تعمیر و تعویض برد آیفون 8

تعمیر و تعویض برد آیفون 8

تعمیر و تعویض برد آیفون 8 و به صورت جامع‌تر تعمیر همه محصولات اپل نیازمند تکنسین‌های مسلط به گوشی‌های آیفون و ابزار‌های به روز است. هدف از نگارش این مقاله دادن اطلاعات لازم برای تعمیر و تعویض برد آیفون 8 و مراحل و هزینه انجام این کار است.

صاحبان دستگاه‌های اپل به ویژه آیفون، برای انجام تعمیر آیفون به زحمت زیادی می‌افتند. این موضوع بیشتر به دلیل انتخاب مکان نامناسب برای تعمیر آیفون رخ می‌دهد. تعمیر قطعات آیفون مثل هر برند دیگری کاملاً تخصصی و پیشرفته است و نیاز به افراد متخصص در این حوزه دارد. از طرفی این نوع تعمیرات باید با گارانتی گوشی موبایل همراه باشد تا مشتری را از پرداخت هزینه‌های سنگین معاف کند.

در شعب مختلف فروشگاه ما از جوانان متخصص در امر تعمیر گوشی آیفون استفاده شده است. همچنین تمامی قطعاتی که در روند تعمیر گوشی آیفون شما جایگزین می‌شوند؛ کاملا اورجینال هستند. به علاوه ما کارکرد قطعه ارائه شده به شما را گارانتی می‌کنیم.

نرخ ارائه خدمات مراکز ما بر اساس مصوب اتحادیه تعمیرکاران است. به علاوه در نظر داشته باشید که گاها هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید از این نرخ مصوب شده کم‌تر است. هدف اصلی گروه ما این است که بهترین خدمات را به شما کاربران گوشی آیفون ارائه دهد. همچنین شما می‌توانید برای خرید به شعب ما مراجعه کنید. همکاران ما بر اساس امکانات و بودجه مد نظر شما بهترین گوشی تلفن همراه را به شما معرفی می‌کنند.

 

دلایل اصلی تعمیر و تعویض برد آیفون 8

تعمیر و تعویض برد آیفون 8 از تعمیرات دشوار این گوشی است که عموما هزینه بالایی برای انجام آن دریافت می‌شود. البته در نظر داشته باشید که تعمیر برد هزینه بسیار پایین‌تری نسبت به تعویض آن دارد.

این هزینه به قدری بالاست که در این حالت خرید گوشی به صرفه‌تر خواهد بود. البته نگران نباشید شما با استفاده از خدمات تعمیرات موبایل در شعب مختلف امداد موبایل می‌توانید تعمیر و تعویض برد آیفون 8 اپل را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید.

تعمیر و تعویض برد آیفون 8 به دلیل از کار افتادن این قطعه یا بروز اختلال در عملکرد مدارهای آن انجام می‌شود. دلایل مختلفی می‌تواند منجر به بروز این مشکلات شود. از مهم‌ترین دلایلی که منجر به بروز این مسئله می‌شود برخورد ضربه به بدنه این گوشی موبایل است. به بیان دیگر اگر ضربه‌ای به برد وارد شود، ممکن است قطعات، مدارها یا حتی خود مادربرد را دچار اختلال کند.

آب خوردگی آیفون 8 هم از دیگر دلایل اصلی است که می‌تواند منجر به سوختن و از کار افتادن برد آیفون 8 شود. برخی اوقات هم دیده شده که برد آیفون 8 بدون دلیل و با گذشت زمان دچار اختلال‌هایی می‌شود.

 

تعمیر و تعویض برد آیفون 8

 

اهمیت تعمیر و تعویض برد آیفون 8

تعویض برد آیفون 8 از مهم‌ترین تعمیرات این گوشی به حساب می‌آید و نیاز به دقت بالایی دارد. مادربرد قطعه اصلی در گوشی‌های موبایل محسوب می‌شود که ارتباط میان قطعات الکترونیکی دیگر را فراهم می‌کند.

به عنوان مثال باتری، سنسور دوربین، فلت شارژ، ال سی دی و تمام سایر قطعات آیفون با مادربرد گوشی در ارتباط هستند. همچنین دستورات لازم برای انجام اقدامات مختلف و هماهنگی مابین عملکرد قطعات الکترونیکی مختلف گوشی توسط برد انجام می‌گیرد.

بنابراین تعمیر و تعویض برد آیفون 8 یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین تعمیر گوشی است که باید برای انجام آن دقت ویژه‌ای صرف شود. در نتیجه بهتر است این سری از تعمیرات گوشی خود را به دست هر تعمیرکاری نسپارید.

همچنین در نظر داشته باشید که ما اصالت قطعه ارائه شده به شما را تضمین می‌کنیم تا خریدی بدون دغدغه داشته باشید. برای اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با کارشناسان ما به صورت برخط یا تلفنی صحبت کنید. به علاوه امکان مراجعه حضوری به مرکز تعمیر آیفون اپل فروشگاه ما در ایام هفته وجود دارد.

 

هزینه تعمیر و تعویض برد آیفون 8

تعمیر و تعویض برد آیفون 8 نیاز به این دارد که تعمیرکار به طور دقیق بخش‌ها و قسمت‌های مختلف روی برد را مورد ارزیابی و تست قرار دهد و در صورت بروز مشکل آن را برطرف سازد. گاهی موارد مشکل از یک قطعه نصب شده روی برد است.

در این شرایط می‌توان صرفا با تعویض همان قطعه مشکل را رفع کرد. در این حالت هزینه تعمیر نسبت به حالتی که باید مادربرد به کل تعویض شود کمتر خواهد بود. به عنوان مثال تصور کنید سوکت این گوشی که روی مادربرد قرار دارد شکسته و بدین ترتیب کانکتور باتری روی آن سوار نمی‌شود.

در این شرایط گوشی روشن نخواهد شد اما می‌توان فقط با تعویض سوکت باتری از روی برد مشکل آن را حل کرد.برای انجام این نوع تعمیرات بر روی برد و تعویض قطعات نصب شده روی آن باید تعمیرکار با نحوه تعمیر مدارهای الکترونیکی به خوبی آشنا باشد.

شایان ذکر است بگوییم که انجام این نوع تعمیرات حساسیت بالایی دارد. این دسته از تعمیرات مادربرد در مقایسه با تعویض برد مقوله و رویکرد متفاوتی را شامل می‌شود.

در نظر داشته باشید که اگر نیاز به تعمیر و تعویض برد آیفون 8 اپل دارید، به هیچ عنوان انجام این کار را به هر تعمیرکاری واگذار نکنید. چرا که ممکن است به گوشی شما آسیب جدی وارد کند و تعمیری که با صرف هزینه کمتر قابل انجام بود را با هزینه‌ای گزاف انجام دهد.

 

تعمیر و تعویض برد آیفون 8

چرا امداد موبایل؟

اگر نیاز به تعمیر و تعویض برد آیفون 8 خود یا هر نوع تعمیر دیگری دارید توصیه می‌کنم یک بار از خدمات تعمیر گوشی موبایل ما استفاده کنید. آنگاه متوجه تفاوت خدمات ارائه شده ما با دیگری مراکز تعمیر موبایل می‌شوید.

اگر گوشی شما نیاز به تعویض قطعه داشت ما اصالت و اورجینال بودن قطعه‌ای را که تعویض کردیم تضمین می‌کنیم و همچنین آن را گارنتی می‌کنیم. همچنین در نظر داشته باشید که قیمت قطعه‌های فروشگاه ما بسیار کمتر از سایر مراکز دیگر است چرا که کمترین درصد سود را روی قیمت آن لحاظ کرده‌ایم.

برای امداد موبایل مهم است که مشتری از خدمات و محصولات ما راضی باشد درنتیجه سعی کرده‌ایم در شعب مختلف از بهترین و خوش اخلاق‌ترین تکنسین‌های خبره در تعمیر موبایل استفاده کنیم تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

با همه این شرایط اگر از خدمات تعمیرات آیفون اپل شعب امداد موبایل استفاده می‌کنید؛ خیالتان از بابت کیفیت و هزینه‌ای که می‌پردازید راحت باشد. زیرا تمامی نرخ و اجرت‌های فروشگاه و شعب ما بر اساس مصوبه هیات تعمیرکاران تهران است.

 

تعمیر و تعویض برد آیفون 8 چقدر طول می‌کشد؟

این روزها گوشی موبایل فارغ از نوع و مدل آن به یکی از لوازم حیاتی برای ادامه زندگی تبدیل شده است. کار و تحصیل خیلی از افراد بسته به تلفن همراهشان است. در شعب امداد موبایل گروه تعمیر گوشی آیفون با در نظر گرفتن این امر تعمیر و تعویض برد آیفون 8 شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

در نظر داشته باشید زمان مورد نیاز برای تعمیر هر بخش متفاوت است و علاوه بر آن بسته به تعداد سفارشات آن روز نیز دارد. البته زمانی که شما برای عیب یابی و تعمیر گوشی آیفون خود مراجعه می‌کنید؛ زمان حدودی تعمیر را به شما اعلام می‌کنیم و به آن پایبند هستیم.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *