تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus و توضیحات پیرامون آن ما را برآن داشت تا یک مفاله جدا را راجع به آن بنویسیم. پس از توضیحات راجع به تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus، سپس نحوه تعویض و تعمیر تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus را می‌خوانیم. به علاوه روش‌ها محافظت از تاچ و ال سی دی این گوشی آیفون را توضیح می‌دهیم.

هدف ما در این مقاله این است که اگر گوشی آیفون 8 plus شما دچار آسیب شد؛ اطلاعاتی راجع به آن داشته باشید. همچنین خدمات بخش تعمیر آیفون فروشگاهمان را در حوزه تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus برای شما همراهان عزیز توضیح می‌دهیم.

 

مشخصات تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus

هنگامی که اپل از آیفون 8 plus رونمایی کرد تاکید بسیاری بر نمایشگر این گوشی داشت. در واقع اپل یکی از تمایزهای آیفون 8 plus را نمایشگر آن می‌دانست. همچنین با افتخار دربارۀ آن می‌گفت “نمایشگرهای 4.7 اینچی و 5.5 اینچی Retina HD جدید با افزودن True Tone تراز سفیدی نمایشگر را متناسب با نور اطراف تنظیم می‌کنند تا یک تجربه مشاهده طبیعی‌تر درست مثل نگاه‌کردن به کاغذ داشته باشید. نمایشگر رنگارنگ و گسترده Retina HD دارای بهترین دقت رنگ در صنعت است.”

هرچند برای اپل ارائه چنین نمایشگرهایی بی‌سابقه نبود، اما این نمایشگر جذابیت‌های خاص خود را داشت. با همه این تفاصیل ممکن است روزی گوشی آیفون 8 plus شما نیاز به تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی داشته باشد؛ پس لطفا تا انتها با ما باشید.

 

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus

تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus مهمترین قطعه در این موبایل اپل می‌باشد. این قطعه کار نمایش محتوا، فیلم و تصویر را بر عهده دارد و در صورتی که معیوب شود، کار کردن با آیفون 8 plus بسیار آزاردهنده خواهد شد. در این حالت باید به سراغ تعمیر تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus برویم.

در مواردی نیز گاهی مجبور به تعویض قطعه می‌شویم. تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus اپل از عملیات تخصصی در تعمیر گوشی آیفون است که توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و با تجربه ما در بخش تعمیرات موبایل انجام می‌شود. تیم ما با استفاده از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته و به کار گیری  LCD اصل و اورجینال موجود در بازار تعمیرات آیفون اپل شما را انجام می‌دهند.

 

حوادث ناگهانی و خرابی تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus

تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 8 plus اپل به راحتی خراب نمی‌شود. ترک خوردگی به همراه آسیب‌های فیزیکی بیش‌ترین دلایلی هستند که کاربران گوشی آیفون 8 plus به مراکز تعمیر گوشی ما مراجعه می‌کنند.تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 8 plus شما می‌تواند در اثر ضربه دچار مشکلاتی از قبیل اینکه صفحه ال سی دی دچار ترک‌های ریز و تارعنکبوتی شود یا روی نمایشگر آن خطوط تیره و یا بنفش رنگ ایجاد شود.

لایه محافظتی تاچ و ال سی دی بسیار خوب عمل می‌کند و مانع آسیب جدی به صفحه نمایش گوشی آیفون 8 plus شما می‌شود. با همه این شرایط، پنل جلو ممکن است با شکستگی همراه شود و ترک‌های ریز و تارعکنبوتی روی آن مشاهده شود.در این مواقع اکثریت کاربران تصور می‌کنند که ال سی دی گوشی آیفون 8 plus شکسته شده و باید به طور کامل تعویض گردد. اما خوشبختانه ممکن است تنها گلس رویی آسیب دیده باشد.

گاهی نیز، گوشی ممکن است بر اثر ضربه شدید؛ با شل شدن کانکتورها و اتصالات داخلی و فلت‌های ال سی دی مواجه شده باشد. تکنسین‌ها ماهر ما در بخش تعمیر گوشی موبایل؛ به خوبی با فرایند تشخیص و عیب‌یابی مشکل ال سی دی گوشی آیفون 8 plus شما آشنا هستند و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را تعمیر خواهند کرد.

اگر مشکل خرابی ال سی دی آیفون شما نیز به دلیل شل شدن و یا جدا شدن کانکتور و یا پارگی فلت ال سی دی باشد، با خیال راحت تعمیرات آیفون اپل خود را به ما بسپارید. بخش تعمیر گوشی آیفون در این فروشگاه تضمین می‌کند کیفیت نمایش تصویر را به گوشی شما باز خواهد گرداند.

 

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus

تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus

تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus در شرایطی ضروری است که گوشی با مشکلاتی حادتر از شکستگی ال سی دی مواجه شده باشد. چنانچه تاچ و ال سی دی به لمس‌های شما پاسخ نمی‌دهد و لکه‌های تیره و بنفش رنگ قسمت‌های زیادی از نمایشگر را فراگرفته است نشانه نیاز به تعویض ال سی دی است. همه این شرایط خبر از تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus شما می‌دهند. در این شرایط، این قطعه دیگر تعمیر پذیر نیست و تنها با جایگزین‌ کردنش با یک قطعه ال سی دی اورجینال، سلامت آن به دست می‌‌آید.

شما با مراجعه به گروه تعمیر گوشی آیفون مرکز ما‌، به صورت رایگان و بدون دریافت هیچگونه وجهی گوشی آیفون 8 plus خود را عیب یابی می‌کنید. اگر تعمیرکار تشخیص دهد که باید تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شما تعویض شود؛ نگران نباشید. واحد تعمیرات آیفون اپل ما در همان روز مشکل را برطرف و گوشی شما را به کیفیت سابق باز می‎گرداند. شما عزیزان می‌توانید به راحتی و با مناسب‌ترین قیمت تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 8 plus خود را به ما بسپارید.

 

چگونگی تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus

برای تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus نیاز به ابزار جدا کننده،پیچ گوشتی مخصوص و پاک کننده چسب صفحه نمایش دارید. در نظر داشته باشید که حتما از قطعات اورجینال به عنوان ال سی دی جایگزین استفاده نمایید. به علاوه در صورتی که از دانش کافی در این زمینه برخوردار نیستید،توصیه ما به شما  استفاده از خدمات تعمیر آیفون در مجموعه ما میباشد. شما می‌توانید از خدمات گارانتی گوشی موبایل مراکز امدادموبایل استفاده بکنید.

 

هزینه تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus

هزینه تعویض تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 8 plus و اجرت کارشناسان مجرب در مراکز تعمیرات موبایل ما، مطابق با نرخنامه اتحادیه تعمیرکاران موبایل در تهران است. در این مرکز ما با به کارگیری تعمیرکاران متخصص در تعمیرات آیفون اپل بهترین خدمات را به شما ارائه می‌کنیم. شما با خیال راحت آیفون 8 plus خود که از ناحیه صفحه نمایش دچار مشکل شده است به مرکز ما بیاورید تا بدون پرداخت وجه از طرف شما، مشکل آن را به شما بگوییم و پس از تشخیص، هزینه آن را به صورت دقیق، برآورد می‌کنیم.

به یاد داشته باشید که تعمیر تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus حتماً باید با نصب قطعات اصلی همراه باشد. استفاده از قطعات فیک، مشابه و یا غیر اصلی ممکن است روی عملکرد گوشی آیفون 8 plus تاثیر بسیار بدی بگذارد و ممکن است باعث بروز مشکلات عمده دیگری شود. اگر به دنبال بالاترین کیفیت و کم هزینه‌ترین خدمات تعویض و تعمیر تاچ و ال سی دی آیفون 8 plus خود هستید با مراکز ما ارتباط برقرار کنید و از خدمات گارانتی گوشی موبایل ما در امداد موبایل استفاده کنید.

به علاوه در نظر داشته باشید قیمتی که به صورت نامعقول پایین است، نشان دهنده کیفیت پایین تعمیر و قطعه استفاده شده است. به یاد داشته باشید آیفون 8 plus باید به صورت تخصصی توسط تعمیرکار ماهری تعمیر شود. در مرکز تعمیرات موبایل این فروشگاه،در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات تعمیر ارائه می‌شود. در نتیجه شما گوشی تلفن آیفون 8 plus خود را در کوتاه‌ترین زمان تحویل می‌گیرید.

 

 

 

 

 

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *