تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 plus

تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 plus

تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 plus هدف اصلی ما در نگارش این مطلب است. در این مقاله تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 plus را باهم بررسی می‌کنیم. همچنین به صورت خلاصه با باتری این گوشی آشنا می‌شویم و راه‌های استفاده بهینه از باتری و روش‌هایی که کم‌تر به باتری آسیب می‌زنند را می‌خوانیم.

علاوه بر موارد فوق ویژگی تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 plus را به همراه هزینه و زمان مورد در شعب امداد موبایل بررسی می‌کنیم تا اطلاعاتی جامع از روند این موضوع داشته باشید.

نشانه خرابی باتری آیفون 7 plus

اگر دستگاه شما چند وقتی است که کارایی خوبی ندارد و مانند قبل کار نمیکند؛ بهتر است که تست سلامت باتری آیفون 7 plus را انجام بدهید. علائم ساده‌ای مانند خاموش شدن ناگهانی یا روشن ماندن فقط در صورت متصل بودن به شارژر از نشانه‌های خرابی باتری آیفون 7 plus شما است. از نشانه‌های دیگر آن نیز می‌توان به بیش از حد داغ شدن و یا باد کردن باتری دستگاه اشاره کرد. به یاد داشته باشید که برای تشخیص خرابی باتری آیفون 7 plus به تخصص خاصی احتیاج نیست.

در عین حال برای تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 plus به یک تعمیرکار حرفه‌ای نیاز دارید. در صورت شک کردن به سلامت باتری آیفون 7 plus خود سریعا آن را به بخش تعمیر گوشی موبایل مراکز ما بیاورید. در این مراکز کارشناسان تعمیر آیفون به صورت رایگان گوشی شما را عیب یابی می‌کنند. همچنین اطلاعات لازم و هزینه دقیق تعمیر یا تعویض باتری آیفون 7 plus را برای شما توضیح می‌دهند. اگر ایراد از باتری آیفون 7 plus شما باشد، ما باتری را با باتری اصلی و اورجینال تعویض می‌کنیم.

همچنین در بخش  گارانتی گوشی موبایل گوشی موبایل فروشگاهمان؛ باتری را که از مجموعه ما خریداری و تعویض کردید را گارانتی می‌کنیم. این ویژگی فروشگاه ما نسبت به دیگر مراکز تعمیرات موبایل است.

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 plus

تشخیص خرابی باتری آیفون 7 plus

روش‌هایی برای تشخیص خرابی باتری آیفون 7 plus

  • کم نور بودن پس زمینه در حالت نرمال
  • کم شدن میزان صدای گوشی
  • بالا نیامدن بازی‌های سنگین
  • کار نکردن سیستم تاچ گوشی موقع اسکرول کردن
  • طولانی شدن مدت زمان راه اندازی برنامه‌ها

موارد فوق نشانه‌ها تشخیص خرابی آیفون 7 plus است. برای تشخیص دقیق شما می‌توانید آیفون 7 plus خود را به بخش تعمیرات موبایل فروشگاه ما بیاورید تا تمام پروسه عیب یابی و تشخیص به صورت رایگان و بدون دریافت هزینه برای شما انجام شود. تعمیرکاران ما در این مرکز سعی می‌کنند تا جایی که امکان دارد، گوشی را بدون اینکه قطعه‌ای تعویض شود، تعمیر و نوسازی کنند. چرا که با این کار هزینه‌های مشتری نیز به مراتب پایین خواهد آمد.

اما چنانچه حین عملیات، به ناچار مجبور شویم قطعه‌ای جدید را جایگزین قطعه معیوب کنیم، بی شک از قطعات اورجینال موجود در فروشگاه خودمان استفاده می‌کنیم. قاعدتا در بسیاری از شرایط نمی‌توان از لفظ تعمیر استفاده کرد؛ چرا که باتری تعمیر نمی‌شود و تنها می‌توان از یک قطعه فابریک و اصل و البته اورجینال به عنوان قطعه تعویضی با گارانتی معتبر استفاده نمود. قطعه‌های موجود در فروشگاه ما همه اورجینال هستند و قیمت‌های منصفانه‌ای دارند.

 

افزایش طول عمر باتری آیفون 7 plus و جلوگیری تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 plus

دلایل ساده‌ای بر سلامت باتری آیفون و افزایش طول عمر آن تاثیر دارد. اگر آیفون 7 plus خود را کاملا 100 درصد شارژ می‌کنید یا پس از خاموش شدن کامل گوشی آن را به شارژ می‌زنید؛ باتری آیفون 7 plus شما خیلی کم‌تر از حالت طبیعی عمر می‌کند. همچنین باید در زمان شارژ شدن گوشی مراقب دما آن باشید. بهتر است در زمان شارژ گوشی قاب آن را خارج کنید. به علاوه حتما در نظر داشته باشید که از شارژرهای اصل و اورجینال استفاده کنید.

از دیگر عادت‌های پر خطر در کاربران می‌توان به متصل کردن مدام باتری آیفون 7 plus خود را به پاور بانک متصل اشاره کرد. ترجیحا فقط در موارد ضروری از پاوربانک استفاده کنید. با اطمینان می‌گوییم که اگر تمام نکاتی که گفتیم به همراه رعایت چند نکته ساده مانند تنظیم روشنایی، خاموش کردن وای فای و دیتا و بلوتوث؛ به علاوه شارژ کردن گوشی در دمای اتاق باتری؛ عمر موبایل آیفون 7 plus شما خیلی بالا خواهد بود و تا چندین سال خراب نخواهد شد.

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 plus

 علت افت ظرفیت باتری آیفون 7 plus

باتری‌های لیتیوم یونی که در گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند یک ویژگی خاص دارند که متاسفانه اصلا ویژگی مطلوبی نیست. متاسفانه این باتری‌ها به مرور زمان و با قرار گرفتن در سیکل‌های شارژ با افت ظرفیت مواجه می‌شوند. به بیان ساده‌تر یعنی هر بار که شما باتری لیتیوم یونی گوشی خود را به شارژ می‌زنید، از ظرفیت نهایی آن مقداری کم می‌شود و این مسئله تا جایی ادامه پیدا می‌کند که ظرفیت باتری عملا به چیزی حدود 60 الی 70 درصد می‌رسد.

در اینجاست که ملزم به تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 plus خود خواهید شد. به علاوه در نظر داشته باشید که این مسئله فقط مختص آیفون 7 پلاس اپل نیست و اکثر گوشی‌های هوشمند فعلی که باتری لیتیوم یونی دارند از این مسئله رنج می‌برند.

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 plus

باتری آیفون 7 plus از نوع غیر قابل تعویض است. در نتیجه بدون در اختیار داشتن ابزار و تخصص مناسب، نمی‌توان آن را به راحتی جایگزین کرد. از همین رو توصیه می‌کنیم که این کار را به تعمیرکاران مجرب بخش تعمیرات آیفون اپل مرکز ما بسپارید تا در مدت بسیار کمی، موبایل خود را مانند روز اول تحویل بگیرید. تیم تعمیر گوشی فروشگاه ما با استفاده از تکنسین‌ها و تعمیرکاران مجرب در بخش تعمیر آیفون و ارائه بهترین قطعات؛ تمامی خدمات خود را تضمین می‌کند. تعرفه‌های ما بسیار معقول و مصوب اتحادیه است.

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 plus

خرید باتری آیفون 7 plus

پیش از رفتن به بازار و خرید باتری آیفون 7 plus باید بدانید که این محصول قیمت یکسانی در بازار ندارد. از دلایل این مسئله می‌تواند به ظرفیت باتری آیفون 7 plus نرمال یا تقویت شده اشاره کرد. دلیل دیگر این موضوع می‌توان کیفیت اصلی و بالا یا تقلبی و بی کیفیت بودن قطعه اشاره کرد. بهتر است باتری آیفون 7 plus را از فروشگاه‌های معتبر مراکز تعمیرات موبایل خریداری کنید. متاسفانه برخی از مغازه‌های لوازم جانبی و تعمیرات گوشی، باتری موبایل آیفون 7 plus فیک را با قیمتی بالا به شما می فروشند.

اما به یاد داشته باشید شرکت‌های معتبر اعتباری را که در طول چندین سال در بازار به دست آورده‌اند؛ قربانی سود چند باتری‌ کپی نمی‌کنند. اگر برای شما مهم است که یک باتری موبایل آیفون 7 plus اصل را با قیمت مناسبی بخرید و در عین حال قطعه طول عمر خوبی داشته باشد؛ می‌توانید به بخش تعمیرات آیفون اپل مرکز ما مراجعه کنید. ما علاوه بر تضمین کالا، قیمت ارائه شده را نیز تضمین می‌کنیم.

هزینه تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 plus

موضوع مهم بعدی که باید در رابطه با آن صحبت کنیم مربوط به هزینه تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 plus می‌شود. خوشبختانه اگر شرایط به گونه‌ای باشد که  تکنسین بتواند با تعویض باتری آیفون 7 plus اپل را برطرف کرد، از هزینه شما مقدار قابل توجهی کاسته می‌شود.

هزینه تعمیر باتری آیفون 7 plus تقریبا نصف هزینه تعویض کامل باتری این گوشی آیفون است. از سوی دیگر وقتی فقط باتری آیفون 7 plus تعویض شود، در واقع همان باتری فابریک و اصلی گوشی برند آیفون در آن نصب باقی می‌مانند و این موضوع یک ویژگی مثبت خواهد بود.

هزینه تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 plus و اجرت کارشناسان مجرب در مرکز تعمیر گوشی موبایل امداد موبایل، مطابق با نرخنامه اتحادیه تعمیرکاران موبایل در تهران است.

در شعب امداد موبایل ما با بکارگیری تعمیرکاران متخصص در تعمیر گوشی آیفون بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهیم. در این فروشگاه امداد موبایل ضمن گارانتی فروخته شده؛ دستمزد و هزینه‌ها را نیز ضمانت می‌کنیم که کاملا معقول باشد.

شما با خیال راحت می‎توانید آیفون 7 plus خود که باتری آن دچار مشکل شده است به مرکز امداد موبایل بیاورید تا بدون پرداخت وجه از طرف شما، مشکل آن را به شما بگوییم.

پس از تشخیص و ارائه مشاوره رایگان از طرف تکنسین‌های بخش تعمیر گوشی موبایل، هزینه آن را به صورت دقیق، برآورد می‌کنیم. همچنین زمان مورد نیاز برای انجام تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 plus به شما می‎گوییم.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *