تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11

در این مقاله با تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 آشنا می‌شویم، و درباره تاچ و ال سی دی آیفون 11 کمی می‌خوانیم. به علاوه روش‌ها محافظت از تاچ و ال سی دی این گوشی آیفون را توضیح می‌دهیم. هدف ما در این مقاله این است که وقتی گوشی آیفون 11 تان دچار آسیب شد؛ اطلاعاتی راجع به آن داشته باشید. همچنین خدمات بخش تعمیر آیفون فروشگاهمان را در حوزه تاچ و ال سی دی آیفون 11 برای شما همراهان عزیز توضیح می‌دهیم، شما می‌توانید با خیال راحت تعمیر گوشی خود را به ما بسپارید.

 

مشخصات تاچ و ال سی دی آیفون11

تاچ و ال سی دی آیفون 11 از نوع رتینا IPS LCD لمسی خازنی با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است. اندازه ال سی دی  آیفون11 برابر 6.1 اینچ است. مچنین مساحت سطح 90.3 سانتی مربعی دارد که نسبت صفحه به بدنه آن تقریبا 79.0 درصد است. ال سی دی آیفون 11 از رزولوشن 828 × 1792 پیکسل، نسبت بعد 19.5:9 و تراکم پیکسل تقریبا 326 پیکسل در هر اینچ برخوردار است.

محافظت از تاچ و ال سی دی آیفون 11 اپل با گلس مقاوم در برابر خراش با روکش الئوفوبیک است. و از مشخصه‌های دیگر آن می‌توان به پشتیبانی از دالبی ویژن، طیف رنگی عریض، قابلیت لمس سه بعدی، True-tone و نرخ تازه سازی 120 هرتز اشاره کرد.

در آیفون 11 همانند آیفون XR از صفحه نمایش با فناوری Liquid Retina HD در اندازه 6.1 اینچی وجود دارد. این حالت برای یک LCD بسیار زیبا و فانتزی است و با اینکه اولد نیست؛ اما رنگ‌های پر جنب و جوش و روشنایی عالی دارد. به علاوه به هنگام تماشای فیلم تاچ و ال سی دی آیفون 11 رنگ‌های غنی و جزئیات بسیار خوبی را به نمایش می گذارند.

صفحه نمایش آیفون 11 از میزان روشنایی 652 نیتی برخوردار است که در مقابل 589 نیت در آیفون XR بهتر است. این پنل همچنین 113% از رنگ های sRGB را  پشتیبانی می‌کند. البته در مقایسه با برخی از تلفن‌های دارای نمایشگر اولد، پایین می‌باشد. به عنوان مثال، گلکسی S10 دارای 208.2% و وان پلاس پرو 180% است.

همچنین توجه به این نکته  لازم است که اپل عمدا نمایشگرهای خود را طوری تنظیم می‌کند تا رنگهای اشباع نشده را ارائه ندهند. گوشی اپل آیفون 11 دارای صفحه نمایش با دقت رنگ بالایی است. ال سی دی این آیفون دارای متوسط Delta-E برابر با 0.22 است (که هر چه به صفر نزدیک تر باشد بهتر است).  برای نمونه گلکسی S10 کمی بدتر و برابر 0.38 است.

به صورت کلی، پنل آیفون 11 به لطف پشتیبانی از رنگ گسترده و زاویه‌های دید فوق عریض، بسیار خیره کننده است. در نتیجه هنگام تماشای فیلم، فضای شسته رفته و جزئیات دقیق از چهره بازیگر واقعاً توجه بیننده را به خود جلب می‌کند.

قابل ذکر است که نمایشگر آیفون 11 اپل از زاویه دید عالی برخوردار است.  نمایشگر این گوشی بسیار روشن است و در فضای بیرون از ساختمان تحت نور خورشید قابلیت خوانایی بالایی دارد. مخصوصا متن‌ها، که روی نمایشگر این آیفون کاملا قابل رویت هستند.  خالی از لطف نیست که بگوییم نمایشگر این گوشی از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

 

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11

تاچ و ال سی دی آیفون 11 مهمترین قطعه در این موبایل اپل می‌باشد. این قطعه کار نمایش محتوا، فیلم و تصویر را بر عهده دارد و در صورتی که معیوب شود، کار کردن با آیفون 11 بسیار آزاردهنده خواهد شد. در این حالت باید به سراغ تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 برویم.

در مواردی نیز گاهی مجبور به تعویض قطعه می‌شویم. تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 اپل از عملیات تخصصی در تعمیر گوشی آیفون است که توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و با تجربه ما در بخش تعمیرات موبایل انجام می‌شود. تیم ما با استفاده از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته و به کار گیری LCD اصل و اورجینال موجود در بازار تعمیرات آیفون اپل شما را انجام می‌دهند.

 

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11

 

حوادث ناگهانی و خرابی تاچ و ال سی دی آیفون 11

تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 11 اپل به راحتی خراب نمی‌شود. ترک خوردگی به همراه آسیب‌های فیزیکی بیش‌ترین دلایلی هستند که کاربران گوشی آیفون 11 به مراکز تعمیر گوشی ما مراجعه می‌کنند.

تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 11 شما می‌تواند در اثر ضربه دچار مشکلاتی از قبیل اینکه صفحه ال سی دی دچار ترک‌های ریز و تارعنکبوتی شود یا روی نمایشگر آن خطوط تیره و یا بنفش رنگ ایجاد شود. لایه محافظتی تاچ و ال سی دی بسیار خوب عمل می‌کند و مانع آسیب جدی به صفحه نمایش گوشی آیفون 11 شما می‌شود. با همه این شرایط، پنل جلو ممکن است با شکستگی همراه شود و ترک‌های ریز و تارعکنبوتی روی آن مشاهده شود. در این مواقع اکثریت کاربران تصور می‌کنند که ال سی دی گوشی آیفون 11 شکسته شده و باید به طور کامل تعویض گردد. اما خوشبختانه ممکن است تنها گلس رویی آسیب دیده باشد.

گاهی نیز، گوشی ممکن است بر اثر ضربه شدید؛ با شل شدن کانکتورها و اتصالات داخلی و فلت‌های ال سی دی مواجه شده باشد. تکنسین‌ها ماهر ما در بخش تعمیر گوشی موبایل؛ به خوبی با فرایند تشخیص و عیب‌یابی مشکل ال سی دی گوشی آیفون 11 شما آشنا هستند و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را تعمیر خواهند کرد.

اگر مشکل خرابی ال سی دی آیفون شما نیز به دلیل شل شدن و یا جدا شدن کانکتور و یا پارگی فلت ال سی دی باشد، با خیال راحت تعمیرات آیفون اپل خود را به ما بسپارید. بخش تعمیر گوشی آیفون در این فروشگاه تضمین می‌کند کیفیت نمایش تصویر را به گوشی شما باز خواهد گرداند. همچنین ما قطعات ارائه شده به شما را نیز گارانتی می‌کنیم تا خیالتان از بابت کیفیت آن‌ها راحت باشد.

تاچ و ال سی دی آیفون 11 اپل از زیباترین نمایشگرهایی بود که در زمان عرضه این گوشی دیدیم. یک نمایشگر 6.1 اینچی، با فناوری اولد که تقریباً 79 درصد سطح پنل جلو را در بر می‌گیرد. تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11، از عملیات تخصصی در تعمیر آیفون است که باید توسط کارشناسان متخصص و آموزش دیده انجام شوند.

در نظر داشته باشید که تمام مراحل مربوط به آیفون 11 از عیب یابی تا تعمیر و در نهایت تعویض اگر به درستی انجام نشود، نه تنها مشکل گوشی هرگز برطرف نخواهد شد بلکه امکان به وجود آمدن آسیب‌ها دیگری نیز وجود دارد.  به همین جهت برای تعمیر گوشی پرچمدار آیفون 11 خود به مراکزی مراجعه کنید که علاوه بر داشتن مجموعه ای از تکنسین ‌هایی که آموزش خدمات اپل را دیده اند از تجهیزات و ابزار تعمیرات موبایل پیشرفته و مدرن و همین ‌طور از قطعات اورجینال اپل بهره می‌ برند.

 

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11

این‌که چه زمانی گوشی آیفون 11 شما نیاز به تعمیر یا تعویض ال سی دی دارد. از سوالات تخصصی می‌باشد که نظر نهایی فقط با بررسی گوشی شما توسط تکنسین بخش تعمیر گوشی  قابل گفتن است؛ اما به صورت خلاصه می‌توان موارد زیر را توضیح داد.

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 در شرایطی ضروری است که گوشی با مشکلاتی حادتر از شکستگی ال سی دی مواجه شده باشد. چنانچه تاچ و ال سی دی به لمس‌های شما پاسخ نمی‌دهد و لکه‌های تیره و بنفش رنگ قسمت‌های زیادی از نمایشگر را فراگرفته است نشانه نیاز به تعویض ال سی دی است. همه این شرایط خبر از تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 شما می‌دهند. در این شرایط، این قطعه دیگر تعمیر پذیر نیست و تنها با جایگزین‌ کردنش با یک قطعه ال سی دی اورجینال، سلامت آن به دست می‌‌آید.

شما با مراجعه به گروه تعمیر آیفون مرکز ما‌، به صورت رایگان و بدون دریافت هیچگونه وجهی گوشی آیفون 11 خود را عیب یابی می‌کنید. اگر تعمیرکار تشخیص دهد که باید تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شما تعویض شود؛ نگران نباشید. واحد تعمیرات آیفون اپل ما در همان روز مشکل را برطرف و گوشی شما را به کیفیت سابق باز می‎گرداند. شما عزیزان می‌توانید به راحتی و با مناسب‌ترین قیمت تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 خود را به ما بسپارید.

 

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11

چگونگی تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11

زمانی که تاچ و ال سی دی آیفون 11 شما آسیب دیده باشد؛ قطعا به دنبال این هستید که بهترین ال سی دی را با بالاترین کیفیت در جایی مطمئن خریداری و روی گوشی نصب کنید. در نظر داشته باشید این موبایل هنوز هم جز گوشی‌های رده بالا می‌باشد. در نتیجه تعمیر کردنش هزینه زیادی برای شما به بار می آورد. همچنین باید دقت داشته باشید که تعویض ال سی دی همیشه ضروری نیست. بهترین اقدام این است که آیفون 11 خود را که از ناحیه تاچ و ال سی دی آسیب دیده به مرکز تخصصی تعمیرات آیفون اپل فروشگاه ما بیاورید.

تکنسین بخش تعمیر گوشی موبایل ما تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شما را بدون دریافت وجه عیب یابی می‌کنند. سپس اقدامات بعدی را برای شما توضیح می‌دهند. تعمیر و تعویض ال سی دی آیفون 11 زمانی انجام می شود که تاچ و ال سی دی با شکستگی شدید، عمل نکردن تاچ، و بالا نیامدن لوگو اپل هنگام روشن کردن گوشی و یا مشاهده لکه های تیره و بنفش رنگ روی نمایشگر مواجه می شود. تعویض کامل ال سی دی گوشی  آیفون 11 نیاز به مهارت و دقت بسیار بالایی دارد.

در انجام عملیات تعویض آیفون 11 چند نکته مهم وجود دارد که در صورت رعایت نکردن؛مشکل نمایشگر گوشی نه تنها حل نمی‌شود بلکه به دوربین و فیس آیدی نیز آسیب وارد می‌شود. دقت داشته باشید که کپسول گوشی و فلت سنسورهای جلو و پشت ال سی دی گوشی آیفون 11 اپل برای این دستگاه منحصر بفرد است. در نتیجه هنگام تعویض باید از روی ال سی دی قدیمی برداشته شده و روی پنل جدید نصب شود. در غیر اینصورت فیس آیدی روی تاچ و ال سی دی آیفون 11 جدید کار نخواهد کرد. هنگام تعویض باید دقت شود که به این فلت آسیبی نرسد. بهترین گزینه این است که تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 11 خود را به شعب ما ببرید تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

جهت تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 نیاز به ابزار جدا کننده،پیچ گوشتی مخصوص و پاک کننده چسب صفحه نمایش دارید. در نظر داشته باشید که حتما باید از ال سی دی و قطعات اورجینال به عنوان ال سی دی جایگزین استفاده کنید. در صورتی که از دانش کافی در این زمینه برخوردار نیستید،توصیه ما به شما استفاده از خدمات تعمیر آیفون در مجموعه ما می‌باشد.

 

منظور از ال سی دی آیفون 11 اورجینال

منظور از ال سی دی آیفون 11 اورجینال این است که این پنل از روی گوشی‌های مرجوعی باز شده است و در بازار اصطلاحا به آن‌ها روکاری گفته می‌شود. در نظر داشته باشید خود شرکت اپل هیچکدام از قطعات آیفون را به صورت مجزا به بازار عرضه نمی‌کند. هنگام خرید حتما از اورجینال بودن ال سی دی که قرار است روی گوشی‌تان نصب شود اطمینان حاصل کنید. حتما تعویض را در مرکز معتبر و نزد تعمیرکار حرفه‌ای انجام دهید تا خسارتی به موبایلتان وارد نشود.

در صورت تمایل با کارشناسان مجرب ما در تعمیر آیفون تماس بگیرید و ضمن مشاوره رایگان،در صورت نیاز ال سی دی را با پایین‌ترین هزینه اجرت تعویض کنید. در نظر داشته باشید که ما  کیفیت ال سی دی ارائه شده به شمار را گارانتی می‌کنیم تا خیال شما از بابت کارکرد آن راحت باشد.

هزینه تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11

هزینه تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 11 و اجرت کارشناسان مجرب در شعب تعمیرات موبایل ما، مطابق با نرخنامه اتحادیه تعمیرکاران موبایل در تهران است. در این مرکز ما با به کارگیری تعمیرکاران متخصص در تعمیرات آیفون اپل بهترین خدمات را به شما ارائه می‌کنیم. شما با خیال راحت آیفون 11 خود که از ناحیه صفحه نمایش دچار مشکل شده است به مرکز ما بیاورید تا بدون پرداخت وجه از طرف شما، مشکل آن را به شما بگوییم و پس از تشخیص، هزینه آن را به صورت دقیق، برآورد می‌کنیم.

از یاد نبرید که تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 حتماً باید با نصب قطعات اصلی همراه باشد. استفاده از قطعات فیک، مشابه و یا غیر اصلی ممکن است روی عملکرد گوشی آیفون 11 تاثیر بسیار بدی بگذارد و ممکن است باعث بروز مشکلات عمده دیگری شود.

اگر به دنبال بالاترین کیفیت و کم هزینه‌ترین خدمات تعویض و تعمیر تاچ و ال سی دی آیفون 11 خود هستید با مراکز ما ارتباط برقرار کنید و از خدمات گارانتی گوشی موبایل ما در امداد موبایل استفاده کنید. به علاوه در نظر داشته باشید قیمتی که به صورت نامعقول پایین است، نشان دهنده کیفیت پایین تعمیر و قطعه استفاده شده است. به یاد داشته باشید آیفون 11 باید به صورت تخصصی توسط تعمیرکاری ماهر تعمیر شود. در مرکز تعمیر گوشی این فروشگاه،در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات تعمیر ارائه می‌شود و شما گوشی تلفن آیفون 11 خود را در کوتاه‌ترین زمان تحویل می‌گیرید.

 

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11

قیمت ال سی دی آیفون 11

در فروشگاه لوازم جانبی ما قطعات موبایل به صورت عمده از کشور‌های همسایه وارد می‌شود. به همین خاطر می‌توانید ال سی دی گوشی آیفون 11 را با پایین‌ترین قیمت و اطمینان از اورجینال بودن آن از ما خریداری کنید. نکته مهمی که باید در مورد قیمت تاچ و ال سی دی آیفون 11 و هزینه تعویض آن مد نظر قرار دهید؛ این است که مراکز تعمیر زیادی ممکن است شما را با قیمت ال سی دی آیفون کمتر وسوسه کنند. در نظر داشته باشید قیمتی که به صورت نامعقول پایین است، نشان دهنده کیفیت بسیار پایین تعمیر و قطعه استفاده شده است.

به یاد داشته باشید آیفون 11 همانند همه دستگاه های اپل منحصربفرد است پس باید به صورت تخصصی توسط تعمیرکار ماهری تعمیر شود. در مرکز تعمیرات موبایل این فروشگاه،در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات تعمیر ارائه می‌شود. در نتیجه شما گوشی تلفن آیفون 11 خود را در کوتاه‌ترین زمان تحویل می‌گیرید.

 

مزیت تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 امداد موبایل چیست؟

ال سی دی آیفون 11 عرضه شده در فروشگاه ما یک قطعه اورجینال و باز شده از روی گوشی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. این محصول با کیفیت بالا در بسته بندی درجه یک عرضه می‌شود. همچنین روکش ضد آب و ضد ضربه مناسب برای تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 11 نیز روی آن وجود دارد. این محصول از متریال با کیفیت بالا توسط شرکت‌های مطرح و صاحب سبک ساخته شده است. ابعاد آن دقیقاً فیت و متناسب با صفحه نمایش گوشی آیفون 11 شما می‌باشد.

تعویض این قطعه توسط کارشناس مجرب و آموزش دیده در بخش تعمیرات موبایل ما با کمترین هزینه انجام می‌شود. ما اصالت قطعه ارائه شده به شما را تضمین می‌کنیم تا خریدی بدون دغدغه داشته باشید. برای اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با کارشناسان ما به صورت برخط یا تلفنی صحبت کنید. به علاوه امکان مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات آیفون اپل فروشگاه ما در ایام هفته وجود دارد.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *