تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو مکس

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو مکس | 12 pro max

تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو مکس، اگر بخواهیم به صورت خلاصه آیفون 12 پرو مکس را مرور کنیم؛باید گفت که کاربر یک گوشی نسبتا سنگین با وزن 228 گرم را در اختیار دارد. همچنین این گوشی با گوریلا گلس محافظت می‌شود.

صفحه نمایش با تکنولوژی سوپر رتینا به اندازه 6.78 اینچی طراحی شده است. این صفحه نمایش، 458 پیکسل در اینچ تراکم دارد. این ال سی دی کاملاً تخت است و هیچ لبه خمیده‌ای ندارد. در برابر خط و خش و اثر انگشت نیز مقاوم است. با همه این شرایط، گاهی در اثر حادثه یا باگ نرم افزاری تاچ یا ال سی دی این گوشی دچار مشکل می‌شود.

در ابتدا گوشی آیفون 12 پرو مکس شما باید عیب‌یابی شود تا بفهمیم منشا مشکل دقیقا از کجاست. شما با مراجعه حضوری به بخش تعمیرات موبایل مرکز ما می‌توانید تلفن خود را به صورت رایگان عیب‌یابی کنید. تکنسین بخش تعمیر آیفون امداد موبایل به صورت رایگان توضیحات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

حالا که خیلی کوتاه با تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو مکس آشنا شدیم؛ بهتر است به مواردی که ممکن است ال سی دی دچار آسیب شود بپردازیم، در ادامه نیز امکان تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی 12 پرو مکس را بررسی می‌کنیم.

دلایل خرابی تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو مکس

ال سی دی گوشی آیفون 12 پرو مکس اپل به راحتی خراب نمی‌شود. ترک خوردگی و آسیب‌های فیزیکی مهمترین دلایلی هستند که کاربران این گوشی به بخش تعمیرات گوشی امداد موبایل مراجعه می‌کنند.

در واقع حتی اگر شما به خوبی از آیفون 12 پرو مکس خود مراقبت کنید؛ سقوط گوشی از دست شما، برخورد آن با اجسام سخت و یا وارد شدن ضربه به آن جزء حوادث ناگزیر هستند. این حادثه ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد! اولین کار این است که جهت بررسی تخصصی آیفون 12 پرو مکس خود را به یک تعمیرکار حرفه‌ای گوشی آیفون محول کنید.

ال سی دی و تاچ گوشی آیفون 12 پرو مکس می‌تواند در اثر ضربه می‌تواند دچار مشکلاتی از قبیل اینکه صفحه ال سی دی دچار ترک‌های ریز و تارعنکبوتی شود یا روی نمایشگر آن خطوط تیره و یا بنفش رنگ ایجاد شود.

در این شرایط تعمیر ال سی دی گوشی موبایل آیفون 12 پرو مکس ساده‌ترین راه حلی است که می‌توانید انجام دهید. همان‌طور که کمی بالاتر اشاره کردیم روی تاچ ال سی دی این گوشی، با گلس گوریلا و سرامیکی ضدخش و بسیار محکم قرار گرفته‌است.

این لایه محافظتی بسیار خوب عمل می‌کند و مانع آسیب جدی به صفحه نمایش گوشی آیفون 12 پرو مکس شما می‌شود. در عین حال اگر ضربه شدید باشد؛ پنل جلو ممکن است با شکستگی همراه شود و ترک‌های ریز و تارعکنبوتی روی آن مشاهده شود.

در این مواقع اغلب کاربران فکر می‌کنند که ال سی دی گوشی آیفون 12 پرو مکس‌شان شکسته و باید به طور کامل تعویض گردد. اما خوشبختانه ممکن است تنها گلس رویی آسیب دیده باشد.

در مواردی نیز گوشی ممکن است بر اثر ضربه شدید؛ با شل شدن کانکتورها و اتصالات داخلی و فلت‌های ال سی دی مواجه شده باشد.

تکنسین‌ها ماهر ما در بخش تعمیر گوشی آیفون، به خوبی با فرایند تشخیص و عیب یابی مشکل ال سی دی گوشی آیفون 12 پرومکس شما آشنا هستند و در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام خواهند کرد.

اگر مشکل خرابی ال سی دی آیفون شما نیز به دلیل شل شدن و یا جدا شدن کانکتور و یا پارگی فلت ال سی دی باشد، با خیال راحت تعمیرات آیفون اپل خود را به ما بسپارید.

بخش تعمیر گوشی موبایل ما تضمین می‌کند که کیفیت نمایش تصویر را به گوشی شما باز خواهد گرداند.

نگهداری از تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو مکس

راه حل‌های ساده وجود دارد که میزان آسیب به ال سی دی گوشی آیفون 12 پرو مکس را کاهش می‌دهد. هنگام استفاده از شارژر از آیفون خود استفاده نکنید و از محافظ برق برای جلو گیری از خرابی و بروز نوسانات برق استفاده نمایید.

همچنین در نظر داشته باشید حتما از شارژرهای اورجینال و با کیفیت استفاده کنید. به علاوه در نظر داشته باشید ال سی دی آیفون را در محیط خنک و خشک و دور از آفتاب و گرما نگه داری کنید.

برای جلوگیری از خرابی ال سی دی حتما از قاب و محافظ صفحه نمایش استفاده کنید. این راه حل‌های ساده و جزیی نقش موثری در حفاظت از ال سی دی و تاچ گوشی آیفون 12 پرو مکس شما دارد.

تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو مکس

تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو مکس از کیفیت بالایی برخوردار است. به علاوه استفاده از سپر سرامیکی به همراه مقاوم‌ترین گلس‌های شرکت کورنینگ تا حدود زیادی خیال کاربران را بابت ترک خوردگی و شکستگی و خرابی‌های ناشی از ضربه و سقوط از ارتفاع راحت کرده است.

با این حال باید از ال سی دی گران قیمت این گوشی به شدت مراقبت کنید. این قطعه همواره مستعد آسیب است و هر بی‌احتیاطی می‌تواند سبب خسارت جبران ناپذیری شود.

تاچ ال سی دی گوشی موبایل آیفون 12 پرو مکس،اصلی‌ترین قسمت این گوشی را تشکیل می‌دهد. بنابراین در صورت بروز مشکل،شما دیگر قادر نخواهید بود مثل سابق از گوشی خود استفاده کنید.

مشکلاتی اعم از ترک‌ خوردگی یا شکستگی که گوشی در اثر ضربه یا افتادن، به آن دچار می ‌شود؛همان شکستگی گلس می باشد. در واقع جزئی‌ترین آسیبی است که با تعویض گلس رفع شود.

با این حال انجام تعمیرات تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو مکس تنها با شرط سالم بودن تاچ و ال سی دی امکان پذیر است.

پس اولین کاری که انجام می‌دهید این است که برای تعمیر گلس ال سی دی خود به متخصصین تعمیر آیفون مراجعه کنید.

 

 گلس آیفون 12 پرو مکس

تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو مکس بسیار با کیفیت است.  همچنین در این تاچ و ال سی دی از سپر سرامیکی و  مقاوم‌ترین گلس‌های شرکت کورنینگ استفاده شده است.

مجموع این ویژگی‌ها تا حدودی خیال کاربران را بابت ترک خوردگی و شکستگی و خرابی‌های احتمالی ناشی از ضربه، سقوط از ارتفاع و غیره راحت کرده است.

با این وجود باید از  این ال سی دی گران قیمت و تاچ ایفون ۱۲ پرو مکس مراقبت ویژه‌ای صورت گیرد. این قطعه همواره در معرض آسیب است و هر بی احتیاطی می‌تواند سبب خسارت جبران ناپذیری شود.

مشکلاتی اعم از ترک‌ خوردگی یا شکستگی که گوشی در اثر ضربه یا افتادن، به آن دچار می‌‌شود؛ همان شکستگی گلس است.

در این حالت با مراجعه به بخش تعمیر گوشی آیفون، از خدمات تعویض گلس ما استفاده کنید.

تعمیر و تعویض باتری آیفون 12 پرو مکس

تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرومکس

تعویض ال سی دی آیفون 12 پرومکس در شرایطی ضروری است که گوشی شما با مشکلاتی جدی‌‌تر از شکستگی ال سی دی مواجه شده باشد.

چنانچه تاچ ال سی دی به لمس‌های شما پاسخ نمی‌دهد و لکه‌های تیره و بنفش رنگ قسمت‌های زیادی از نمایشگر را فراگرفته است نشانه نیاز به تعویض ال سی دی است. از نشانه‌های دیگری که نوید خرابی ال سی دی آیفون 12 پرو مکس را می‌دهد شامل موارد زیر است:

  • صفحه نمایش خاموش شده و به هیچ طریقی بالا نمی‌آید.
  • تصاویر محو شده‌اند.
  • نمایشگر بسیار تیره یا بسیار روشن شده است.
  • پیکسل‌های مرده یا انواع تغییر رنگ‌ها دیده می‌شود.

همه این شرایط خبر از تعویض تاچ و ال سی دی 12 پرو مکس شما می‌دهند. در این شرایط،این قطعه دیگر تعمیر پذیر نیست و تنها با جایگزین‌کردنش با یک قطعه ال سی دی اورجینال، سلامت آن به دست می‌‌آید.

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو مکس

منظور از ال سی دی آیفون 12 پرو مکس اورجینال چیست؟

منظور از ال سی دی آیفون 12 پرو مکس اورجینال این است که این پنل از روی گوشی‌های مرجوعی باز شده است و در بازار اصطلاحا به آن‌ها روکاری گفته می‌شود.

در نظر داشته باشید خود شرکت اپل هیچکدام از قطعات آیفون را به صورت مجزا به بازار عرضه نمی‌کند. هنگام خرید حتما از اورجینال بودن ال سی دی که قرار است روی گوشی‌تان نصب شود اطمینان حاصل کنید.

حتما تعویض را در مرکز معتبر و نزد تعمیرکار حرفه‌ای انجام دهید تا خسارتی به موبایلتان وارد نشود. در صورت تمایل با کارشناسان مجرب ما در تعمیر آیفون تماس بگیرید و ضمن مشاوره رایگان،در صورت نیاز ال سی دی را با پایین‌ترین هزینه اجرت تعویض کنید.

هزینه تعویض تاچ و  ال سی دی آیفون 12 پرو مکس

هزینه تعویض تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 12 پرومکس و اجرت کارشناسان مجرب در مرکز تعمیرات موبایل ما،مطابق با نرخنامه اتحادیه تعمیرکاران موبایل در تهران است. در این مرکز ما با بکارگیری تعمیرکاران متخصص در تعمیرات آیفون اپل بهترین خدمات را به شما ارائه می‌کنیم.

در این فروشگاه امداد موبایل ضمن گارانتی فروخته شده؛ دستمزد و هزینه‌ها را نیز ضمانت می‌کنیم که کاملا معقول باشد.

شما با خیال راحت آیفون 12 پرومکس خود که از ناحیه صفحه نمایش دچار مشکل شده‌است به مرکز ما بیاورید تا بدون پرداخت وجه از طرف شما، مشکل آن را به شما بگوییم.

پس از تشخیص و ارائه مشاوره رایگان از طرف تکنسین‌های بخش تعمیر گوشی موبایل، هزینه آن را به صورت دقیق، برآورد می‌کنیم. به یاد داشته باشید که تعمیر تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرومکس حتماً باید با نصب قطعات اصلی همراه باشد.

استفاده از قطعات فیک، مشابه و یا غیر اصلی ممکن است روی عملکرد گوشی آیفون 12 پرو مکس تاثیر بسیار بدی بگذارد. این تاثیر فقط به صفحه نمایش مربوط نمی‌شود؛ بلکه کل دستگاه را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

همچنین ممکن است باعث بروز مشکلات عمده دیگری شود. اگر به دنبال بالاترین کیفیت و کم هزینه‌ترین خدمات تعویض و تعمیر تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو مکس خود هستید با مرکز امداد موبایل ارتباط برقرار کنید.

قیمت ال سی دی آیفون 12 پرو مکس

در فروشگاه امداد موبایل قطعات موبایل به صورت عمده از کشور‌های همسایه وارد می‌شود. به همین خاطر می‌توانید ال سی دی گوشی آیفون 12 پرومکس را با پایین‌ترین قیمت و اطمینان از اورجینال بودن آن از ما خریداری کنید.

نکته مهمی که باید در مورد قیمت تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرومکس و هزینه تعویض آن مد نظر قرار دهید؛ این است که مراکز تعمیر زیادی ممکن است شما را با قیمت ال سی دی آیفون کمتر وسوسه کنند.

در نظر داشته باشید قیمتی که به صورت نامعقول پایین است، نشان دهنده کیفیت بسیار پایین تعمیر و قطعه استفاده شده است.

به یاد داشته باشید آیفون 12 پرو مکس همانند همه دستگاه های اپل منحصربفرد است پس باید به صورت تخصصی توسط تعمیرکار ماهری تعمیر شود.

در مرکز تعمیر گوشی این فروشگاه،در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات تعمیر ارائه می‌شود. در نتیجه شما گوشی تلفن آیفون 12 پرومکس خود را در کوتاه‌ترین زمان تحویل می‌گیرید.

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو مکس

مزیت تعمیر تاچ و ال سی دی آیفون ۱۲ پرو مکس در امداد موبایل چیست؟

 ال سی دی آیفون 12 پرو مکس عرضه شده در فروشگاه ما یک قطعه اورجینال است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

این محصول با کیفیت بالا در بسته‌بندی درجه یک عرضه می‌شود. همچنین روکش ضد آب و ضد ضربه مناسب برای تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو مکس نیز روی آن وجود دارد. این محصول از متریال با کیفیت بالا توسط شرکت‌های مطرح و صاحب سبک ساخته شده است.

ابعاد آن دقیقاً فیت و متناسب با صفحه نمایش گوشی آیفون 12 پرو شما می‌باشد. تعویض این قطعه توسط کارشناس مجرب و آموزش دیده در بخش تعمیرات موبایل ما با کمترین هزینه انجام می‌شود.

ما اصالت قطعه ارائه شده به شما را در بخش گارانتی گوشی موبایل تضمین می‌کنیم تا خریدی بدون دغدغه داشته باشید. برای اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با کارشناسان ما به صورت برخط یا تلفنی صحبت کنید.

به علاوه شما مخاطبان عزیز می‌توانید مراجعه حضوری به مرکز تعمیر آیفون اپل فروشگاه ما داشته باشید. کارشناسان ما همواره  آمادگی کامل در زمینه‌ی خدمت رسانی و ارائه مشاوره به شما همراهان محترم دارند.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *