تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 plus

تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 plus

تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 plus مهم‌ترین هدف ما در نگارش این مقاله است. به علاوه اگر روزی به تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته شده آیفون 8 plus نیاز پیدا کردیم؛ چه اقداماتی باید انجام دهیم. اگر به تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته شده آیفون 8 plus و یا هر تعمیر دیگری در حوزه تعمیر گوشی موبایل نیاز پیدا کردید می‌توانید به شعب مختلف امداد موبایل مراجعه کنید. تکنسین حوزه تعمیر آیفون گوشی شما را در مرحله اول به طور رایگان عیب یابی می‌کند سپس اطلاعات لازم را راجع به تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته شده آیفون 8 plus توضیح می‌دهند.

 

حوادث ناگهانی و تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 plus

تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 8 plus اپل به راحتی خراب نمی‌شود. در اکثر مواقع افتادن گوشی از دست کاربر منجر به شکستن ال سی دی آن می‌شود. در برخی از موارد دیگر هم دیده شده شکستن ال سی دی آیفون 8 plus در اثر وارد شدن یک فشار زیاد بر روی آن رخ می‌دهد. بنابراین رایج‌ترین دلایلی که منجر به شکستن ال سی دی آیفون 8 plus و سایر گوشی‌های هوشمند می‌شوند؛ فشار و ضربه هستند. به بیان دیگر ترک خوردگی و آسیب‌های فیزیکی از مهمترین دلایلی هستند که کاربران این گوشی آیفون به مرکز تعمیر گوشی شعب ما مراجعه می‌کنند.

به این صورت که حتی اگر شما به نحو احسنت از تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus  خود مراقبت کنید؛ سقوط گوشی از دست شما یا برخورد آن با اجسام سخت و وارد شدن ضربه به آن جزء حوادث ناگزیر هستند. تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 8 plus شما می‌تواند بخاطر ضربه دچار مشکلاتی از قبیل اینکه صفحه ال سی دی دچار ترک‌های ریز و تارعنکبوتی شود یا روی نمایشگر آن خطوط تیره و یا بنفش رنگ ایجاد شود.

در نظر داشته باشید که اگر ضربه وارد شده به گوشی آیفون 8 plus شما شدید باشد؛ پنل جلو ممکن است با شکستگی همراه شود و ترک‌های ریز و تارعکنبوتی روی آن مشاهده شود. در این مواقع اکثریت کاربران تصور می‌کنند که ال سی دی گوشی آیفون 8 plus  شکسته و باید به طور کامل تعویض گردد. اما خوشبختانه ممکن است تنها گلس رویی آسیب دیده باشد. از تخصصی‌ترین تعمیرات آیفون مربوط به تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 plus یا هر نوع آیفون دیگری می‌شود.

به بیانی دیگر گلس ال سی دی در واقع یک لایه شیشه محافظ و ضخیم است که توسط شرکت سازنده بر روی ال سی دی موبایل نصب می‌شود و سطح اصلی ال سی دی گوشی را از فضای بیرون تفکیک می‌کند. به بیان ساده‌تر هنگامی که از گوشی خود استفاده می‌کنید؛ انگشت خود را بر روی صفحه نمایش قرار می‌دهید، انگشت شما مستقیما بر روی ال سی دی قرار نمی‌گیرد بلکه بر روی گلس ال سی دی قرار خواهد گرفت.

همچنین گوشی آیفون شما ممکن است بر اثر ضربه شدید؛ با شل شدن کانکتورها و اتصالات داخلی و فلت‌های ال سی دی مواجه شده باشد. تکنسین‌ها ماهر ما در بخش تعمیر آیفون؛ به خوبی با فرایند تشخیص و عیب یابی گلس یا شیشه شکسته شده آیفون 8 plus شما آشنا هستند و در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل آن اقدام خواهند کرد. همانطور که اشاره کردیم به شیشه مقاومی که روی ال سی دی گوشی‌های موبایل از جمله آیفون 8 plus پرس شده و عضوی از مجموعه تاچ و ال سی دی است اصطلاحا گلس ال سی دی گفته می‌شود.

با شناخت بهتر این قطعه می‌توانید روند تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 plus را به صورت ساده‌ای درک کنید. وقتی از تعویض گلس ال سی دی صبحت می‌شود در واقع منظور تعویض کردن همین لایه شیشه‌ای و محافظ نصب شده بر روی پنل ال سی دی خواهد بود. در نظر داشته باشید تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 plus شرایط خاصی دارد. مهم‌ترین این شرایط مربوط به تاچ و ال سی دی این گوشی می‌شود.

اگر کوچک‌ترین آسیب یا اختلالی در عملکرد تاچ یا ال سی دی آیفون 8 plus ایجاد شده باشد، دیگر نمی‌توان تعویض گلس را انجام داد. در این شرایط باید به فکر تعویض کامل تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 8 plus بود. به همین جهت است که تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 plus به مراتب آمار انجام کمتری نسبت به تعویض تاچ ال سی دی دارد. زیرا در اغلب مواقع ضربه و فشار وارد بر گوشی در عملکرد تاچ یا ال سی دی آن اختلال هایی به وجود می‌آورند.در نتیجه تعویض و تعمیر گلس یا شیشه شکسته شده آیفون 8 plus با تعویض تاچ ال سی دی این آیفون تفاوت زیادی دارد.

اگر مشکل خرابی ال سی دی آیفون 8 plus شما نیز به علت شل شدن و یا جدا شدن کانکتور و یا پارگی فلت ال سی دی باشد، با خیال راحت تعمیرات موبایل خود را به ما بسپارید. بخش تعمیر گوشی آیفون در این فروشگاه تضمین می‌کند کیفیت نمایش تصویر را به گوشی شما باز خواهد گرداند.

 

 

تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 plus

محافظت از گلس یا شیشه شکسته شده آیفون 8 plus

از اساسی‌ترین دلایلی که کاربر مجبور به تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته شده آیفون 8 plus می‌شود به شکسته شده این قطعه در اثر فشار و ضربه می‌توان اشاره کرد. درست است که شدت فشار و ضربه‌ای که بتواند ال سی دی گوشی مثل آیفون 8 plus را بشکند باید بسیار زیاد باشد اما به هر حال شاهد این اتفاق در برخی مواقع هستیم. افتادن گوشی از دست کاربر و برخورد آن به زمین نیز از معمول‌ترین عواملی است که منجر به شکستن گلس ال سی دی یا شکستن گلس قاب پشت گوشی می‌شود.

به صورت کلی اگر می‌خواهید پس از خرید گوشی احتمال بروز مشکلاتی از قبیل شکستن قاب گوشی آیفون 8 plus و گلس ال سی دی آن را به حداقل مقدار ممکن برسانید باید مراقب باشید تا گوشی موبایلتان از دست یا از جیب شما به زمین نیفتد و به لایه شیشه‌ای قاب آیفون آسیبی وارد نشود. همچنین شما می‌توانید از گارد و قاب‌های اختصاصی که برای محافظت از آیفون 8 plus ارائه شده‌اند هم استفاده کنید تا ریسک شکستن قاب و گلس ال سی دی را در شرایط مختلف به کمترین مقدار برسانید.

فراموش نکنید تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 plus از تعمیرات فوق تخصصی محصولات اپل است و باید در انجام آن دقت بالایی صورت پذیرد. همچنین برای این کار نیاز به استفاده از دستگاه‌های خاصی است که در هر مرکز تعمیراتی شاهد بکارگیری آن‌ها نیستیم. به همین جهت اکیدا توصیه می‌کنیم تعمیر و تعویض گلس و شیشه شکسته شده آیفون 8 plus خود را به هر تعمیرکار حوزه تعمیرات موبایل واگذار نکنید.

 

تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 plus

هزینه تعمیر و تعویض گلس و شیشه شکسته آیفون 8 plus

موضوع مهم بعدی که باید راجع به آن صحبت کنیم مربوط به هزینه تعمیر و تعویض گلس یا شیشه آیفون 8 plus می‌شود. اگر شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند با تعویض گلس مشکل صفحه نمایش آیفون 8 plus اپل را برطرف کرد، از هزینه شما مقدار قابل توجهی کاسته می‌شود. هزینه و اجرت تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 plus تقریبا نصف هزینه تعویض کامل تاچ و ال سی دی این گوشی آیفون است.

همچنین وقتی فقط گلس صفحه نمایش تعویض شود، در واقع همان تاچ و ال سی دی فابریک و اورجینال برند آیفون در آن نصب باقی می‌مانند و این موضوع یک ویژگی مثبت خواهد بود. هزینه تعمیر و تعویض گلس و شیشه شکسته آیفون 8 plus و اجرت کارشناسان مجرب در مرکز تعمیرات موبایل ما،مطابق با نرخنامه اتحادیه تعمیرکاران موبایل در تهران است. در شعب مختلف امداد موبایل ما با بکارگیری تعمیرکاران متخصص در تعمیرات آیفون اپل بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهیم. در این فروشگاه ما ضمن گارانتی گوشی موبایل فروخته شده؛ دستمزد و هزینه‌ها را نیز ضمانت می‌کنیم که کاملا معقول باشد.

شما با خیال آسوده می‎توانید آیفون 8 plus خود که از ناحیه صفحه نمایش دچار مشکل شده است به مرکز ما بیاورید تا بدون پرداخت وجه از طرف شما، مشکل آن را به شما بگوییم. پس از تشخیص و ارائه مشاوره رایگان از سوی تکنسین‌های بخش تعمیر گوشی موبایل، هزینه آن را به صورت دقیق، برآورد می‌کنیم. همچنین زمان مورد نیاز برای انجام تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 plus به شما می‎گوییم.

همچنین توجه کنید که تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 plus حتماً باید با نصب قطعات اصلی همراه باشد. استفاده از قطعات فیک، مشابه و یا غیر اصلی ممکن است روی عملکرد گوشی آیفون 8 plus تاثیر بسیار بدی بگذارد. در نظر داشته باشید که این تاثیر فقط به صفحه نمایش مربوط نمی‌شود؛ بلکه کل دستگاه را تحت الشعاع قرار می‌دهد. همچنین ممکن است باعث بروز مشکلات عمده دیگری شود. اگر به دنبال بالاترین کیفیت و کم هزینه‌ترین خدمات تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 plus خود هستید با مرکز ما تماس بگیرید.

 

مراحل تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 plus

خیلی از افراد تصور می‌کنند که تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 plus باید کار ساده‌ای باشد و انجام آن اصلا پیچیده نیست. این افراد کاملا در اشتباه هستند چرا که تعویض و تعمیرگلس و شیشه شکسته آیفون 8 plus و سایر مدل‌های آیفون یا هر گوشی موبایل دیگری به مراتب نسبت به تعویض خود مجموعه تاچ و ال سی دی و دیگر تعمیرات رایج مربوط به صفحه نمایش گوشی‌ها سخت‌تر خواهد بود.

برای تعویض گلس شکسته ال سی دی آیفون 8 plus باید مراحل بسیار حساس و دقیقی طی شود و از تجهیزات خاصی از قبیل دستگاه لمینیت استفاده شود. تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 plus عموما چیزی در حدود دو برابر تعویض ال سی دی این گوشی موبایل دردسر دارد و زمانگیرتر خواهد بود. به همین جهت است که اکیدا توصیه می‌شود برای انجام این نوع تعمیرات فقط به متخصصان این حوزه مراجعه کنید. همچنین از محول کردن تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 plus به هر تعمیرکاری خودداری کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *