تعمیر و تعویض باتری آیفون 8 plus

 تعمیر و تعویض باتری آیفون 8 plus

 تعمیر و تعویض باتری آیفون 8 plus را در این مقاله باهم بررسی می‌کنیم. علاوه بر اینکه در این مقاله به صورت کلی با این گوشی آشنا می‌شویم، راه‌های استفاده بهینه از باتری و روش‌هایی که کم‌تر به باتری آسیب می‌زنند را می‌خوانیم. همچنین خرید باتری آیفون 8 plus را بررسی می‌کنیم.

این مقاله ویژه کسانی است که قصد خرید آیفون 8 plus را دارند یا از کاربران این گوشی هستند. در ابتدا با راه حل‌های و روش‌های ساده، افزایش طول عمر و حفاظت از باتری آیفون 8 plus را توضیح می‌دهیم.

سپس به شما مخاطبان عزیز توضیح می‌دهیم زمانی که باتری گوشی آیفون 8 plus شما دچار مشکل چه باید کنید. همچنین تعمیر و تعویض باتری آیفون 8 plus را در شعب مختلف امداد موبایل بررسی می‌کنیم.

 

ظرفیت باتری آیفون 8 plus

ظرفیت باتری آیفون 8 plus برابر 2691 میلی آمپر ساعت است که 7 درصد کمتر از باتری آیفون 7 پلاس است. ولی یک تراشه ی جدید به نام Apple A11 Bionic  در این گوشی قرار دارد که بازده انرژی را بطور قابل توجهی ارتقا می‌دهد.

این تراشه در کنار باتری جدید و سیستم عامل بهینه شده‌ی iOS 11  باعث می شوند تا عمر باتری مشابه مدل قبل باشد.

به علاوه زمانی که به آخرین درصدهای شارژ گوشی نیاز دارید (شارژ کمتر از 20 درصد) می توانید حالت Low-Power را بصورت دستی فعال کنید. در واقع با این کار عمر باتری شما افزایش خواهد یافت.

 

 تعمیر و تعویض باتری آیفون 8 plus

 

جلوگیری از داغ شدن آیفون 8 plus

اول از همه بهتر است در این قسمت دلایل داغ آیفون 8 plus را بررسی کنیم. دلایلی مانند استفاده کردن از برنامه‌های بهینه نشده برای آیفون 8 plus یا استفاده طولانی مدت از اینترنت همراه و روشن بودن صفحه نمایش، فیلمبرداری‌های طولانی و استفاده زیاد از لوکیشن و مسیریاب گوشی سبب داغ شدن آیفون 8 plus شما می‌شوند. برای جلوگیری از داغ شدن آیفون 8 plus می‌توانید از راه حل‌هایی که در ادامه اضافه می‌کنیم استفاده کنید.

در زمان شارژ شدن آیفون و یا انجام کارهای سنگین مانند بازی‌های گرافیکی حتما قاب یا کاور گوشی را از آن جدا کنید. در صورت افزایش زیاد دما برای مدتی به طور کامل گوشی را خاموش کنید. همچنین هیچ گاه گوشی را در مرکز تابش خورشید قرار ندهید. حتما بعد از مدتی بازی کردن، برای چند دقیقه به گوشی استراحت بدهید و پس از آن ادامه‌ی بازی را انجام دهید.

 

 

افزایش طول عمر باتری آیفون 8 plus

عادت‌ها ساده‌ای بر سلامت باتری آیفون و افزایش طول عمر آن تاثیر دارد. اگر آیفون 8 plus خود را کاملا شارژ می‌کنید یا پس از خاموش شدن کامل گوشی آن را به شارژ می‌زنید؛ باتری آیفون 8 plus شما خیلی کم‌تر از حالت عادی عمر می‌کند.

حتما در زمان شارژ شدن گوشی مراقب دما آن باشید. بهتر است در زمان شارژ گوشی قاب آن را خارج کنید. به علاوه حتما در نظر داشته باشید که از شارژرهای اصل و اورجینال استفاده کنید.

از دیگر عادت‌های پر خطر در کاربران می‌توان به متصل کردن مدام باتری آیفون 8 plus خود را به پاور بانک متصل اشاره کرد. در نظر داشته باشید که استفاده مداوم از آن‌ها به شدت به گوشی و دستگاه‌ها شما آسیب وارد می‌کند.

ترجیحا فقط در موارد ضروری از پاوربانک استفاده کنید. با اطمینان می‌گوییم که اگر تمام نکاتی که گفتیم به علاوه رعایت چند نکته ساده مانند تنظیم روشنایی، خاموش کردن وای فای و بلوتوث؛ به علاوه شارژ کردن گوشی در دمای اتاق باتری؛ عمر موبایل آیفون 8 plus شما خیلی بالا خواهد بود و تا چندین سال خراب نخواهد شد.

 

 

علائم تعویض باتری آیفون آیفون 8 plus

وقتی درصد هلث باتری آیفون 8 plus به کمتر از 80 درصد می‌رسد یا شارژ آن خیلی زود خالی می‌شود به علاوه مواردی مانند خاموش شدن یکباره آن و یا باد کردن باتری؛ همه این موارد دال بر تعویض باتری آیفون 8 plus است.

باتری آیفون 8 plus از نوع غیر قابل تعویض است. در نتیجه بدون در اختیار داشتن ابزار و تخصص مناسب، نمی‌توان آن را به راحتی جایگزین کرد.

از همین رو توصیه می‌کنیم که  تعمیر و تعویض باتری آیفون 8 plus خود را به تعمیرکاران مجرب بخش تعمیرات آیفون اپل مرکز ما بسپارید تا در مدت بسیار کمی، موبایل خود را مانند روز اول تحویل بگیرید.

تیم تعمیرات موبایل فروشگاه ما با استفاده از تکنسین‌ها و تعمیرکاران مجرب در بخش تعمیر گوشی آیفون و ارائه بهترین قطعات؛ تمامی خدمات خود را تضمین می‌کند. تعرفه‌های ما بسیار معقول و مصوب اتحادیه است.

 

 تعمیر و تعویض باتری آیفون 8 plus

خرید باتری آیفون 8 plus

پیش از رفتن به بازار و خرید باتری آیفون 8 plus باید بدانید که این محصول قیمت یکسانی در بازار ندارد. از دلایل این مسئله می‌تواند به ظرفیت باتری آیفون 8 plus نرمال یا تقویت شده اشاره کرد.

دلیل دیگر این موضوع می‌توان کیفیت اصلی و بالا یا تقلبی و بی کیفیت بودن قطعه اشاره کرد. بهتر است باتری آیفون 8 plus را از فروشگاه‌های معتبر مراکز تعمیرات موبایل خریداری کنید.

متاسفانه برخی از مغازه‌های لوازم جانبی و تعمیرات گوشی، باتری موبایل آیفون 8 plus فیک را با قیمتی بالا به شما می فروشند.

اما به یاد داشته باشید شرکت‌های معتبر اعتباری را که در طول چندین سال در بازار به دست آورده‌اند؛ قربانی سود چند باتری‌ کپی نمی‌کنند. اگر برای شما مهم است که یک باتری موبایل آیفون 8 plus اصل را با قیمت مناسبی بخرید و در عین حال قطعه طول عمر خوبی داشته باشد؛ می‌توانید به بخش تعمیر گوشی آیفون مرکز ما مراجعه کنید. ما علاوه بر تضمین کالا، قیمت ارائه شده را نیز تضمین می‌کنیم.

همچنین بهتر است هنگام  تعمیر و تعویض باتری آیفون 8 plus به این نکات توجه کنید. حتما به شماره مدل درج شده روی کاور محصول دقت که باتری با گوشی آیفون 8 plus شما سازگار باشد.

در نظر داشته باشید که نقاط اتصال و کانکتورهای روی باتری و صفحه نمایش بسیار شکننده وحساس هستند، پس هنگام تعویض مراقب باشید. هنگام تعمیر و تعویض باتری آیفون 8 plus اپل، از خشک بودن دستتان مطمئن شوید. این نکات ساده به شما کمک می‌کند تا تعمیر و تعویض باتری گوشی آیفون 8 plus را به بهترین نحو انجام دهید. هرچند بهتر است اگر دانش کافی را ندارید، به مرکز تعمیر آیفون فروشگاه ما مراجعه کنید.

 

زمان مورد نیاز برای تعمیر و تعویض باتری آیفون 8 plus

زمان مورد نیاز برای تعمیر و تعویض باتری آیفون 8 plus بسته به نوع مشکل آن متفاوت است . اما به صورت کلی خیالتان از بابت تحویل سریع گوشی خود راحت باشد.

زمانی که برای عیب یابی رایگان به یکی از شعب ما مراجعه می‎کنید، تکنسین بخش تعمیر گوشی ایراد آن را به همراه اطلاعاتی از قبیل زمان و هزینه مورد نیاز در اختیار شما قرار می‌دهد. تکنسین‌های شعب ما گوشی آیفون 8 plus شما را در وقت معین شده به شما تحویل می‌دهند.

 

هزینه تعمیر و تعویض باتری آیفون 8 plus

هزینه تعمیر و تعویض باتری آیفون 8 plus در قدم اول بسته به این مورد دارد که آیا تکنسین حوزه تعمیرات آیفون اپل مجبور به تعویض قطعه شود یا خیر. اما خیالتان از بابت معقول و به صرفه بودن هزینه تمام خدمات ما راحت باشد.

تمامی نرخ‌های ما بر اساس مصوبه اتحادیه تعمیرکاران تهران است. ضمنا گاهی هزینه‌ای که شما می‌پردازید از مصوبه این نرخ کمتر است.

کارشناسان و تکنسین‌های بخش تعمیر گوشی آیفون شعب امداد موبایل با استفاده از جدیدترین ابزارها و متدها تعمیر گوشی موبایل و آیفون‌های اپل را انجام می‌دهند. به علاوه در شعب ما همواره از قطعات که در فروشگاه موجود است. برای تعمیر و تعویض آیفون  8 plus و سایر خدمات تعمیر موبایل مشتریان استفاده می‌شود.

قطعاتی که ما در گوشی مشتریان استفاده می‌کنیم همگی شامل ضمانت اورجینال بودن هستند. همچنین علاوه بر آن تعمیراتی که توسط کارشناسان شعب ما روی گوشی مشتریان انجام می‌شود دارای گارانتی خواهند بود. به بیان دیگر خدمات  گارانتی گوشی موبایل نیز در شعب امداد موبایل میسر خواهد بود.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *