تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 | iphone 13

در این مقاله کمی با تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 13 آشنا می‌شویم. ما نحوه تعویض و تعمیر تاچ و ال سی دی آیفون 13 را توضیح می‌دهیم. به علاوه روش‌ها محافظت از تاچ و ال سی دی این گوشی آیفون را نیز بررسی می‌کنیم.

هدف ما در این مقاله این است که  وقتی گوشی آیفون 13 تان دچار آسیب شد؛ اطلاعاتی راجع به آن داشته باشید. به علاوه خدمات بخش تعمیر آیفون فروشگاهمان را در حوزه تاچ و ال سی دی آیفون 13 برای شما همراهان عزیز توضیح می‌دهیم.

 

مشخصات تاچ و ال سی دی آیفون 13

تاچ و ال سی دی آیفون 13 دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی است. صفحه نمایشی که با مساحت 90.2 سانتی متر مربع، حدود 86 درصد از کل صفحه موبایل را به خود اختصاص داده است. Scratch-resistant ceramic glass, oleophobic coating به همراه گوریلا گلس وظیفه محافظت از این صفحه نمایش را به عهده دارد. به علاوه کمپانی اپل برای بالا بردن مقاومت آن از استاندارد IP68 نیز استفاده کرده است.

این ویژگی سد محکمی برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و آب به داخل آیفون 13 است. این امر باعث می‌شود تا شما بتوانید حتی در عمق 6 متری آب نیز تا 30 دقیقه خیالی راحت از بابت کیفیت ال سی دی موبایل خود داشته باشید.

مجموع این ویژگی‌ها تا حدودی خیال کاربران را بابت ترک خوردگی و شکستگی و خرابی‌های احتمالی ناشی از ضربه، سقوط از ارتفاع و غیره راحت کرده است. با این وجود باید از  این ال سی دی گران قیمت و تاچ آیفون 13 مراقبت ویژه‌ای صورت گیرد. این قطعه همواره در معرض آسیب است و هر بی احتیاطی می‌تواند سبب خسارت جبران ناپذیری شود.

مشکلاتی اعم از ترک‌ خوردگی یا شکستگی که گوشی در اثر ضربه یا افتادن، به آن دچار می‌‌شود؛ همان شکستگی گلس است. در این حالت با مراجعه به بخش تعمیر گوشی آیفون، از خدمات تعویض گلس ما استفاده کنید.

حالا که خیلی کوتاه با تاچ و ال سی دی آیفون 13  آشنا شدیم؛ بهتر است به مواردی که ممکن است تاچ و ال سی دی دچار آسیب شود بپردازیم. در ادامه نیز امکان تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 را بررسی کنیم.

 

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13

به صورت کلی تاچ و ال سی دی آیفون 13 مهمترین قطعه در این موبایل اپل می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که ال سی دی در آیفون 13 نقش حیاتی ایفا می‌کند. این قطعه کار نمایش محتوا، فیلم و تصویر را بر عهده دارد و در صورتی که معیوب شود، کار کردن با آیفون 13  آزاردهنده خواهد شد.

در این حالت باید به سراغ تعمیر تاچ و ال سی دی آیفون 13 برویم. در مواردی نیز گاهی مجبور به تعویض قطعه می‌شویم. تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 اپل از عملیات تخصصی در تعمیرات گوشی آیفون است که توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و با تجربه ما در بخش تعمیرات آیفون اپل است.

تیم ما با استفاده از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته و به کار گیری  LCD اصل و اورجینال موجود در بازار تعمیرات آیفون اپل شما را انجام می‌دهند.

 

حوادث ناگهانی و خرابی تاچ و ال سی دی آیفون 13

تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 13 اپل به راحتی خراب نمی‌شود. ترک خوردگی و آسیب‌های فیزیکی مهمترین دلایلی هستند که کاربران این گوشی آیفون به مرکز تعمیر گوشی ما مراجعه می‌کنند.

در واقع حتی اگر شما به نحو احسنت از تاچ و ال سی دی آیفون 13 خود مراقبت کنید؛ سقوط گوشی از دست شما یا برخورد آن با اجسام سخت و وارد شدن ضربه به آن جزء حوادث ناگزیر هستند. این حادثه ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد! اولین کار این است که بررسی تخصصی آیفون 13 خود را به مرکز حرفه‌ای  ما در تعمیر گوشی آیفون محول کنید.

صدمات احتمالی

تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 13 شما می‌تواند در اثر ضربه دچار مشکلاتی از قبیل اینکه صفحه ال سی دی دچار ترک‌های ریز و تارعنکبوتی شود یا روی نمایشگر آن خطوط تیره و یا بنفش رنگ ایجاد شود.

همانطور که کمی بالاتر اشاره کردیم روی تاچ ال سی دی این گوشی، با گلس گوریلا و سرامیکی ضد خش و بسیار محکم قرار گرفته است. این لایه محافظتی بسیار خوب عمل می‌کند و مانع آسیب جدی به صفحه نمایش گوشی آیفون 13 شما می‌شود.

با همه این شرایط، اگر ضربه شدید باشد؛ پنل جلو ممکن است با شکستگی همراه شود و ترک‌های ریز و تارعکنبوتی روی آن مشاهده شود. در این مواقع اکثریت کاربران تصور می‌کنند که ال سی دی گوشی آیفون 13 شکسته و باید به طور کامل تعویض گردد. اما خوشبختانه ممکن است تنها گلس رویی آسیب دیده باشد.

گاهی نیز، گوشی ممکن است بر اثر ضربه شدید؛ با شل شدن کانکتورها و اتصالات داخلی و فلت‌های ال سی دی مواجه شده باشد. تکنسین‌ها ماهر ما در بخش تعمیر گوشی آیفون، به خوبی با فرایند تشخیص و عیب یابی مشکل ال سی دی گوشی آیفون 13 شما آشنا هستند و در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام خواهند کرد.

اگر مشکل خرابی ال سی دی آیفون شما نیز به دلیل شل شدن و یا جدا شدن کانکتور و یا پارگی فلت ال سی دی باشد، با خیال راحت تعمیرات آیفون اپل خود را به ما بسپارید. بخش تعمیر گوشی آیفون در این فروشگاه تضمین می‌کند کیفیت نمایش تصویر را به گوشی شما باز خواهد گرداند.

 

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13

از ال سی دی آیفون 13 چطور محافطت کنیم؟

راه حل‌های ساده وجود دارد که میزان آسیب به ال سی دی گوشی آیفون 13 شما را کاهش می‌دهد. اولین مورد استفاده از شارژهای اورجینال آیفون 13 است . به علاوه هیچگاه هنگام استفاده از شارژر، از آیفون خود استفاده نکنید.

حتما از محافظ برق برای جلو گیری از خرابی و بروز نوسانات برق استفاده نمایید. به علاوه در نظر داشته باشید ال سی دی آیفون را در محیط خنک و خشک و دور از آفتاب و گرما نگه داری کنید.

برای جلوگیری از خرابی ال سی دی حتما از قاب و محافظ‌های با کیفیت صفحه نمایش استفاده کنید. این راه حل‌های ساده و جزیی نقش موثری در حفاظت از ال سی دی و تاچ گوشی آیفون 13 شما دارد.

 

تعویض ال سی دی آیفون 13

تعویض ال سی دی آیفون 13 در شرایطی ضروری است که گوشی شما با مشکلاتی جدی‌‌تر از شکستگی ال سی دی مواجه شده باشد. چنانچه تاچ و ال سی دی به لمس‌های شما پاسخ نمی‌دهد و لکه‌های تیره و بنفش رنگ قسمت‌های زیادی از نمایشگر را فراگرفته است، نشانه نیاز به تعویض ال سی دی است. از نشانه‌های دیگری که نوید خرابی ال سی دی آیفون 13 را می‌دهد شامل موارد زیر است:

  • صفحه نمایش خاموش شده و به هیچ طریقی بالا نمی‌آید
  • تصاویر محو شده‌اند
  • نمایشگر بسیار تیره یا بسیار روشن شده‌است
  • پیکسل‌های مرده یا انواع تغییر رنگ‌ها دیده می‌شود

همه این شرایط خبر از تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 شما می‌دهند. در این شرایط، این قطعه دیگر تعمیر پذیر نیست و تنها با جایگزین‌ کردنش با یک قطعه ال سی دی اورجینال، سلامت آن به دست می‌‌آید. شما با مراجعه به گروه تعمیر آیفون مرکز ما‌، به صورت رایگان و بدون دریافت هیچگونه وجهی گوشی آیفون 13 خود را عیب یابی می‌کنید.

در قدم اول باید اطمینان حاصل کنیم که مشکل به تاچ و ال سی دی گوشی شما مربوط می‌شود. در قدم بعدی اگر تعمیرکار تشخیص دهد که باید تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شما تعویض شود؛ نگران چیزی نباشید.

واحد تعمیرات آیفون اپل ما در همان روز مشکل را برطرف و گوشی شما را به کیفیت سابق باز می‎گرداند. ما علاوه بر تضمین کیفیت کالا و قطعات ارائه شده؛ قیمت‌ و دستمزد خدمات خود را تضمین می‌کنیم.

در نظر داشته باشید تمام قیمت‌ها ما مصوب اتحادیه تعمیرکاران تهران است. شما عزیزان می‌توانید به راحتی تعمیر گوشی آیفون خود را به ما بسپارید.

منظور از ال سی دی آیفون 13  اورجینال

منظور از ال سی دی آیفون 13 اورجینال این است که این پنل از روی گوشی‌های مرجوعی باز شده است. در بازار اصطلاحا به  این نوع ال سی دی روکاری گفته می‌شود. در نظر داشته باشید خود شرکت اپل هیچکدام از قطعات آیفون را به صورت مجزا به بازار عرضه نمی‌کند.

هنگام خرید حتما باید از اورجینال بودن ال سی دی که قرار است روی گوشی‌تان نصب شود اطمینان حاصل کنید. اگر سلامت گوشی آیفون 13 تان اهمیت دارد حتما تعویض را در مرکز معتبر و نزد تعمیرکار حرفه‌ای انجام دهید تا خسارتی به موبایلتان وارد نشود. چراکه هیچ گاه مراکز معتبر، اعتبار چند ساله خود را قربانی سود محصولات کیفیت و کم ارزش نمی‌کنند.

در صورت تمایل جهت مشاوره خرید و تعمیر تاچ و گلس آیفون 13 می‌توانید به صورت تلفنی و برخط با کارشناسان مجرب ما در تعمیر آیفون تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین امکان مراجعه حضوری به مرکز ما  در تمام روزهای هفته نیز وجود دارد.

 

هزینه تعویض و اجرت ال سی دی آیفون 13

هزینه تعویض ال سی دی گوشی آیفون 13 و اجرت کارشناسان مجرب در مرکز تعمیرات موبایل ما،مطابق با نرخنامه اتحادیه تعمیرکاران موبایل در تهران است. در این مرکز  ما با بکارگیری تعمیرکاران متخصص در تعمیرات آیفون اپل بهترین خدمات را به شما ارائه می‌کنیم.

در این فروشگاه ما ضمن گارانتی فروخته شده؛ دستمزد و هزینه‌ها را نیز ضمانت می‌کنیم که کاملا معقول باشد. شما با خیال راحت آیفون 13 خود که از ناحیه صفحه نمایش دچار مشکل شده است به مرکز ما بیاورید تا بدون پرداخت وجه از طرف شما، مشکل آن را به شما بگوییم. پس از تشخیص و ارائه مشاوره رایگان از طرف تکنسین‌های بخش تعمیر گوشی موبایل، هزینه آن را به صورت دقیق، برآورد می‌کنیم.

به یاد داشته باشید که تعمیر تاچ و ال سی دی آیفون 13 حتماً باید با نصب قطعات اصلی همراه باشد. استفاده از قطعات فیک، مشابه و یا غیر اصلی ممکن است روی عملکرد گوشی آیفون 13 تاثیر بسیار بدی بگذارد.

این تاثیر فقط به صفحه نمایش مربوط نمی‌شود؛ بلکه کل دستگاه را تحت الشعاع قرار می‌دهد. همچنین ممکن است باعث بروز مشکلات عمده دیگری شود. شایان ذکر است که اجرت تعمیر و تعویض ال سی دی با یکدیگر تفاوت دارند.

در تعمیر فقط دستمزد تعمیرکار محاسبه می‌شود اما اگر ناچار به تعویض قطعه‌ای شویم، هزینه خرید ال سی دی آیفون 13 نیز به دستمزد اضافه می‌شود. اگر به دنبال بالاترین کیفیت و کم هزینه‌ترین خدمات تعویض و تعمیر تاچ و ال سی دی آیفون 13 خود هستید با مراکز ما ارتباط برقرار کنید و از خدمات گارانتی گوشی موبایل ما در امداد موبایل استفاده کنید.

 

 

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13

قیمت ال سی دی آیفون 13

در فروشگاه لوازم جانبی ما قطعات موبایل به صورت عمده از کشور‌های همسایه وارد می‌شود. به همین خاطر می‌توانید ال سی دی گوشی آیفون 13را با پایین‌ترین قیمت و اطمینان از اورجینال بودن آن از ما خریداری کنید.

نکته مهمی که باید در مورد قیمت تاچ و ال سی دی آیفون 13 و هزینه تعویض آن مد نظر قرار دهید؛ این است که مراکز تعمیر زیادی ممکن است شما را با قیمت ال سی دی آیفون کمتر وسوسه کنند.

در نظر داشته باشید قیمتی که به صورت نامعقول پایین است، نشان دهنده کیفیت بسیار پایین تعمیر و قطعه استفاده شده است. به یاد داشته باشید آیفون 13 همانند همه دستگاه های اپل منحصربفرد است.

پس باید به صورت تخصصی توسط تعمیرکار ماهری تعمیر شود. در مرکز تعمیرات موبایل این فروشگاه، در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات تعمیر ارائه می‌شود. در نتیجه شما گوشی تلفن آیفون 13 خود را در کوتاه‌ترین زمان تحویل می‌گیرید.

 

ویژگی ال سی دی آیفون 13 فروشگاه امداد موبایل

ال سی دی آیفون 13 عرضه شده در تعمیرگاه امداد موبایل، یک قطعه اورجینال و باز شده از روی گوشی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول با کیفیت بالا در بسته بندی درجه یک عرضه می‌شود.

روکش ضد آب و ضد ضربه مناسب برای تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 نیز روی آن وجود دارد. این محصول از متریال با کیفیت بالا توسط شرکت‌های مطرح و صاحب سبک ساخته شده است. ابعاد آن دقیقاً فیت و متناسب با صفحه نمایش گوشی آیفون 13 شما است.

تعویض این قطعه توسط کارشناس مجرب و آموزش دیده در بخش تعمیرات موبایل امداد موبایل با کمترین هزینه انجام می‌شود. ما اصالت قطعه ارائه شده به شما را تضمین می‌کنیم تا خریدی بدون دغدغه داشته باشید.

برای اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با کارشناسان فنی امداد موبایل به صورت تلفنی صحبت کنید. همچنین امکان مراجعه حضوری به شعب و نمایندگی های امداد موبایل در همه ایام هفته وجود دارد.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *