عمیر و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 12 پرو

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو | iphone 12 pro LCD

در این مقاله کمی با تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو آشنا می‌شویم، سپس نحوه تعویض و تعمیر تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو و روش‌ها محافظت از تاچ و ال سی دی این گوشی آیفون را توضیح می‌دهیم. هدف ما در این مقاله این است که وقتی گوشی آیفون 12 پروتان دچار آسیب شد؛ اطلاعاتی راجع به آن داشته باشید. به علاوه خدمات بخش تعمیر آیفون فروشگاهمان را در حوزه تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو برای شما همراهان عزیز توضیح می‌دهیم.

 

مشخصات تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو

تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو اپل یک صفحه نمایش OLED با بالاترین کیفیتی است. در ساخت نمایشگر اولد گوشی آیفون 12 پرو از فناوری پیشرفته نوع سوپر رتینا XDR OLED استفاده شده است از شفافیت، روشنایی، کنتراست و کیفیت رنگ بسیار بالایی برخوردار می باشد. روی تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو اپل مقاوم ترین گلس بکار رفته روی نمایشگرهای گوشی های مدرن موسوم به سپر سرامیکی محافظت شده است.

این گلس که از شرکت کورنینگ می باشد از مقاومت فوق العاده ای برخوردار است و تاچ ال سی دی را در برابر شدیدترین ضربات و سقوط از ارتفاع بیشتر از 1.8 متر به خوبی محافظت می کند. همچنین روی آن با روکش الئوفوبیک برای جلوگیری از تجمع لکه و چربی انگشت پوشانده شده است.

مجموع این ویژگی‌ها تا حدودی خیال کاربران را بابت ترک خوردگی و شکستگی و خرابی‌های احتمالی ناشی از ضربه، سقوط از ارتفاع و غیره راحت کرده است. با این وجود باید از این ال سی دی گران قیمت و تاچ آیفون 12 پرو مراقبت ویژه‌ای صورت گیرد. این قطعه همواره در معرض آسیب است و هر بی احتیاطی می‌تواند سبب خسارت جبران ناپذیری شود. مشکلاتی اعم از ترک‌ خوردگی یا شکستگی که گوشی در اثر ضربه یا افتادن، به آن دچار می‌‌شود؛ همان شکستگی گلس است. در این حالت با مراجعه به بخش تعمیر گوشی آیفون، از خدمات تعویض گلس ما استفاده کنید.

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو

به صورت کلی تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو مهمترین قطعه در این موبایل اپل می‌باشد. این قطعه کار نمایش محتوا، فیلم و تصویر را بر عهده دارد و در صورتی که معیوب شود، کار کردن با آیفون 12 پرو آزاردهنده خواهد شد. در این حالت باید به سراغ تعمیر تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو برویم.

در مواردی نیز گاهی مجبور به تعویض قطعه می‌شویم. تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو اپل از عملیات تخصصی در تعمیر گوشی آیفون است که توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و با تجربه ما در بخش تعمیرات موبایل انجام می‌شود. تیم ما با استفاده از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته و به کار گیری  LCD اصل و اورجینال موجود در بازار تعمیرات آیفون اپل شما را انجام می‌دهند.

 

 

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو

حوادث ناگهانی و خرابی تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو

تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 12 پرو اپل به راحتی خراب نمی‌شود. ترک خوردگی به همراه آسیب‌های فیزیکی مهمترین دلایلی هستند که کاربران این گوشی آیفون به مراکز تعمیر گوشی ما مراجعه می‌کنند. در واقع حتی اگر شما به نحو احسنت از تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو خود مراقبت کنید؛ سقوط گوشی از دست شما یا برخورد آن با اجسام سخت و وارد شدن ضربه به آن جزء حوادث ناگزیر هستند.

تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 12 پرو شما می‌تواند در اثر ضربه دچار مشکلاتی از قبیل اینکه صفحه ال سی دی دچار ترک‌های ریز و تارعنکبوتی شود یا روی نمایشگر آن خطوط تیره و یا بنفش رنگ ایجاد شود. همانطور که که اشاره کردیم روی تاچ و ال سی دی این گوشی، با گلس گوریلا و سرامیکی ضد خش و بسیار محکم قرار گرفته است. این لایه محافظتی بسیار خوب عمل می‌کند و مانع آسیب جدی به صفحه نمایش گوشی آیفون 12 پرو شما می‌شود. با همه این شرایط، اگر ضربه شدید باشد؛ پنل جلو ممکن است با شکستگی همراه شود و ترک‌های ریز و تارعکنبوتی روی آن مشاهده شود.

در این مواقع اکثریت کاربران تصور می‌کنند که ال سی دی گوشی آیفون 12 پرو آن‌ها شکسته و باید به طور کامل تعویض گردد. اما خوشبختانه ممکن است تنها گلس رویی آسیب دیده باشد.

گاهی نیز، گوشی ممکن است بر اثر ضربه شدید؛ با شل شدن کانکتورها و اتصالات داخلی و فلت‌های ال سی دی مواجه شده باشد. تکنسین‌ها ماهر ما در بخش تعمیر گوشی موبایل؛ به خوبی با فرایند تشخیص و عیب‌یابی مشکل ال سی دی گوشی آیفون 12 شما آشنا هستند و در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام خواهند کرد.  اگر مشکل خرابی ال سی دی آیفون شما نیز به دلیل شل شدن و یا جدا شدن کانکتور و یا پارگی فلت ال سی دی باشد، با خیال راحت تعمیرات آیفون اپل خود را به ما بسپارید. بخش تعمیر گوشی آیفون در این فروشگاه تضمین می‌کند کیفیت نمایش تصویر را به گوشی شما باز خواهد گرداند.

 

از تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو چطور محافظت کنیم

راه حل‌های ساده وجود دارد که میزان آسیب به تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو شما را کاهش می‌دهد. اولین مورد استفاده از شارژهای اورجینال آیفون 12 پرو است . به علاوه هیچگاه هنگام استفاده از شارژر، از آیفون خود استفاده نکنید. حتما از محافظ برق برای جلو گیری از خرابی و بروز نوسانات برق استفاده نمایید. در نظر داشته باشید ال سی دی آیفون را در محیط خنک و خشک و دور از آفتاب و گرما نگه داری کنید.

برای جلوگیری از خرابی ال سی دی حتما از قاب و محافظ‌های با کیفیت صفحه نمایش استفاده کنید. این راه حل‌های ساده و جزیی نقش موثری در حفاظت از ال سی دی و تاچ گوشی آیفون 12 پرو شما دارد.

 

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو

 

تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو

تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو در شرایطی ضروری است که گوشی شما با مشکلاتی جدی‌‌تر از شکستگی ال سی دی مواجه شده باشد. چنانچه تاچ و ال سی دی به لمس‌های شما پاسخ نمی‌دهد و لکه‌های تیره و بنفش رنگ قسمت‌های زیادی از نمایشگر را فراگرفته است نشانه نیاز به تعویض ال سی دی است. همه این شرایط خبر از تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو شما می‌دهند. در این شرایط، این قطعه دیگر تعمیر پذیر نیست و تنها با جایگزین‌ کردنش با یک قطعه ال سی دی اورجینال، سلامت آن به دست می‌‌آید.

شما با مراجعه به گروه تعمیر آیفون مرکز ما‌، به صورت رایگان و بدون دریافت هیچگونه وجهی گوشی آیفون 12 پرو خود را عیب یابی می‌کنید. اگر تعمیرکار تشخیص دهد که باید تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شما تعویض شود؛ نگران نباشید. واحد تعمیرات آیفون اپل ما در همان روز مشکل را برطرف و گوشی شما را به کیفیت سابق باز می‎گرداند. شما عزیزان می‌توانید به راحتی و با مناسب‌ترین قیمت تعمیر تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 12 پرو خود را به ما بسپارید.

 

هزینه یا اجرت تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو

هزینه تعویض تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 12 پرو و اجرت کارشناسان مجرب در مراکز تعمیرات موبایل ما، مطابق با نرخنامه اتحادیه تعمیرکاران موبایل در تهران است. در این مرکز ما با به کارگیری تعمیرکاران متخصص در تعمیرات آیفون اپل بهترین خدمات را به شما ارائه می‌کنیم.. شما با خیال راحت آیفون 12 پرو خود که از ناحیه صفحه نمایش دچار مشکل شده است به مرکز ما بیاورید تا بدون پرداخت وجه از طرف شما، مشکل آن را به شما بگوییم. پس از تشخیص، هزینه آن را به صورت دقیق، برآورد می‌کنیم.

به یاد داشته باشید که تعمیر تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو حتماً باید با نصب قطعات اصلی همراه باشد. استفاده از قطعات فیک، مشابه و یا غیر اصلی ممکن است روی عملکرد گوشی آیفون 12 پرو تاثیر بسیار بدی بگذارد.

این تاثیر فقط به صفحه نمایش مربوط نمی‌شود؛ بلکه کل دستگاه را تحت الشعاع قرار می‌دهد. همچنین ممکن است باعث بروز مشکلات عمده دیگری شود. اگر به دنبال بالاترین کیفیت و کم هزینه‌ترین خدمات تعویض و تعمیر تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو خود هستید با مراکز ما ارتباط برقرار کنید و از خدمات گارانتی گوشی موبایل ما در امداد موبایل استفاده کنید.

مراکز تعمیر زیادی ممکن است شما را با قیمت ال سی دی آیفون کمتر وسوسه کنند. در نظر داشته باشید قیمتی که به صورت نامعقول پایین است، نشان دهنده کیفیت پایین تعمیر و قطعه استفاده شده است. به یاد داشته باشید آیفون 12 باید به صورت تخصصی توسط تعمیرکار ماهری تعمیر شود. در مرکز تعمیرات موبایل این فروشگاه،در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات تعمیر ارائه می‌شود. در نتیجه شما گوشی تلفن آیفون 12 پرو خود را در کوتاه‌ترین زمان تحویل می‌گیرید.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *