تعمیر یا تعویض سوکت شارژ آیفون XS MAX

تعمیر یا تعویض سوکت شارژ آیفون XS MAX

تعمیر یا تعویض سوکت شارژ آیفون XS MAX هدف اصلی نگارش این مقاله است. خراب شدن سوکت شارژر آیفون XS MAX متاسفانه از رایج‌ترین مشکلاتی است که کاربران این گوشی با آن مواجه می‌شوند. خراب شدن این قطعه می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد چون با معیوب شدن آن امکان شارژ گوشی آیفون XS MAX وجود نخواهد داشت.

در برخی مواقع هم ممکن است قطع و وصلی‌هایی در پروسه شارژ گوشی به وجود آید که اغلب ناشی از شل و معیوب شدن پین‌های سوکت شارژ گوشی آیفونXS MAX خواهد بود. تقریبا در 80 درصد مواقع عدم استفاده درست کاربر از گوشی منجر به بروز اختلال در عملکرد لایتنینگ کانکتور آیفون XS Max و دیگر گوشی های موبایل می‌شود.

 

تعمیر یا تعویض سوکت شارژ آیفون XS MAX

متاسفانه برخی کاربران گوشی آیفون XS MAX در حین جا زدن و جدا کردن پورت شارژر از سوکت شارژ گوشی رفتار درستی از خود نشان نمی‌دهند. این موضوع در دراز مدت منجر به آسیب دیدن لایتنینگ کانکتور خواهد شد. فشار دادن بیش از اندازه کانکتور شارژر در داخل سوکت، کشیدن سیم شارژر در حین جداسازی و خیلی عوامل دیگر می‌توانند منجر به آسیب دیدن و خراب شدن لایتنینگ کانکتور آیفون XS Max شوند. همچنین آب خوردگی، وارد شدن ضربه و از این قبیل مسائل هم در برخی مواقع ممکن است منجر به بروز مشکلات مشابه شوند.

 

تعمیر یا تعویض سوکت شارژ آیفون XS MAX

 

هزینه تعمیر یا تعویض سوکت شارژ آیفون XS Max

قاعدتا مهم‌ترین سوالی که ذهن کاربر را در زمان خرابی سوکت شارژر آیفون XS MAX  درگیر می‌کند مسئله هزینه است. هزینه تعمیر یا تعویض سوکت شارژ آیفون XS Max در مقایسه با دیگر تعمیرات رایجی که روی این گوشی انجام می‌شود چندان گران نیست.

به طور کلی می‌توان گفت که تعمیر لایتنینگ کانکتور آیفون XS Max از تعمیرات نسبتا کم هزینه این گوشی آیفون است. بخش اصلی هزینه‌ای که در این تعمیر پرداخت می‌شود مربوط به هزینه تهیه کردن نسخه اورجینال فلت لایتنینگ کانکتور این گوشی خواهد بود.

تمامی نرخ‌های بخش تعمیر گوشی آیفون شعب ما طبق مصوبه اتحادیه تعمیرکاران است و دستمزد تعویضی که از سوی تعمیرکاران شعب ما برای انجام این کار دریافت می‌شود چندان زیاد نیست. اگر سوکت شارژ یا همان لایتنینگ کانکتور iPhone XS Max شما دچار مشکل شده نگران هزینه آن نباشید. با خدمات به صرفه تعمیرات موبایل ما می‌توانید تعمیر یا تعویض سوکت شارژ آیفون XS Max اپل را با کمترین قیمت ممکن انجام دهید.

 

زمان مورد نیاز برای تعویض سوکت شارژر آیفون XS MAX

زندگی، کار و تحصیل خیل عظیمی از کاربران این روزها وابسته به گوشی همراهشان است. تیم تعمیرات گوشی موبایل اپل شعب ما با در نظر گرفتن این موارد تعمیر سوکت شارژر آیفون XS MAX  را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. برخلاف تصوری اغلب افراد دارند، تعمیر یا تعویض همان سوکت شارژ آیفون XS Max اپل دشوار است و نیاز به صرف دقت و زمان زیادی دارد. البته این موضوع مربوط به زمانی می‌شود که مجبور به تعویض کامل فلت لایتنینگ کانکتور گوشی آیفون XS MAX شویم.

در برخی مواقع ممکن است به شیوه‌های دیگری بتوانیم مشکل شارژ نشدن آیفون  XS MAX را رفع کنیم. برای مثال شل شدن سوکت شارژ، از کار افتادن پین‌های سوکت و غیره هم می‌توانند منجر به بروز اختلال در پروسه شارژ باتری آیفون شوند. در این شرایط ممکن است بتوان بدون نیاز به تعویض کامل فلت شارژ گوشی این مشکلات را برطرف کرد. اما اگر بنا به هر دلیل لازم باشد فلت شارژ یا همان کانکتور لایتنینگ آیفون XS Max اپل به طور کامل تعویض گردد، تکنسین‌ بخش تعمیرات آیفون اپل این کار را در زمان کوتاهی انجام خواهد داد.

اگر می‌خواهید تعمیر سوکت شارژ آیفون XS Max شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام شود و بتوانید ظرف چند ساعت دوباره از گوشی خود استفاده کنید، توصیه ما این است که از خدمات تعمیر گوشی شرکت امداد موبایل کمک بگیرید.

 

تعمیر یا تعویض سوکت شارژ آیفون XS MAX

برطرف کردن مشکل شارژ نشدن آیفون XS Max

در مواقعی که با اتصال شارژر، گوشی آیفون XS Max شما شارژ نمی‌شود، معمولا چند اقدام دم دستی و ساده این مشکل را حل می‌کند. اقداماتی مانند : ممکن است درگاه لایتنینگ آیفون شما کثیف شده باشد. برای تمیز کردن آن از یک سوزن و پنبه آغشته با الکل استفاده کنید.

این کار را بسیار با دقت و به آرامی انجام دهید. راه حل دیگر این است که گوشی را با یک کابل و آداپتور دیگر شارژ کنید. ری استارت کردن گوشی را نیز امتحان کنید؛ چرا که ممکن است این مشکل ریشه نرم افزاری داشته باشد و با خاموش و روشن شدن آیفون شما این مشکل برطرف شود.

از دیگر مشکلات موجود آیفون XS Max می‌توان به این اشاره کرد که ممکن است بیش از 80 درصد شارژ نشود و به این عدد که می‌رسد شارژ شدن گوشی متوقف می‌شود. به گفته‌ی اپل دلیل این موضوع برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی است؛ زیرا داغ شدن گوشی می‌تواند آسیب‌های جدی به بخش باتری و همچنین قطعات موجود در گوشی وارد کند.

شرکت اپل اضافه کرد زمانی که دمای گوشی شما به حالت نرمال بازگردد این مشکل به طور کامل حل می‌شود اما تا قبل از آن ایفون اجازه‌ی شارژ شدن بیش از 80درصد را نمی‌دهد. دلیل این موضوع این است که شارژ باتری از 80تا ‍100 فشار مضاعفی به باتری وارد می‌کند و اپل با این کار سعی دارد این فشار وارده را کاهش دهد.

 

خرید سوکت شارژر گوشی آیفون XS Max

خرید سوکت شارژر گوشی آیفون XS Max  از مهم‌ترین بخش‌های تعمیر سوکت شارژر آیفون XS Max  به شمار می‌رود. اگر به دنبال خرید قطعه اورجینال هستید اما به دلیل شباهت بسیار و افزایش چشم‌گیر قطعات فیک قادر به خریدی مطمئن نیستید ما به شما خرید از بخش تعمیر گوشی آیفون شعب مختلف امداد موبایل را پیشنهاد می‌دهیم.

دقت داشته باشی که امکان دارد عده‌ای قطعه فیک سوکت شارژر آیفون XS Max را به عنوان قطعه اصلی با قیمت بالا به شما بفروشند یا به روش‌های مختلف دیگر شما را مجبور به خرید قطعه غیر اورجینال کنند. در نظر داشته باشید که وقتی شما از مراکز معتبر خرید خود را انجام می‌دهید از اصل بودن آن مطمعن هستید. هیچ مرکز خوشنامی نام و اعتباری را که در طول سال‌ها به دست آورده است را قربانی سود قطعات فیک نمی‌کند.

در مراکز و شعب ما تمام قطعات به صورت اورجینال می‌باشند و سابقه بالا و مهلت تستی که برای تعمیرات گارانتی گوشی موبایل در نظر گرفته شده است می‌تواند تا حدی اطمینان کیفیت بالای قطعات این فروشگاه باشد. این مهم‌ترین وجه تمایز ما با دیگر مراکز تعمیر گوشی موبایل است.

شما می‌توانید قطعات گوشی آیفون XS Max را از فروشگاه‌های مختلف این مرکز خریداری نمایید. عزیزانی هم که قادر به مراجعه حضوری به مرکز نیستند می‌توانید به صورت غیر حضوری خرید قطعه مورد نظر خود را انجام دهند. در شعب مختلف امداد موبایل به دلیل حذف واسطه‌ها قیمت سوکت شارژر گوشی آیفون XS Max  و دیگر قطعات بسیار مقرون به صرفه می‌‌باشد.

 

 

 

 

 

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

2 پاسخ

  1. قسمتی که مربوط به این بود که خودمون چجوری میتونیم بر طرف کنیم مشکل شارژ شدن iphone رو خیلی کمک کردم
    دوستم خیلی ازتون ممنون هست😁😁😁

    1. فربد عزیز
      خوشحالیم که مقاله امداد موبایل برای شما و دوستتان مفید واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *