تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020

در این مقاله نحوه تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020 را توضیح می‌دهیم. به علاوه روش‌ها محافظت از تاچ و ال سی دی این گوشی آیفون را نیز بررسی می‌کنیم. هدف ما در این مقاله این است که وقتی ال سی دی گوشی آیفون SE تان دچار آسیب شد؛ اطلاعاتی راجع به آن داشته باشید. به علاوه خدمات بخش تعمیر آیفون فروشگاهمان را در حوزه تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020 را توضیح می‌دهیم.

 

حوادث ناگهانی و خرابی تاچ و ال سی دی آیفون SE 2030

تاچ و ال سی دی گوشی آیفون SE 2020 اپل به راحتی خراب نمی‌شود. در نود درصد مواقع افتادن گوشی از دست کاربر منجر به شکستن ال سی دی آن می‌شود. در برخی از موارد دیگر هم دیده شده شکستن ال سی دی آیفون  2020 SE در اثر وارد شدن یک فشار زیاد بر روی آن رخ می‌دهد. بنابراین اصلی‌‍ترین عواملی که منجر به شکستن ال سی دی آیفون SE 2020 و سایر گوشی‌های هوشمند می‌شوند؛ فشار و ضربه هستند. به بیان دیگر ترک خوردگی و آسیب‌های فیزیکی از مهمترین دلایلی هستند که کاربران این گوشی آیفون به مرکز تعمیرات گوشی ما مراجعه می‌کنند. در واقع حتی اگر شما به نحو احسنت از تاچ و ال سی دی آیفون SE خود مراقبت کنید؛ سقوط گوشی از دست شما یا برخورد آن با اجسام سخت و وارد شدن ضربه به آن جزء حوادث ناگزیر هستند.

این حوادث ممکن است برای هر کاربر آیفون SE  اتفاق بیوفتد. اولین کار این است که بررسی تخصصی آیفون SE 2020 خود را به مرکز حرفه‌ای ما در تعمیر گوشی آیفون محول کنید. تکنسین بخش تعمیر آیفون اپل گروه ما در ابتدا به صورت رایگان گوشی آیفون SE شما را عیب یابی می‌کند. این کار برای متوجه شدن میزان آسیب و منشا آن ضروری است.

تاچ و ال سی دی گوشی آیفون SE شما می‌تواند در اثر ضربه دچار مشکلاتی از قبیل اینکه صفحه ال سی دی دچار ترک‌های ریز و تارعنکبوتی شود یا روی نمایشگر آن خطوط تیره و یا بنفش رنگ ایجاد شود. اگر ضربه وارد شده به گوشی آیفون  2020 SE شدید باشد؛ پنل جلو ممکن است با شکستگی همراه شود و ترک‌های ریز و تارعکنبوتی روی آن مشاهده شود. در این مواقع اکثریت کاربران تصور می‌کنند که ال سی دی گوشی آیفون SE 2020 شکسته و باید به طور کامل تعویض گردد. اما خوشبختانه ممکن است تنها گلس رویی آسیب دیده باشد.

گاهی نیز، گوشی آیفون SE 2020 شما ممکن است بر اثر ضربه شدید؛ با شل شدن کانکتورها و اتصالات داخلی و فلت‌های ال سی دی مواجه شده باشد. تکنسین‌ها ماهر ما در بخش تعمیر گوشی آیفون ؛به خوبی با فرایند تشخیص و عیب یابی مشکل ال سی دی گوشی آیفون SE 2020 شما آشنا هستند و در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل آن اقدام خواهند کرد.  اگر مشکل خرابی ال سی دی آیفون SE 2020 شما نیز به دلیل شل شدن و یا جدا شدن کانکتور و یا پارگی فلت ال سی دی باشد، با خیال راحت تعمیرات آیفون اپل خود را به ما بسپارید. بخش تعمیر گوشی آیفون در این فروشگاه تضمین می‌کند کیفیت نمایش تصویر را به گوشی شما باز خواهد گرداند.

 

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020

به صورت کلی تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020 مهمترین قطعه در موبایل اپل می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که ال سی دی در آیفون و هر گوشی دیگری نقش حیاتی ایفا می‌کند. به بیان دیگر این قطعه کار نمایش محتوا، فیلم و تصویر را بر عهده دارد و در صورتی که آسیب ببیند،کار کردن با آیفون SE 2020 آزاردهنده خواهد شد. در این شرایط باید به سراغ تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020 برویم. در مواردی نیز گاهی مجبور به تعویض قطعه می‌شویم. تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020 از عملیات تخصصی در تعمیرات گوشی آیفون است که توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و با تجربه ما در بخش تعمیرات آیفون اپل است.

تیم ما با استفاده از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته و به کار گیری  LCD اصل و اورجینال موجود در بازار تعمیرات آیفون اپل شما را انجام می‌دهند.  همچنین باید این نکته را مد نظر داشته باشید که انجام این کار بدون استفاده از ابزارهای مناسب و دستگاه‌های خاص امکان پذیر نمی‌باشد. به علاوه برای انجام این کار باید دقت بسیار بالایی صرف شود چرا که در صورت سهل انگاری یا نداشتن تخصص ،هنگام تعمیر گلس موبایل به خود تاچ و ال سی دی گوشی آسیب وارد می‌گردد.

اگر بخواهیم کمی هم در رابطه با مدت زمانی که تعویض گلس آیفون SE 2020 نیاز دارد و هزینه انجام این تعمیر صحبت کنیم؛ باید بگوییم که تعویض گلس ال سی دی آیفون نسبت به تعویض ال سی دی و تاچ زمان برتر خواهد بود. زیرا این کار نیاز به طی کردن مراحل دقیق‌تر و بیش‌تری دارد. با این وجود در مرکز تعمیرات موبایل ما ، تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی و سایر خدمات مربوط به آن با بیشترین سرعت ممکن انجام می‌شود. شما در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید گوشی آیفون  2020 SE خود را صحیح و سالم تحویل بگیرید.

 

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020

 

نگهداری تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020

راه حل‌های ساده وجود دارد که میزان آسیب به ال سی دی گوشی آیفون SE 2020 شما را کاهش می‌دهد. اولین مورد استفاده از شارژهای اورجینال آیفون SE 2020 است. به علاوه هیچگاه هنگام استفاده از شارژر، از آیفون خود استفاده نکنید. حتما از محافظ برق برای جلو گیری از خرابی و بروز نوسانات برق استفاده نمایید. در نظر داشته باشید ال سی دی آیفون SE 2020 را در محیط خنک و خشک و دور از آفتاب و گرما نگه داری کنید. برای جلوگیری از خرابی ال سی دی حتما از قاب و محافظ‌های با کیفیت صفحه نمایش استفاده کنید. این راه حل‌های ساده و جزیی نقش موثری در حفاظت از ال سی دی و تاچ گوشی آیفون SE 2020 شما دارد.

 

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020

تعویض ال سی دی آیفون SE 2020 در شرایطی ضروری است که گوشی شما با مشکلاتی جدی‌‌تر از شکستگی ال سی دی مواجه شده باشد. چنانچه تاچ و ال سی دی به لمس‌های شما پاسخ نمی‌دهد و لکه‌های تیره و بنفش رنگ قسمت‌های زیادی از نمایشگر را فراگرفته است نشانه نیاز به تعویض ال سی دی است. از نشانه‌های دیگری که نوید خرابی ال سی دی آیفون SE 2020 را می‌دهد شامل موارد زیر است:

  • صفحه نمایش خاموش شده و به هیچ طریقی بالا نمی‌آید
  • تصاویر محو شده‌اند
  • نمایشگر بسیار تیره یا بسیار روشن شده است
  • پیکسل‌های مرده یا انواع تغییر رنگ‌ها دیده می‌شود

همه این شرایط خبر از تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020 شما می‌دهند. در این شرایط،این قطعه دیگر تعمیر پذیر نیست و تنها با جایگزین‌کردنش با یک قطعه ال سی دی اورجینال، سلامت آن به دست می‌‌آید. شما با مراجعه به گروه تعمیر آیفون مرکز ما‌، به صورت رایگان و بدون دریافت هیچگونه وجهی گوشی آیفون SE 2020 خود را عیب یابی می‌کنید. در قدم اول باید اطمینان حاصل کنیم که مشکل به تاچ و ال سی دی گوشی شما مربوط می‌شود و باگ نرم افزاری نیست. در قدم بعدی اگر تعمیرکار تشخیص دهد که باید تعویض تاچ و ال سی دی گوشی آیفون SE 2020 شما تعویض شود؛ نگران چیزی نباشید.

واحد تعمیرات آیفون اپل ما در همان روز مشکل را برطرف و گوشی شما را به کیفیت سابق باز می‎گرداند. ما علاوه بر تضمین کیفیت کالا و قطعات ارائه شده؛ قیمت‌ و دستمزد خدمات خود را تضمین می‌کنیم. در نظر داشته باشید تمام قیمت‌ها ما مصوب اتحادیه تعمیرکاران تهران است. شما عزیزان می‌توانید به راحتی تعمیر گوشی خود را به ما بسپارید.

تعمیر و تعویض گلس آیفون SE 2020 از رایج‌ترین تعمیرات اپل است. از طرف دیگر برای انجام آن باید از تجهیزات پیشرفته‌ای استفاده شود که فقط در نمایندگی‌های رسمی اپل موجود است. به بیان دیگر تعویض گلس ال سی دی آیفون SE 2020 اینطور نیست که به راحتی و با استفاده از یک قاب باز کن و پیچ گوشتی قابل انجام باشد. برای اینکه بتوان گلس  آیفون SE 2020 را تعویض کرد باید از تجهیزات پیشرفته‌ای استفاده شود.

دستگاه‌های خاصی برای این کار لازم است. برای تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020 ابتدا باید پرس مابین گلس شکسته و فریم ال سی دی گوشی آزاد شود. در مرحله بعد از دستگاهی که به دستگاه لمینیت معروف است برای نصب گلس جدید بر روی ال سی دی گوشی آیفون SE 2020 استفاده می‌شود. یک مرحله حباب زدایی هم می‌بایست انجام شود . این مرحله حتما با استفاده از دستگاه خاصی بر روی صفحه نمایش گوشی انجام می‌شود تا از بروز حباب‌های هوای ایجاد شده مابین گلس و ال سی دی جلوگیری کند.

پس می‌توان ادعا کرد برای انجام هر یک از مراحل تعویض گلس شکسته ال سی دی آیفون SE 2020 باید از دستگاه خاصی استفاده شود. به علاوه کیفیت این دستگاه‌ها مستقیما بر روی کیفیت نهایی تعمیر آیفون شما تاثیرگذار خواهند بود. همچنین کل روند تعویض گلس آیفون SE 2020 باید توسط تکنسین مجرب انجام شود.

تمام محصولات آیفون به شدت منحصر بفرد هستند پس به همین جهت اکیدا توصیه می‌کنیم از واگذاری تعمیراتی مثل تعویض گلس گوشی‌های آیفون به هر تعمیرکار و مرکز تعمیری خودداری کنید. این نوع تعمیرات موبایل را فقط باید به مراکز معتبر تعمیر آیفون بسپارید.  مرکز موبایل ما سرویس تعویض گلس آیفون‌های اپل را همراه با ضمانت خدمات گارانتی گوشی موبایل و کم‌ترین قیمت انجام می‌دهد.

 

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020

هزینه تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020 و اجرت کارشناسان مجرب در مرکز تعمیرات موبایل ما،مطابق با نرخنامه اتحادیه تعمیرکاران موبایل در تهران است. در این مرکز ما با بکارگیری تعمیرکاران متخصص در تعمیرات آیفون اپل بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهیم. در این فروشگاه ما ضمن گارانتی فروخته شده؛ دستمزد و هزینه‌ها را نیز ضمانت می‌کنیم که کاملا معقول باشد.

شما با خیال راحت آیفون SE خود که از ناحیه صفحه نمایش دچار مشکل شده است به مرکز ما بیاورید تا بدون پرداخت وجه از طرف شما، مشکل آن را به شما بگوییم. پس از تشخیص و ارائه مشاوره رایگان از طرف تکنسین‌های بخش تعمیر گوشی موبایل، هزینه آن را به صورت دقیق، برآورد می‌کنیم.

به یاد داشته باشید که تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020 حتماً باید با نصب قطعات اصلی همراه باشد. استفاده از قطعات فیک، مشابه و یا غیر اصلی ممکن است روی عملکرد گوشی آیفون SE 2020 تاثیر بسیار بدی بگذارد. این تاثیر فقط به صفحه نمایش مربوط نمی‌شود؛ بلکه کل دستگاه را تحت الشعاع قرار می‌دهد. همچنین ممکن است باعث بروز مشکلات عمده دیگری شود. شایان ذکر است که اجرت تعمیر و تعویض ال سی دی با یکدیگر تفاوت دارند. اگر به دنبال بالاترین کیفیت و کم هزینه‌ترین خدمات تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020 خود هستید با مراکز ما تماس بگیرید.

 

قیمت تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020

در فروشگاه لوازم جانبی ما قطعات موبایل به صورت عمده از کشور‌های همسایه وارد می‌شود. به همین خاطر می‌توانید ال سی دی گوشی آیفون SE 2020 را با پایین‌ترین قیمت و اطمینان از اورجینال بودن آن از ما خریداری کنید. نکته مهمی که باید در مورد قیمت تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020 و هزینه تعویض آن مد نظر قرار دهید؛ این است که مراکز تعمیر زیادی ممکن است شما را با قیمت ال سی دی آیفون کمتر وسوسه کنند. در نظر داشته باشید قیمتی که به صورت نامعقول پایین است، نشان دهنده کیفیت بسیار پایین تعمیر و قطعه استفاده شده است. به یاد داشته باشید آیفون SE 2020 همانند همه دستگاه های اپل منحصربفرد است پس باید به صورت تخصصی توسط تعمیرکار ماهری تعمیر شود. در مرکز تعمیرات موبایل این فروشگاه،در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات تعمیر ارائه می‌شود. در نتیجه شما گوشی تلفن آیفون SE 2020 خود را در کوتاه‌ترین زمان تحویل می‌گیرید.

 

شرایط تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020

خدمات تعویض گلس آیفون SE 2020 اپل در مرکز تعمیرات موبایل ما جهت کاهش هزینه‌های تعمیر آیفون SE در نظر گرفته شده است. اکثر مشتریان ما پس از تعویض ال سی دی شکسته آیفون SE  خود، هم بخاطر پرداخت هزینه کم و هم به دلیل بازگشت کیفیت گوشی به سابق، واقعاً شگفت زده می‌شوند. اما این ادعا، و ارائه خدمات تعویض گلس آیفون SE 2020 ، تنها در صورتی ممکن است که شکستگی نمایشگر گوشی آیفون SE2020 سطحی باشد و آسیب، تنها به شیشه رویی وارد شده باشد.

بررسی شرایط تعویض گلس گوشی آیفون SE 2020 خیلی پیچیده نیست. وقتی گوشی آیفون شما به طور ناخواسته از دستتان سقوط می کند و یا با ضربه‌های شدید مواجه می شود؛ احتمالا ال سی دی آن شکسته و شیشه رویی آن با ترک‌های ریز بهم چسبیده و شبیه به تار عنکبوت مواجه می‌شود. در این حالت علاوه بر اینکه شکل ظاهری گوشی جذابیت قبل را ندارد؛ نمایش تصویر نیز با اختلال همراه می‌شود. به علاوه کشیدن انگشت روی صفحه برای کاربر آزار دهنده خواهد شد.

برای رفع این مشکل از طریق تعویض گلس، باید ال سی دی آیفون SE سالم و روشن باشد. به بیان دیگر هیچ گونه لکه تیره و یا بنفش رنگ روی آن دیده نشود. علاوه بر این باید با لمس صفحه، تمام منوها و تاچ گوشی به خوبی پاسخ دهد. اگر ال سی دی شکسته آیفون SE  2020 شما این شرایط را دارد به راحتی می‌توانید نسبت به تعویض گلس آیفون SE 2020 خود اقدام کنید.

 

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020

تفاوت تعویض گلس و تعویض ال سی دی آیفون SE 2020

در اینجا باید این نکته ذکر شود تفاوت اصلی بین این دو روش تعمیر مربوط به این مهم می‌شود که در تعویض گلس نیازی به عوض کردن تاچ و ال سی دی قبلی گوشی وجود ندارد ،اما در تعویض  ال سی دی باید این قطعات به طور کامل تعویض کرد.بیه بیان دیگر  وقتی قرار است گلس شکسته ال سی دی آیفون SE 2020 شما تعویض گردد، تاچ و ال سی دی آن تعویض نمی شود و تنها تعویض شیشه ضخیم روی ال سی دی که بر روی فریم آن پرس شده کفایت می‌کند. تفاوت دیگر بین این دو روش تعمیر مربوط به هزینه آن‌ها می‌شود. هزینه تعویض گلس شکسته ال سی دی آیفون SE 2020 به مراتب نسبت به هزینه تعویض ال سی دی آن کمتر خواهد بود. این امر برای تمام گوشی های موبایل نیز صادق می‌باشد، زیرا در تعویض گلس نیازی به صرف هزینه برای خرید ال سی دی جدید و نصب آن در گوشی نیست. شما هر دو این خدمات را می‌توانید در بخش تعمیر آیفون فروشگاه ما دریافت کنید. در ظنر داشته باشید نرخ و اجرت تمامی خدمات ما بر اساس مصوبه اتحادیه تعمیرکاران تهران می‌باشد.

 

مزیت استفاده از خدمات تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020 امداد موبایل

ال سی دی آیفون SE 2020 عرضه شده در فروشگاه ما یک قطعه اورجینال و باز شده از روی گوشی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. این محصول با کیفیت بالا در بسته بندی درجه یک عرضه می‌شود. همچنین روکش ضد آب و ضد ضربه مناسب برای تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020 نیز روی آن وجود دارد. این محصول از متریال با کیفیت بالا توسط شرکت‌های مطرح و صاحب سبک ساخته شده است. ابعاد آن دقیقاً فیت و متناسب با صفحه نمایش گوشی آیفون SE 2020 شما می‌باشد. تعویض این قطعه توسط کارشناس مجرب و آموزش دیده در بخش تعمیرات موبایل ما با کمترین هزینه انجام می‌شود. ما اصالت قطعه ارائه شده به شما را تضمین می‌کنیم تا خریدی بدون دغدغه داشته باشید. برای اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با کارشناسان ما به صورت برخط یا تلفنی صحبت کنید. به علاوه امکان مراجعه حضوری به مرکز تعمیر گوشی موبایل فروشگاه ما در ایام هفته وجود دارد.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *