندین سال خراب نخواهد شد.

 

برطرف کردن مشکل شارژ نشدن آیفون 12 پرو مکس

در مواقعی که با اتصال شارژر، گوشی آیفون 12 پرو مکس شما شارژ نمی‌شود، معمولا چند اقدام دم دستی و ساده این مشکل را حل می‌کند. اقداماتی مانند : ممکن است درگاه لایتنینگ آیفون 12 پرو مکس شما کثیف شده باشد. برای تمیز کردن آن از یک سوزن و پنبه آغشته با الکل استفاده کنید. این کار را بسیار با دقت و به آرامی انجام دهید. راه حل دیگر این است که گوشی را با یک کابل و آداپتور دیگر شارژ کنید. ری استارت کردن گوشی را نیز امتحان کنید؛ چرا که ممکن است این مشکل ریشه نرم افزاری داشته باشد و با خاموش و روشن شدن آیفون شما این مشکل برطرف شود.

یکی دیگر از مشکلات موجود آیفون 12 پرو مکس این است که آیفون آن‌ها بیشتر از 80 درصد شارژ نمی‌شود و به این عدد که می‌رسد شارژ شدن گوشی متوقف می‌شود. به گفته‌ی اپل دلیل این موضوع جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی است؛ زیرا داغ شدن گوشی می‌تواند آسیب‌های جدی به بخش باتری و همچنین قطعات موجود در گوشی وارد کند. شرکت اپل اضافه کرد زمانی که دمای گوشی شما به حالت نرمال بازگردد این مشکل به طور کامل حل می‌شود اما تا قبل از آن ایفون اجازه‌ی شارژ شدن بیش از 80 درصد را نمی‌دهد. دلیل این موضوع این است که شارژ باتری از 80 تا ‍100 فشار مضاعفی به باتری وارد می‌کند و اپل با این کار سعی دارد این فشار وارده را کاهش دهد.

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 12 پرو مکس

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 12 پرو مکس

باتری آیفون 12 پرو مکس از نوع غیر قابل تعویض است. در نتیجه بدون در اختیار داشتن ابزار و تخصص مناسب، نمی‌توان آن را به راحتی جایگزین کرد. از همین رو توصیه می‌کنیم که این کار را به تعمیرکاران مجرب بخش تعمیر گوشی موبایل مرکز ما بسپارید تا در مدت بسیار کمی، موبایل خود را مانند روز اول تحویل بگیرید. تیم تعمیر گوشی آیفون فروشگاه ما با استفاده از تکنسین‌ها و تعمیرکاران مجرب در بخش تعمیر آیفون و ارائه بهترین قطعات؛ تمامی خدمات خود را تضمین می‌کند. تعرفه‌های ما بسیار معقول و مصوب اتحادیه است.

 

خرید باتری آیفون 12 پرو مکس

پیش از رفتن به بازار و خرید باتری آیفون 12 پرو مکس باید بدانید که این محصول قیمت یکسانی در بازار ندارد. از دلایل این مسئله می‌تواند به ظرفیت باتری آیفون 12 پرو مکس نرمال یا تقویت شده اشاره کرد. دلیل دیگر این موضوع می‌توان کیفیت اصلی و بالا یا تقلبی و بی کیفیت بودن قطعه اشاره کرد. بهتر است باتری آیفون 12 پرو مکس را از فروشگاه‌های معتبر مراکز تعمیرات موبایل خریداری کنید.

متاسفانه برخی از مغازه‌های لوازم جانبی و تعمیرات گوشی، باتری موبایل آیفون 12 پرو مکس فیک را با قیمتی بالا به شما می فروشند. اگر برای شما مهم است که یک باتری موبایل آیفون 12 پرو مکس اصل را با قیمت مناسبی بخرید و در عین حال قطعه طول عمر خوبی داشته باشد؛ می‌توانید به بخش تعمیرات آیفون اپل مرکز ما مراجعه کنید، همجنین شما می‌توانید از امکانات گارانتی گوشی موبایل امداد موبایل استفاده کنید.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *