تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7

تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7

تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7 و به صورت جامع‌تر انجام کلیه تعمیرات همه محصولات اپل نیازمند تکنسین‌های مسلط به گوشی‌های آیفون و ابزار‌های به روز است. هدف از نگارش این مقاله دادن اطلاعات لازم برای تعمیر بخش‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری گوشی‌ آیفون جهت رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7 است.

صاحبان دستگاه‌های اپل به ویژه آیفون، برای انجام تعمیر آیفون به زحمت زیادی می‌افتند. این موضوع بیشتر به دلیل نبودن نمایندگی رسمی شرکت اپل و انتخاب مکان نامناسب برای تعمیر آیفون رخ می‌دهد. تعمیر قطعات آیفون مثل هر برند دیگری کاملاً تخصصی و پیشرفته است. درنتیجه بدیهی است که نیاز به افراد متخصص در این حوزه دارد. از طرفی این نوع تعمیرات باید با گارانتی گوشی موبایل همراه باشد تا مشتری را از پرداخت هزینه‌های سنگین معاف کند.

در شعب مختلف فروشگاه ما از جوانان متخصص در امر تعمیرات موبایل استفاده شده است. همچنین تمامی قطعاتی که در روند تعمیر گوشی آیفون شما جایگزین می‌شوند؛ کاملا اورجینال هستند. به علاوه ما کارکرد قطعه ارائه شده به شما را گارانتی می‌کنیم. شایان ذکر است نرخ ارائه خدمات مراکز ما بر اساس مصوب اتحادیه تعمیرکاران است. به علاوه در نظر داشته باشید که گاها هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید از این نرخ مصوب شده کم‌تر است.

هدف اصلی گروه ما این است که بهترین خدمات را به شما کاربران گوشی آیفون ارائه دهد. همچنین شما می‌توانید برای خرید لوازم جانبی و گوشی موبایل با هر برندی به شعب ما مراجعه کنید. همکاران ما بر اساس امکانات و بودجه مد نظر شما بهترین گوشی تلفن همراه را به شما معرفی می‌کنند.

مشکل No Service آیفون 7 اپل

پیش از اینکه در رابطه با روش‌های تعمیر و رفع مشکل No Service آیفون 7 صحبت کنیم بهتر است کمی در مورد ماهیت این مشکل و نحوه و علت ایجاد آن کمی صحبت کنیم. یکی از مشکلات شایع آیفون‌ها گیر کردن آیفون روی Searching  شبکه است. این مشکل درواقع  مربوط به گیر کردن آنتن گوشی در حالت Searching  می‌با‌شد. در این حالت گوشی در پیدا کردن و اتصال به شبکه سیم کارت دچار مشکل می‌شد و دائما عبارت Searching در گوشه سمت چپ و فوقانی صفحه نمایش آیفون قابل خواهد بود. اما مشکل آنتن دهی آیفون 7 به شیوه دیگری نیز نمایان می‌شود.

در آیفون 7 اغلب عبارت No Service که نشان دهنده عدم سرویس گیری است در گوشه سمت چپ و فوقانی صفحه دستگاه پدیدار می‌شود. کاربرانی که با این مشکل رو به رو هستند در قدم اول بهتر است از سالم بودن سیم کارت خود، رجیستر و فعال بودن آیفون و آنلاک بودن دستگاه مطمئن شوند. همچنین بهتر است سیم کارت خود را در گوشی‎‌های دیگر نیز استفاده کنند. گاها این مشکل می‌تواند از سیم کارت یا اپراتور آن و حتی شاید منطقه‌ای که در آن هستید باشد.

اگر از سالم بودن کارکرد سیم کارت خود و اپراتور آن مطمعن هستید؛ باید به سراغ عیب یابی، تعمیر و رفع مشکل No Service آیفون 7 برویم.

طبق آمار و اطلاعات به دست آمده آیفون 7 مدل A1660 و آیفون 7 مدل  A1661  بیشتر از سایر مدل‌های این گوشی موبایل با مشکل No Service یا Searching رو به رو می‌شوند. علت آن نیز به باگی مربوط میشود که در شبکه بیس باند آن ها ایجاد می‌شود. متاسفانه رفع این مشکل و دیباگ کردن آن خیلی ساده نیست و برای برطرف کردن آن باید به بخش تعمیرات آیفون یکی از شعب ما رجوع کرد.
با سرویس و خدماتی که شعب ما در راستای تعمیر آیفون اپل ارائه می‌کند می‌توانید نسبت به تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7 خود با صرف کمترین هزینه و طی کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کنید. با مراجعه به یکی از شعب امداد موبایل تکنسین بخش تعمیر گوشی موبایل آیفون 7 شما را عیب یابی می‌کند. این فرآیند بدون در خواست وجه و کاملا رایگان انجام می‌شود. بعد از اتمام عیب یابی اطلاعات لازم مانند نحوه تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7 و هزینه و زمان مورد نیاز را برای شما توضیح می‌دهند.

تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7

 

تعمیر و رفع مشکل No Service آیفون 7 با تدابیر نرم افزاری

عموما در 90 درصد مواقع زمانی که آیفون 7 اپل با اختلال در آنتن دهی مواجه می‌شود منشاء آن مشکلات سخت افزاری است و به بیس باند دستگاه ارتباط دارد. در مقابل در برخی مواقع محدود نیز احتمال دارد که مشکل به باگ‌های نرم افزاری هم مرتبط باشد و با دیباگ کردن نرم افزاری بتوان نسبت به رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7 شما اقدام کرد. بهتر است نظر اساسی و اصلی این قسمت را تکنسین‌های خبره حوزه تعمیرات آیفون اپل در زمان عیب یابی بدهد. چرا که دیباگ کردن مشکلات نرم افزاری از عهده هر کسی بر نمی‌آید.

اگر تکنسین بخش تعمیرات موبایل با  راه حل‌های نرم افزاری و دیباگ کردن آن‌ها نتوانست اقدام به تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7 کند؛ باید به سراغ تعمیر و گاها تعویض بخش‌های سخت افزاری این گوشی برویم. جالب است بدانید که تعمیر No Service و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7  از رایج‌ترین تعمیرات آیفون 7 اپل است و در شعب مرکز تعمیرات ما در طول هفته ده ها مورد این چنینی برای تعمیر ارائه می‌شود.

در نتیجه در قدم اول برای تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7 ابتدا از تدابیر و راه حل‌های نرم افزاری استفاده کنید و در صورتی که این راه حل‌ها مشکل موبایل شما را برطرف نکردند، به فکر تعمیرات سخت افزاری باشید.

 

تعمیر و رفع مشکل No Service آیفون 7

به صورت کلی دلیل اختلال در آنتن دهی آیفون در اغلب مواقع از بیس باند است. آی سی بیس باند در واقع واحد پردازش اطلاعات شبکه است و مدیریت داده‌ها در این بخش از گوشی انجام می‌شود. طبیعی است که هرگونه اختلال در پردازش آن سبب قطع ارتباط کاربران گوشی با شبکه‌های مخابراتی می شود. همچنین مشکل آنتن دهی آیفون 7 در برخی از موارد نادر ممکن است به دلیل تغییر تنظیمات ساده مانند رفتن به حالت هواپیما ایجاد شود و یا برخی موارد، مشکل از شبکه مخابراتی است.

در این حالت به آسانی می‌توان تنظیمات گوشی خود را بدون نیاز به مراجعه به مراکز تعمیر گوشی و پرداخت هزینه اصلاح کنید. اگر با موارد فوق مشکل شما حل نشد باید به سراغ بیس باندها برویم. خرابی بیس باند می‌تواند دلیل اصلی مشکل آنتن دهی گوشی آیفون باشد و باید تعمیر و یا در نهایت تعویض شود. واحد تعمیر گوشی شعب ما به لطف متخصصان حرفه‌ای و با تجربه به همراه تجهیزات و ابزارهای حرفه‌ای گوشی شما را به صورت رایگان عیب یابی می‌کنند.

پس از تشخیص و پیدا کردن ریشه مشکل، نسبت به رفع مشکل No Service شدن آیفون شما اقدام کرده و با کم‌ترین هزینه و در اسرع وقت، مشکل آن را برطرف خواهند کرد.

تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7

 

هزینه رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7

درست است که آیفون 7 از گوشی‌های خوش دست و پر طرفدار به شمار می‌رود و طبیعتا قطعاتی که در آن بکار رفته‌اند هم کیفیت ساخت بالا و هم قیمت بالایی دارند. در مقابل خوشبختانه باید بگوییم که هزینه تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7 خیلی گران نیست و به همین دلیل اصلا نگران هزینه و اجرت آن نباشید. همانطور که پیش‌تر گفتیم نیز نرخ و اجرت تمامی تعمیرات شعب ما بر اساس مصوبه اتحادیه تعمیرکاران موبایل تهران است.

ما نه تنها درخواست قیمت بالاتری از این نرخ را نمی‌کنیم بلکه گاها هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید از نرخ مصوبه پایین‌تر است. در نتیجه خیلی نگران هزینه تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7 خود نباشید. همچنین اگر می‌خواهید تعمیر و رفع مشکل No Service آیفون 7 شما با کمترین قیمت ممکن انجام دهید، توصیه می‌کنیم از خدمات تعمیر آیفون ما در شعب مختلف کمک بگیرید.

زمان مورد نیاز برای رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7

برخلاف ذهنیت اکثر افراد، تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7 پروسه‌ای طولانی و زمانگیر را به همراه دارد و باید روند آن بسیار دقیق و با حوصله انجام شود. جهت تعمیر و گاها تعوبض آی سی و بیس باندها باید به شدت دقت کرد. انجام این نوع تعمیرات نیاز به مهارت بالا و تخصص زیادی دارد. بنابراین اصلا تصور نکنید که تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7 کار ساده‌ای است و ظرف چند دقیقه انجام می‌شود.

هرچند ما منکر این نمی‌شویم که تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7 برای تعمیرکاران حرفه‌ای حوزه تعمیر گوشی موبایل آیفون بسیار زمان کمتری می‌برد. البته در نظر داشته باشید مورد دیگری که در زمان مورد نیاز برای تعمیر و رفع مشکل No Service آیفون 7 نقش دارد؛ مربوط به نوع مشکل و خرابی که در سوکت شارژ گوشی می‌شود.

اگر می‌خواهید تعمیر و رفع مشکل آNo Service آیفون 7 و یا کلیه تعمیرات آیفون 7 شما در سریع‌ترین زمان ممکن انجام گیرد، توصیه می‌کنیم از خدمات و سرویس تعمیر گوشی آیفون در شعب مختلف ما استفاده کنید. در نظر داشته باشید برای تعمیر و رفع مشکل No Service آیفون 7 نباید به هیچ وجه به هر تعمیرکار و مرکزی اعتماد نکنید. از مسائل مهمی که باید به آن توجه کنید این است که برای تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7 یا انجام هر نوع تعمیر دیگری به هیچ عنوان تعمیر این گوشی‌ها را به دست افراد کم تجربه بسپارید.

تک تک قطعاتی که در گوشی آیفون 7 اپل بکار رفته‌اند قیمت بالایی دارند و بروز مشکل در هر یک از این قطعات می‌تواند ضرر قابل توجهی را به شما وارد کند.  متاسفانه در خیلی از مواقع دیده شده که تعمیرکاران کم تجربه با انجام تعمیرات اشتباه در حین تعمیر گوشی به قطعات سالم گوشی آن‌ها نیز آسیب می‌زنند و بدین ترتیب ضرر بیشتری را به مشتری وارد خواهند کرد.

متاسفانه مشتری در این شرایط به راحتی نمی‌تواند متوجه خرابی قطعات دیگر شود و گاها هزینه‌های اضافه‌ای را برای اقدامات اشتباهی که تعمیرکار انجام داده است پرداخت می‌کند. درنتیجه به هیچ وجه برای تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7 خود به تعمیرکاران ناشناس و کم تجربه مراجعه نکنید.

تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7

 

ویژگی‌های تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7 در شعب امداد موبایل

با خدمات تعمیر آیفون مراکز امداد موبایل می‌توانید با اطمینان کامل تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7 اپل را انجام دهید. تکنسنین‌های شعب مختلف ما افراد با تجربه و حرفه‌ای هستند که در حوزه تعمیرات آیفون متخصص هستند.

بنابراین خیال شما از بابت کیفیت تعمیری که توسط کارشناسان ما انجام می‌شود راحت باشد. ضمن اینکه تعمیر موبایل صورت گرفته توسط تکنسین ‌های شعب ما دارای گارانتی هم خواهند بود که این گارانتی در حین تحویل دادن گوشی به مشتری در اختیارش قرار داده می‌شود.

چرا نباید تعمیر آنتن دهی آیفون 7 را به هر تعمیرکاری سپرد؟

تعمیر آی سی و بیس باند گوشی‌های‌ موبایل هوشمند تقریبا حساس‌ترین تعمیری است که روی این گجت‌ها انجام می‌شود. بنابراین واضح است که انجام این تعمیر نباید به هر تعمیرکاری واگذار شود.

تعمیرکاری که قرار است اقدام به رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7 کند؛ باید به طور کامل با نحوه بررسی، تست و تعمیر مدارهای الکترونیکی آشنا باشد. همچنین باید بتواند برد گوشی را عیب یابی کند.

متاسفانه اغلب تعمیرکاران موبایل در بازار آزاد اصلا توانایی و شایستگی انجام این کار را ندارند و فقط به مشتری پیشنهاد تعویض آی سی و بیس باندها را می‌دهند. در مقابل شاید بتوان با دیباگ کردن مشکلات نرم افزاری تعمیر و رفع مشکل No Service آیفون 7 را انجام داد.

از طرف دیگر در برخی مواقع هم دیده شده که تعمیرکار هزینه تعویض آی سی و بیس باند را از مشتری دریافت کرده و سپس گوشی را برای تعمیر به یک تعمیرکار مجرب دیگر جهت دیباگ نرم افزاری سپرده است.

به همین دلیل به هیچ عنوان نباید تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7 را به هر تعمیرکاری واگذار کنید. همچنین در برخی مواقع دیده شده که کم تجربگی تعمیرکار باعث می‌شود تا علاوه بر اینکه قطعات معیوب اولیه تعمیر نشدند، بلکه قطعات دیگری هم معیوب شوند و عملا تعمیرکار آسیب بیشتری به گوشی و مادربرد وارد شود. این قبیل اتفاقات در بازار آزاد و فروشگاه‌های غیر معتبر به شدت رخ می‌دهد.

به علاوه در نظر داشته باشید که هیچ فروشگاه خوشنامی اعتباری را که در طول چند سال با سختی کسب کرده‌ است را قربانی سود این کارها کند. پس به هیچ عنوان تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7 خود را به هر تعمیرکاری واگذار نکنید.

اگر می‌خواهید یک تعمیر و تعویض کاملا تخصصی و حرفه‌ای روی گوشی آیفون 7 شما صورت گیرد، توصیه می‌کنیم از خدمات امداد موبایل کمک بگیرید. تعمیراتی مثل تعمیر و رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7 در این مرکز با استفاده از جدیدترین متدها، تجهیزات و به دست خبره‌ترین کارشناسان انجام می‌شود.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *