تعمیر و تعویض سوکت شارژر آیفون X

تعمیر و تعویض سوکت شارژر آیفون X

تعمیر و تعویض سوکت شارژر آیفون X از دغدغه‌های کاربران این گوشی است. در این مقاله باهم بررسی می‌کنیم که اگر گوشی آیفون X شما شارژ نمی‌شود چه اقداماتی بدون مراجعه به مراکز تعمیر گوشی می‌توان انجام داد تا گوشی شما شارژ شود.

مورد دیگری که در این مقاله بررسی می‌کنیم مربوط به تعمیر و تعویض سوکت شارژر آیفون X است. به علاوه خدمات تعمیر آیفون شعب مختلف امداد موبایل را راجع به تعمیر و تعویض سوکت شارژر آیفون X توضیح می‌دهیم. هدف ما از نگارش این مقاله این است که اگر مشکل عدم شارژ در گوشی آیفون X رو به رو شدید بدانید چه باید کنید.

 

برطرف کردن مشکل شارژ نشدن آیفون X

در مواقعی که با اتصال شارژر، گوشی آیفون X شما شارژ نمی­شود، معمولا چند اقدام دم دستی و ساده این مشکل را حل می­کند. در قدم اول مطمئن شوید از پریز مناسبی استفاده کرده‌اید. تعویض پریز برای شارژر می‌تواند به شارژ شدن گوشی شما کمک کند. در قدم بعدی در نظر داشته باشید که ممکن است درگاه لایتنینگ آیفون X شما کثیف شده باشد.

برای تمیز کردن درگاه لایتنینگ از یک سوزن و پنبه آغشته با الکل استفاده کنید. این کار را بسیار با دقت و به آرامی انجام دهید. راه حل دیگر این است که گوشی را با یک کابل و آداپتور دیگر شارژ کنید.در مرحله بعد ری استارت کردن گوشی را نیز امتحان کنید؛ چرا که ممکن است این مشکل ریشه نرم افزاری داشته باشد و با خاموش و روشن شدن آیفون شما این مشکل برطرف شود.

اگر با تمام این مراحل هنوز هم گوشی آیفون X شما شارژ نمی‌شود؛ می‌توان نتیجه گرفت که مشکل به وجود آمده به گوشی مربوط می‌شود و احتمالا گوشی نیاز به یک تعمیر سخت افزاری دارد. شارژ نشدن باتری آیفون X یا هر گوشی دیگری می‌تواند ناشی از معیوب بودن باتری دستگاه، بروز اختلال در عملکرد مدار پاور آن یا خراب شدن سوکت شارژ گوشی باشد.در این شرایط باید به سراغ تعمیر و تعویض سوکت شارژر آیفون X برویم. البته درنظر داشته باشید نظر آخر راجع به تعمیر و تعویض سوکت شارژر آیفون X را تکنسین بخش تعمیرات آیفون اپل می‌دهد.

شما باید برای رفع مشکل عدم شارژ نشدن گوشی خود به تعمیرکار مجربی در حوزه تعمیر آیفون مراجعه کنید تا مشکل آن را پیدا کرده و سپس این مشکل را رفع نماید. با مراجعه به شعب مختلف ما تعمیرکار حوزه آیفون گوشی شما را به صورت رایگان عیب یابی می‌کند و مشکل آن را برای شما توضیح دهد.

از متداول‌ترین مشکلاتی که منجر به درست شارژ نشدن باتری آیفون X می‌شود مربوط به معیوب بودن سوکت شارژ آن است. سوکت شارژ گوشی یا همان لایتنینگ پورت می‌تواند بنا به دلایل متعددی خراب شود که یکی از ساده‌ترین این دلایل به عدم استفاده درست کاربر از آن مربوط می‌شود. کشیدن سیم شارژ، اعمال فشار به پورت شارژ و غیره همگی می‌تواند باعث بروز اختلال در عملکرد سوکت شارژ و درست شارژ نشدن باتری آیفون X شوند.

 

تعمیر و تعویض سوکت شارژر آیفون X

 

 

هزینه تعمیر و تعویض سوکت شارژر آیفون X

درست است که آیفون X از گوشی‌های گران قیمت بازار به شمار می‌رود و  طبیعتا قطعاتی که در آن بکار رفته‌اند هم کیفیت ساخت بالا و هم قیمت بالایی دارند. در مقابل خوشبختانه باید بگوییم که هزینه تعمیر و تعویض سوکت شارژر آیفون X خیلی گران نیست.

همچنین در نظر داشته باشید که نرخ تمامی تعمیرات شعب ما بر اساس مصوبه اتحادیه تعمیرکاران موبایل تهران است. ما نه تنها درخواست قیمت بالاتری از این نرخ را نمی‌کنیم بلکه گاها هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید از نرخ مصوبه پایین‌تر است. بنابراین خیلی نگران هزینه تعمیر و تعویض سوکت شارژ آیفون X خود نباشید. همچنین اگر می‌خواهید تعمیر و تعویض سوکت شارژ آیفون X شما با کمترین قیمت ممکن انجام دهید، توصیه می‌کنیم از خدمات تعمیرات موبایل ما در شعب مختلف کمک بگیرید.

 

زمان مورد نیاز برای تعمیر و تعویض سوکت شارژر آیفون X

برخلاف ذهنیت اکثر افراد، تعمیر و تعویض سوکت شارژر آیفون X اپل پروسه‌ای طولانی و زمانگیر را به همراه دارد و باید روند آن بسیار دقیق و با حوصله انجام شود. برای جدا کردن لایتنینگ پورت آیفون X اپل باید تعدادی از  قطعات اصلی گوشی از آن جدا شوند تا بتوان به این قطعه دسترسی داشت و آن را مورد بررسی قرار داد. بنابراین اصلا تصور نکنید که تعمیر و تعویض سوکت شارژر آیفون X کار ساده‌ای است و ظرف چند دقیقه انجام می‌شود. البته ما منکر این نمی‌شویم که تعمیر و تعویض سوکت شارژر آیفون X  برای تعمیرکاران حرفه‌ای حوزه تعمیرات گوشی آیفون بسیار زمان کمتری می‌برد.

البته مورد دیگری که در زمان مورد نیاز برای تعمیر و تعویض شوکت شارژر آیفون X نقش دارد مربوط به نوع مشکل و خرابی که در سوکت شارژ گوشی می‌شود. اگر می‌خواهید تعمیر و تعویض سوکت شاررژ آیفون X و یا کلیه تعمیرات آیفون x شما در سریع‌ترین زمان ممکن انجام گیرد، توصیه می‌کنیم از خدمات و سرویس تعمیرات گوشی آیفون در شعب مختلف ما استفاده کنید.

در نظر داشته باشید برای تعمیر و تعویض گوشی آیفون X نباید به هیچ وجه به هر تعمیرکاری اعتماد نکنید. از مسائل مهمی که باید برای تعمیر و تعویض سوکت شارژر آیفون X یا انجام هر تعمیر دیگری هیچ عنوان نباید تعمیر این گوشی ها را به دست افراد کم تجربه سپرد.

تک تک قطعاتی که در آیفون X اپل بکار رفته‌اند قیمت بالایی دارند و بروز مشکل در هر یک از این قطعات می‌تواند ضرر قابل توجهی را به شما وارد کند. متاسفانه در خیلی از مواقع دیده شده که تعمیرکاران کم تجربه با انجام تعمیرات اشتباه در حین تعمیر گوشی موبایل به قطعات سالم گوشی آن‌ها نیز آسیب می‌زنند و بدین ترتیب ضرر بیشتری را به مشتری وارد خواهند کرد.

متاسفانه مشتری در این شرایط به راحتی نمی‌تواند متوجه خرابی قطعات دیگر شود و گاها هزینه‌های اضافه‌ای را برای اقدامات اشتباهی که تعمیرکار انجام داده است پرداخت می‌کند. درنتیجه به هیچ وجه برای تعمیر و تعویض سوکت شارژر آیفون X خود به تعمیرکاران ناشناس و کم تجربه مراجعه نکنید.

 

تعمیر و تعویض سوکت شارژر آیفون X

 

خرید سوکت شارژر گوشی آیفون X

خرید سوکت شارژر گوشی آیفون X از مهم‌ترین بخش‌های تعمیر سوکت شارژر آیفون X به شمار می‌رود. اگر به دنبال خرید قطعه اورجینال هستید اما به دلیل شباهت بسیار و افزایش چشم‌گیر قطعات فیک قادر به خریدی مطمئن نیستید ما به شما خرید از بخش تعمیر گوشی آیفون شعب مختلف امداد موبایل را پیشنهاد می‌دهیم.

دقت داشته باشی که امکان دارد عده‌ای قطعه فیک سوکت شارژر آیفون X را به عنوان قطعه اصلی با قیمت بالا به شما بفروشند یا به روش‌های مختلف دیگر شما را مجبور به خرید قطعه غیر اورجینال کنند. در نظر داشته باشید که وقتی شما از مراکز معتبر خرید خود را انجام می‌دهید از اصل بودن آن مطمعن هستید. هیچ مرکز خوشنامی نام و اعتباری را که در طول سال‌ها به دست آورده است را قربانی سود قطعات فیک نمی‌کند.

در مراکز و شعب ما تمام قطعات به صورت اورجینال می‌باشند و سابقه بالا و مهلت تستی که برای قطعات در نظر گرفته شده است می‌تواند تا حدی اطمینان کیفیت بالای قطعات این فروشگاه باشد. این مهم‌ترین وجه تمایز ما با دیگر مراکز تعمیر گوشی است.

شما می‌توانید قطعات گوشی آیفون X را از فروشگاه‌های مختلف این مرکز خریداری نمایید. عزیزانی هم که قادر به مراجعه حضوری به مرکز نیستند می‌توانید به صورت غیر حضوری خرید قطعه مورد نظر خود را انجام دهند. در شعب مختلف امداد موبایل به دلیل حذف واسطه‌ها قیمت سوکت شارژر گوشی آیفون X و دیگر قطعات بسیار مقرون به صرفه می‌‌باشد.

 

آیا شخصا قادر به تعمیر و تعویض سوکت شارژ آیفون X هستم؟

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم برخلاف تصوری که در ذهن اغلب کاربران وجود دارد، تعمیر و تعویض سوکت شارژ آیفون X کار بسیار دشواری است و به این راحتی قادر به انجام نیست. حتی خیلی از تعمیرکاران موبایل هم ممکن است در حین انجام این تعمیر با مشکل مواجه شوند یا به دلیل طولانی بودن روند تعمیر کلافه شده و اشتباهات ریزی انجام دهند.

به صورت کلی بهتر است به هیچ عنوان شخصا به فکر تعمیر و تعویض سوکت شارژر آیفون X نباشید. اما اگر در زمینه تعمیرات موبایل تجربه کافی دارید، با کمی دقت و استفاده از مقاله‌های راهنما قادر به انجام این تعمیر خواهید بود. فراموش نکنید برای انجام تعمیر و تعویض سوکت شارژر آیفون X نیازمند ابزار و قطعات ویژه‌ای هستید. پس اگر هم لوازم را دارید و هم تخصص کافی ممکن است از تعویض و تعمیر آیفون X بربیایید.

ویژگی‌های تعمیر و تعویض سوکت شارژر آیفون X در شعب امداد موبایل با خدمات تعمیر آیفون مراکز ما می‌توانید با اطمینان کامل تعمیر و تعویض سوکت شارژر آیفون X اپل را انجام دهید. تکنسنین‌های شعب مختلف ما افراد با تجربه و حرفه‌ای هستند که در حوزه تعمیرات آیفون متخصص هستند. بنابراین خیال شما از بابت کیفیت تعمیری که توسط کارشناسان ما انجام می‌شود راحت باشد.

ضمن اینکه تعمیر گوشی آیفون صورت گرفته توسط تکنسین ‌های شعب ما دارای گارانتی گوشی موبایل هم خواهند بود که این گارانتی در حین تحویل دادن گوشی به مشتری در اختیارش قرار داده می‌شود.

 

 

 

 

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *