تعمیر و تعویض دکمه هوم آیفون SE

تعمیر و تعویض دکمه هوم آیفون SE

تعمیر و تعویض دکمه هوم آیفون SE از تعمیرات تخصصی این گوشی موبایل می‌باشد. در این مقاله سعی داریم هم تاچ آیدی آیفون SE را توضیح دهیم و هم اینکه راجع به تعمیر و تعویض دکمه هوم آیفون SE صحبت کنیم.

به علاوه خدمات بخش تعمیرات موبایل گروه امداد موبایل را در حوزه تعمیرات آیفون اپل توضیح می‌دهیم. هدف اصلی ما از نگارش این مقاله این است که اگر روزی به تعمیر و تعویض دکمه هوم آیفون SE احتیاج پیدا کردید راجع به روند آن اطلاعات داشته باشید.

چرا تاچ آیدی آیفون SE نیاز به تعمیر پیدا می‌کند؟

اولین قدم این است که بدانیم چرا در روند تاچ آیدی آیفون SE مشکل ایجاد می‌شود. سپس به سراغ مراحل تعمیر و تعویض دکمه هوم آیفون SE برویم. چندین دلیل مختلف می‌توانند منجر به بروز اختلال در عملکرد تاچ آیدی  آیفون SE شوند.

از رایج‌ترین این دلایل اعمال فشار بیش از اندازه از طرف کاربر در حین استفاده از دکمه مذکور است. فشار زیادی که از جانب انگشت بر روی تاچ آیدی آیفون SE وارد می‌شود می‌تواند به فلت زیر این دکمه آسیب بزند.

نکته مهمی که باید در زمان تعمیر و تعویض دکمه هوم گوشی آیفون SE در نظر داشته باشید مربوط به اسکنر انگشت این گوشی است. همانطور که اطلاع دارید دکمه هوم آیفون SE در واقع اسکنر انگشت گوشی‌های آیفون هم هست.

کاربر گوشی آیفون SE با ثبت مشخصات انگشت خود با استفاده از این دکمه هوم می‌تواند قفل صفحه نمایش دستگاه را باز کند. اپل برای اینکه امنیت اطلاعات کاربر حفظ شود؛ قابلیت اسکن انگشت دکمه هوم آیفون SE را با مادربرد گوشی در ارتباط مستقیم قرار داده است.

ارتباط دکمه home و مادربرد در گوشی آیفون SE بستر امنیتی خاصی ایجاد کرده که دکمه هوم آیفون SE فقط با مادربرد فابریک و اصلی این گوشی همگام بوده و قابل استفاده باشد.

در نتیجه متاسفانه زمانی که دکمه هوم آیفون SE تعویض شود، دیگر قابلیت اسکن انگشت دستگاه کار نخواهد کرد‍. برای اینکه بتوانید از قابلیت اسکن انگشت دکمه هوم استفاده کنید باید مادربرد آیفون SE را هم تعمیر نمایید.

به بیان ساده‌تر باید یک دکمه هوم و برد جدید و همگام با یکدیگر جایگزین برد و دکمه هوم فعلی دستگاه شود تا قابلیت اسکن انگشت آن هم دوباره قابل استفاده باشد. پس اگر به تنهایی دکمه هوم آیفون SE را تعویض کنید فقط می‌توانید از این دکمه برای انجام دستورات کاربردی استفاده به عمل آورید و قابلیت اسکن انگشت آن از بین می‌رود.

اگر نیاز به تعمیر و تعویض دکمه home آیفون SE خود دارید نگران چیزی نباشید. شما با مراجعه به یکی از شعب تعمیرات موبایل ما می‎توانید گوشی آیفون SE خود را به صورت رایگان عیب یابی کنید.

عیب یابی اولین قدم یک تعمیرکار است تا بداند علت اصلی خرابی و از کار افتادن تاچ آیدی و یا دکمه هوم شما چیست. این کار در مراکز ما بدون درخواست وجه از شما انجام می‌شود. تکنسین بخش تعمیرات موبایل اپل گوشی آیفون SE شما را چک می‌کند.

در مرحله بعد علت اصلی خرابی و هزینه تعمیر و تعویض دکمه home آیفون SE را به علاوه زمان مورد نیاز برای تعمیر به شما توضیح می‌دهد.

 

 تعمیر و تعویض دکمه هوم آیفون SE

 

هزینه تعمیر و تعویض دکمه هوم آیفون SE

تاچ آیدی گوشی آیفون SE قطعه‌ای در زیر دکمه هوم است و وظیفه اسکن کردن اثر انگشت را بر عهده دارد. به کمک این دکمه می‌توان قفل گوشی را به راحتی باز کنید. یا در برخی برنامه‌ها که نیاز به رمز دارد از اثر انگشت برای آن استفاده نمایید.

تاچ آی دی بسیار حساس است و با خیس شدن، ضربه، نوسانات داخلی و… ممکن است آسیب ببیند و نیاز به تعمیر و تعویض داشته باشد.

تعمیر و تعویض دکمه home آیفون SE نیاز به مهارت بالایی دارد و باید درب پشت گوشی را با دقت باز کنید تا آن را تعمیر نمایید. همانطور که در بالا توضیح دادیم هزینه تعمیر و تعویض دکمه هوم آیفون SE می‌تواند با توجه به انتخاب شما متفاوت باشد.

شما اگر فقط بخواهید تعویض دکمه هوم را انجام دهید و دیگر از قابلیت اسکن انگشت آن استفاده نکنید، هزینه تعمیر نسبتا مناسب و مقرون ب صرفه خواهد بود.

ولی اگر بخواهید به همراه دکمه هوم، مادربرد آیفون SE را هم تعویض کنید تا قادر به استفاده از قابلیت اسکن انگشت باشید، هزینه تعمیر دکمه هوم آیفون SE به مراتب زیادتر می‌شود. اینکه کدام را انتخاب می‌کنید بر اساس نظر خودتان است.

به صورت کلی می‌توان گفت تعمیر و تعویض تاچ آیدی و دکمه home آیفون SE از تعمیرات نسبتا گران قیمت این گوشی محسوب کرد.

اگر می‌خواهید تعمیر و تعویض دکمه هوم آیفون SE شما با بهترین کیفیت ممکن و گارانتی اصالت قطعه انجام شود؛کافیست به یکی از امداد موبایل مراجعه کنید و از سرویس تعمیر گوشی آیفون ما استفاده کنید.

تکنسین‌های حوزه تعمیر گوشی موبایل با در دسترس داشتن مدرن‌ترین و جدیدترین ابزارها و متدهای تعمیر گوشی می‌توانند تعویض یا تعمیر دکمه هوم آیفون SE را برایتان انجام دهند. همچنین گارانتی گوشی موبایل شما را انجام می‌دهند.

هزینه تعمیر تاچ آیدی آیفون SE در شعب ما نسبت به بازار آزاد به مراتب کمتر خواهد بود. چراکه ما کلیه نرخ‌های خود را طبق مصوبه اتحادیه تعمیرکاران تهران ارائه می‌دهیم. حتی گاها مبلغی که شما برای انجام تعمیرات می‌پردازید از نرخ این مصوبه پایین‌تر است.

 

زمان مورد نیاز برای تعمیر و تعویض دکمه هوم آیفون SE

این روزها تکلونوژی در همه قسمت‌های زندگی ما رخنه کرده است. مخصوصا بعد از شیوع کرونا خیلی از قسمت‌های زندگی شکل مجازی به خود گرفته است. ما می‌دانیم که گوشی آیفون SE برای شما خیلی مهم است. چرا که ممکن است وسیله کاری یا حتی ابزار سر کلاس رفتن شما باشد. با در نظر گرفتن همه این عوامل ما تعمیر و تعویض دکمه home آیفون SE را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهیم تا شما گوشی خود را صحیح و سالم تحویل بگیرید.

زمانی که برای عیب یابی به شعب ما می‌روید تکنسین بخش تعمیر آیفون به شما زمان لازم را برای تعمیر و تعویض دکمه هوم آیفون SE می‌گوید.

 

خرید دکمه هوم آیفون SE

خرید دکمه هوم گوشی آیفون SE از مهم‌ترین بخش‌های تعمیر تاچ آیدی آیفون SE به شمار می‌رود. اگر به دنبال خرید قطعه اورجینال هستید اما به دلیل شباهت بسیار و افزایش چشم‌گیر قطعات فیک قادر به خریدی مطمئن نیستید ما به شما خرید از بخش تعمیر آیفون شعب مختلف امداد موبایل را پیشنهاد می‌دهیم.

دقت داشته باشی که امکان دارد عده‌ای قطعه فیک دکمه home آیفون SE را به عنوان قطعه اصلی با قیمت بالا به شما بفروشند یا به روش‌های مختلف دیگر شما را مجبور به خرید قطعه غیر اورجینال کنند.

در نظر داشته باشید که وقتی شما از مراکز معتبر خرید خود را انجام می‌دهید از اصل بودن آن مطمعن هستید. هیچ مرکز خوشنامی نام و اعتباری را که در طول سال‌ها به دست آورده است را قربانی سود قطعات فیک نمی‌کند.

در مراکز و شعب امداد موبایل تمام قطعات به صورت اورجینال می‌باشند و سابقه بالا و مهلت تستی که برای قطعات در نظر گرفته شده است می‌تواند تا حدی اطمینان کیفیت بالای قطعات این فروشگاه باشد.

این مهم‌ترین وجه تمایز ما با دیگر مراکز تعمیر گوشی است. در شعب مختلف امداد موبایل به دلیل حذف واسطه‌ها هزینه تعمیر و تعویض دکمه هوم آیفون SE و دیگر قطعات بسیار مقرون به صرفه است.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *