تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 6

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 6

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 6 از رایج‌ترین اتفاقات برای کاربران تمامی گوشی‌ها فارغ از برند و مدل آن است. همه روزه عده زیادی جهت تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی خود به شعب ما مراجعه می‌کنند.

در نتیجه برآن شدیم تا تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 6 را در این مطلب بررسی می‌کنیم و راجع به نحوه و هزینه و مراحل آن کمی توضیح دهیم. به علاوه روش‌ها محافظت از تاچ و ال سی دی این گوشی آیفون را توضیح می‌دهیم.

اولین هدف ما در این مقاله این است که در کنار هم یاد بگریم از ال سی دی و تاچ گوشیمان چگونه محافظت کنیم. هدف دوم ما مربوط به زمانی می‌شود که گوشی شما از ناحیه صفحه نمایش دچار مشکل شده است.

می‌خواهیم وقتی تاچ و ال سی دی آیفون 6 شما دچار آسیب شد؛ اطلاعاتی راجع به آن داشته باشید. همچنین خدمات بخش تعمیر آیفون فروشگاهمان را در حوزه تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 6  برای شما همراهان عزیز توضیح می‌دهیم.

 

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 6

تاچ و ال سی دی مهم‌ترین قسمت هر گوشی فارغ بر مدل و برند آن است. این قطعه وظیفه نمایش محتوا، فیلم و تصویر را بر عهده دارد و در صورتی که معیوب شود، کار کردن با آیفون 6 بسیار آزاردهنده خواهد شد. در این حالت باید به سراغ تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 6 برویم. در مواردی نیز گاهی مجبور به تعویض قطعه می‌شویم.

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 6 اپل از عملیات تخصصی در تعمیر گوشی آیفون است که توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و با تجربه ما در بخش تعمیرات موبایل انجام می‌شود. تیم ما با استفاده از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته و به کارگیری ال سی دی اصل و اورجینال موجود در بازار تعمیرات آیفون اپل شما را انجام می‌دهند.

 

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 6

 

حوادث ناگهانی و خرابی تاچ و ال سی دی آیفون 6

تاچ و ال سی دی مستعدترین قطعه برای آسب‌دیدن است. به‌همین‌دلیل اگر گوشی از ارتفاع زیادی از دستتان بیافتد یا تحت فشار بیش از حد قرار بگیرد، به احتمال زیاد نیاز پیدا خواهید کرد که برای تعمیر تاچ و ال سی دی آیفون 6 خود اقدام کنید.

در هر حال وقتی آیفون به زمین می‌افتد کابل‌های کوچکی که به صفحه ال سی دی آیفون متصل است می‌تواند به اندازه کافی شل بشود و سرعت و دقت عملکرد لمسی را دچار مشکل کند. به علاوه با فشار زیاد صفحه تاچ و ال سی دی می‌تواند ترک بردارد. در نظر داشته باشید که حتی با واردشدن حتی یک قطره آب به داخل صفحه، امکان آسیب به لایه‌های زیرین آیفون شما آسیب وجود دارد.

درست است تاچ و ال سی دی آیفون 6 اپل به راحتی خراب نمی‌شود؛ اما ترک خوردگی به همراه آسیب‌های فیزیکی بیش‌ترین دلایلی هستند که کاربران گوشی آیفون 6 به مراکز تعمیر گوشی ما مراجعه می‌کنند. تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 6 شما می‌تواند در اثر ضربه دچار مشکلاتی از قبیل اینکه صفحه ال سی دی دچار ترک‌های ریز و تارعنکبوتی شود یا روی نمایشگر آن خطوط تیره و یا بنفش رنگ ایجاد شود.

لایه محافظتی تاچ و ال سی دی بسیار خوب عمل می‌کند و مانع آسیب جدی به صفحه نمایش گوشی آیفون 6 شما می‌شود. با همه این شرایط، پنل جلو ممکن است با شکستگی همراه شود و ترک‌های ریز و تارعکنبوتی روی آن مشاهده شود. در این مواقع اکثریت کاربران تصور می‌کنند که ال سی دی گوشی آیفون 6 شکسته شده و باید به طور کامل تعویض گردد. اما خوشبختانه ممکن است تنها گلس رویی آسیب دیده باشد.

گاهی نیز، گوشی ممکن است بر اثر ضربه شدید؛ با شل شدن کانکتورها و اتصالات داخلی و فلت‌های ال سی دی مواجه شده باشد. تکنسین‌ها ماهر ما در بخش تعمیر گوشی موبایل؛ به خوبی با فرایند تشخیص و عیب‌یابی مشکل ال سی دی گوشی آیفون 6 شما آشنا هستند و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را تعمیر خواهند کرد. اگر مشکل خرابی ال سی دی آیفون شما نیز به دلیل شل شدن و یا جدا شدن کانکتور و یا پارگی فلت ال سی دی باشد، با خیال راحت تعمیرات آیفون اپل خود را به ما بسپارید.

بخش تعمیر گوشی آیفون در این فروشگاه تضمین می‌کند کیفیت نمایش تصویر را به گوشی شما باز خواهد گرداند. همچنین ما قطعات ارائه شده به شما را نیز گارانتی می‌کنیم تا خیالتان از بابت کیفیت آن‌ها راحت باشد. تاچ و ال سی دی آیفون 6 اپل از زیباترین نمایشگرهایی بود که در زمان عرضه این گوشی دیدیم.

در نظر داشته باشید که تمام مراحل مربوط به آیفون 6  از عیب یابی تا تعمیر و در نهایت تعویض اگر به درستی انجام نشود، نه تنها مشکل گوشی هرگز برطرف نخواهد شد بلکه امکان به وجود آمدن آسیب‌ها دیگری نیز وجود دارد. به همین جهت برای تعمیر گوشی پرچمدار آیفون 6 خود به مراکزی مراجعه کنید که علاوه بر داشتن مجموعه‎‌ای از تکنسین‌هایی که آموزش خدمات اپل را دیده‌اند از تجهیزات و ابزار تعمیرات موبایل پیشرفته و مدرن و همین ‌طور از قطعات اورجینال اپل بهره می‌‌برند.

 

چگونگی تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 6

جهت تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 6 نیاز به ابزار جدا کننده،پیچ گوشتی مخصوص و پاک کننده چسب صفحه نمایش دارید. در نظر داشته باشید که حتما باید از ال سی دی و قطعات اورجینال به عنوان ال سی دی جایگزین استفاده کنید. در صورتی که از دانش کافی در این زمینه برخوردار نیستید،توصیه ما به شما استفاده از خدمات تعمیر آیفون در مجموعه امداد موبایل است.

 

چگونگی تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 6

منظور از ال سی دی آیفون 6  اورجینال چیست؟

منظور از ال سی دی آیفون 6 اورجینال این است که این پنل از روی گوشی‌های مرجوعی باز شده است و در بازار اصطلاحا به آن‌ها روکاری گفته می‌شود. در نظر داشته باشید خود شرکت اپل هیچکدام از قطعات آیفون را به صورت مجزا به بازار عرضه نمی‌کند. هنگام خرید حتما از اورجینال بودن ال سی دی که قرار است روی گوشی‌تان نصب شود اطمینان حاصل کنید.

حتما تعویض را در مرکز معتبر و نزد تعمیرکار حرفه‌ای انجام دهید تا خسارتی به موبایلتان وارد نشود. در صورت تمایل با کارشناسان مجرب ما در تعمیر گوشی آیفون تماس بگیرید و ضمن مشاوره رایگان، در صورت نیاز ال سی دی را با پایین‌ترین هزینه اجرت تعویض کنید. در نظر داشته باشید که ما کیفیت ال سی دی ارائه شده به شما و گارانتی گوشی موبایل را انجام می‌دهیم تا خیال شما از بابت کارکرد آن راحت باشد.

هزینه تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 6

هزینه تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 6 و اجرت کارشناسان مجرب در شعب تعمیرات موبایل امداد موبایل، مطابق با نرخنامه اتحادیه تعمیرکاران موبایل در تهران است. در این مرکز ما با به کارگیری تعمیرکاران متخصص در تعمیرات آیفون اپل بهترین خدمات را به شما ارائه می‌کنیم. شما با خیال راحت آیفون 6 خود که از ناحیه صفحه نمایش دچار مشکل شده است به مرکز ما بیاورید تا بدون پرداخت وجه از طرف شما، مشکل آن را به شما بگوییم و پس از تشخیص، هزینه آن را به صورت دقیق، برآورد می‌کنیم.

از یاد نبرید که تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 6 حتماً باید با نصب قطعات اصلی همراه باشد. استفاده از قطعات فیک، مشابه و یا غیر اصلی ممکن است روی عملکرد گوشی آیفون 6 تاثیر بسیار بدی بگذارد و ممکن است باعث بروز مشکلات عمده دیگری شود.

ویژگی ال سی دی آیفون 6 فروشگاه ما

ال سی دی آیفون 6  عرضه شده در فروشگاه ما یک قطعه اورجینال و باز شده از روی گوشی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. این محصول با کیفیت بالا در بسته بندی درجه یک عرضه می‌شود.

همچنین روکش ضد آب و ضد ضربه مناسب برای تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 6 نیز روی آن وجود دارد. این محصول از متریال با کیفیت بالا توسط شرکت‌های مطرح و صاحب سبک ساخته شده است. ابعاد آن دقیقاً فیت و متناسب با صفحه نمایش گوشی آیفون 6 شما است.

تعویض این قطعه توسط کارشناس مجرب و آموزش دیده در بخش تعمیرات موبایل امداد موبایل با کمترین هزینه انجام می‌شود. ما اصالت قطعه ارائه شده به شما را تضمین می‌کنیم تا خریدی بدون دغدغه داشته باشید.

برای اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با کارشناسان ما به صورت برخط یا تلفنی صحبت کنید. به علاوه امکان مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات آیفون اپل فروشگاه ما در ایام هفته وجود دارد.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *