تعمیر و تعویض برد آیفون 8 plus

تعمیر و تعویض برد آیفون 8 plus

تعمیر و تعویض برد آیفون 8 plus و به صورت جامع‌تر تعمیر همه محصولات اپل علاوه بر نیاز به تکنسین‌های خبره و مسلط به گوشی‌های آیفون به ابزار‌های به روز نیز نیاز دارد. هدف از نگارش این مقاله دادن اطلاعات لازم برای تعمیر بخش‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری گوشی‌های آیفون است.

صاحبان دستگاه‌های اپل به ویژه آیفون، برای انجام تعمیر آیفون به دردسر زیادی می‌افتند. این موضوع بیشتر به دلیل انتخاب مکان و فروشگاه نامناسب جهت تعمیر آیفون رخ می‌دهد. تعمیر قطعات آیفون مثل هر برند دیگری کاملاً تخصصی و پیشرفته است و نیاز به افراد متخصص در این حوزه دارد. از طرفی این نوع تعمیرات باید با گارانتی گوشی موبایل همراه باشد تا مشتری را از پرداخت هزینه‌های هنگفت معاف کند.

در شعب مختلف فروشگاه امداد موبایل ما از جوانان متخصص در امر تعمیر گوشی استفاده شده است. همچنین تمامی قطعاتی که در روند تعمیر گوشی آیفون شما جایگزین می‌شوند؛ کاملا اورجینال هستند. به علاوه ما کارکرد قطعه ارائه شده به شما را گارانتی می‌کنیم.

نرخ ارائه خدمات مراکز ما بر طبق مصوب اتحادیه تعمیرکاران است. به علاوه در نظر داشته باشید که گاها هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید از این نرخ مصوب شده کم‌تر است. هدف اصلی گروه ما این است که بهترین خدمات را به شما کاربران گوشی آیفون ارائه دهد.

همچنین شما می‌توانید برای خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی به شعب ما مراجعه کنید. همکاران ما بر اساس امکانات و بودجه مد نظر شما بهترین گوشی تلفن همراه را به شما معرفی می‌کنند.

 

دلایل خرابی برد آیفون 8 plus

در اولین قدم بهتر است دلایل خرابی برد آیفون 8 plus را بررسی کنیم تا بتوانیم بهتر از این قطعه و گوشی آیفون 8 plus خود محافظت کنیم. به صورت کلی مهم‌ترین دلایلی که می تواند باعث خرابی برد آیفون 8 plus باشد، به شرح زیر است:

  • خراب شدن آی سی‌های روی برد به دلیل استفاده طولانی مدت
  • تمام شدن عمر آی سی‌های روی برد
  • خراب شدن آی سی‌ها و خود برد به دلیل استفاده ناصحیح
  • ریختن آب و مایعات روی برد
  • سوختن مدارها

همانطور که دیدید برخی از عوامل خرابی‌های برد آیفون 8 plus اجتناب ناپذیر هستند. در مقابل برخی از عوامل خرابی نیز قابل رفع بوده و امکان پیشگیری از بروز آنها وجود دارد. به همین خاطر حفظ و استفاده درست از این قطعه می بایست در دستور کار کاربران این گوشی موبایل قرار گیرد.

 

تعمیر و تعویض برد آیفون 8 plus

نشانه‌های خرابی برد آیفون 8 plus

در اولین قدم بهتر است نشانه‌های خرابی برد آیفون 8 plus  را بررسی کنیم و سپس به سراغ مراحل تعمیر و تعویض برد این گوشی و سایر مسائل آن بپردازیم.

مانند سایر قطعات موبایل، خرابی برد آیفون 8 plus نیز می‌تواند با نشانه‌هایی همراه باشد. البته در نظر داشته باشید که در برخی مواقع خرابی برد به صورت ناگهانی رخ می‌دهد و با هیچ نشانه خاصی نیز همراه نیست. از این رو عدم بروز این نشانه‌ها نمی‌تواند تضمینی برای سالم بودن برد باشد.

بهترین گزینه برای فهمیدن مشکل گوشی آیفون 8 plus شما این است که گوشی را به یکی از شعب ما تحویل دهید. تکنسین‌های حوزه تعمیرات موبایل به صورت رایگان و بدون درخواست وجه گوشی شما را عیب یابی می‌کنند و مشکل آن را به همراه هزینه و زمان مورد نیاز برای شما توضیح می‌دهند.  با این حال در اسن قسمت با نشانه‌های خرابی برد این موبایل را مرور کنیم.

خاموش شدن‌های ناگهانی آیفون 8 plus از مهم‌ترین نشانه‌هایی است که باید به آن توجه کنید. شارژ نشدن باتری موبایل و ری استارت شدن‌های پیاپی گوشی به همراه ضغیف شدن عملکرد موبایل نیز از جمله نشانه‌هایی است که خبر از خرابی برد گوشی آیفون 8 plus شما می‌دهد. با مشاهده این نشانه‌ها بهتر است حتما موبایل خود را برای بررسی دقیق‌تر و کارشناسانه به تعمیرکار حوزه تعمیرات موبایل اپل شعب ما بسپارید.

 

دلایل اصلی تعمیر و تعویض برد آیفون 8 plus

تعمیر و تعویض برد آیفون 8 plus از تعمیرات دشوار این گوشی است که عموما هزینه بالایی برای انجام آن دریافت می‌شود. البته در نظر داشته باشید که تعمیر برد هزینه بسیار پایین‌تری نسبت به تعویض آن دارد.  هزینه تعویض برد آیفون 8 plus به قدری بالاست که در این حالت خرید گوشی به صرفه‌تر خواهد بود. البته نگران نباشید شما با استفاده از خدمات تعمیر موبایل در شعب مختلف امداد موبایل می‌توانید تعمیر و تعویض برد آیفون 8 plus اپل را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید.

تعمیر و تعویض برد آیفون 8 plus به دلیل از کار افتادن این قطعه یا بروز اختلال در عملکرد مدارهای آن انجام می‌شود. دلایل مختلفی می‌تواند منجر به بروز این مشکلات شود. از مهم‌ترین دلایلی که منجر به بروز این مسئله می‌شود برخورد ضربه به بدنه این گوشی موبایل است. به بیان دیگر اگر ضربه‌ای به برد وارد شود، ممکن است قطعات، مدارها یا حتی خود مادربرد را دچار اختلال کند.

آب خوردگی آیفون 8 plus هم از دیگر دلایل اصلی است که می‌تواند منجر به سوختن و از کار افتادن برد آیفون 8 plus شود. برخی اوقات هم دیده شده که برد آیفون 8 plus بدون دلیل و با گذشت زمان دچار اختلال‌هایی می‌شود.

تعمیر و تعویض برد آیفون 8 plus

اهمیت تعمیر و تعویض برد آیفون 8 plus

تعمیر و تعویض برد آیفون 8 plus از مهم‌ترین تعمیرات این گوشی به حساب می‌آید و نیاز به دقت بالایی دارد. مادربرد قطعه اصلی و مهم در گوشی‌های موبایل محسوب می‌شود که ارتباط میان قطعات الکترونیکی دیگر را فراهم می‌کند. به عنوان مثال باتری، سنسور دوربین، فلت شارژ، ال سی دی و تمام سایر قطعات آیفون با مادربرد گوشی در ارتباط هستند.

همچنین دستورات لازم برای انجام اقدامات مختلف و هماهنگی مابین عملکرد قطعات الکترونیکی مختلف گوشی توسط برد انجام می‌گیرد. بنابراین تعمیر و تعویض برد آیفون 8 plus یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین تعمیر گوشی است که باید برای انجام آن دقت ویژه‌ای صرف شود.

در نتیجه بهتر است این سری از تعمیرات گوشی خود را به دست هر تعمیرکاری نسپارید. همچنین در نظر داشته باشید که ما اصالت قطعه ارائه شده به شما را تضمین می‌کنیم تا خریدی بدون دغدغه داشته باشید.

برای اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با کارشناسان ما به صورت برخط یا تلفنی صحبت کنید. به علاوه امکان مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات آیفون اپل فروشگاه ما در ایام هفته وجود دارد.

هزینه تعمیر و تعویض برد آیفون 8 plus

تعمیر و تعویض برد آیفون 8 plus نیاز به این دارد که تعمیرکار به طور دقیق بخش‌ها و قسمت‌های مختلف روی برد را مورد ارزیابی و تست قرار دهد و در صورت بروز مشکل آن را برطرف سازد. گاهی موارد مشکل از یک قطعه نصب شده روی برد است. در این شرایط می‌توان صرفا با تعویض همان قطعه مشکل را رفع کرد. در این حالت هزینه تعمیر نسبت به حالتی که باید مادربرد به کل تعویض شود کمتر خواهد بود.

به عنوان مثال تصور کنید سوکت این گوشی که روی مادربرد قرار دارد شکسته و بدین ترتیب کانکتور باتری روی آن سوار نمی‌شود. در این شرایط گوشی روشن نخواهد شد اما می‌توان فقط با تعویض سوکت باتری از روی برد مشکل آن را حل کرد. برای انجام این نوع تعمیرات بر روی برد و تعویض قطعات نصب شده روی آن باید تعمیرکار با نحوه تعمیر مدارهای الکترونیکی به خوبی آشنا باشد.

شایان ذکر است بگوییم که انجام این نوع تعمیرات حساسیت بالایی دارد. این دسته از تعمیرات مادربرد در مقایسه با تعویض برد مقوله و رویکرد متفاوتی را شامل می‌شود. در نظر داشته باشید که اگر نیاز به تعمیر و تعویض برد آیفون 8 plus اپل دارید، به هیچ عنوان انجام این کار را به هر تعمیرکاری واگذار نکنید. چرا که ممکن است به گوشی شما آسیب جدی وارد کند و تعمیری که با صرف هزینه کمتر قابل انجام بود را با هزینه‌ای گزاف انجام دهد.

 

تعمیر و تعویض برد آیفون 8 plus چقدر طول می‌کشد ؟

این روزها گوشی موبایل فارغ از نوع و مدل آن به یکی از لوازم حیاتی برای ادامه زندگی تبدیل شده است. کار و تحصیل خیلی از افراد بسته به تلفن همراهشان است. در شعب ما گروه تعمیرات گوشی آیفون با در نظر گرفتن این امر تعمیر و تعویض برد آیفون 8 plus شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند. در نظر داشته باشید زمان مورد نیاز برای تعمیر هر بخش متفاوت است و علاوه بر آن بسته به تعداد سفارشات آن روز نیز دارد. البته زمانی که شما برای عیب یابی و تعمیر گوشی آیفون خود مراجعه می‌کنید؛ زمان حدودی تعمیر را به شما اعلام می‌کنیم و به آن پایبند هستیم.

 

تعمیر و تعویض برد آیفون 8 plus چقدر طول می‌کشد ؟

چرا نباید تعمیر و تعویض برد آیفون 8 plus را به هر تعمیرکاری سپرد؟

تعمیر برد گوشی‌های موبایل هوشمند تقریبا حساس‌ترین تعمیری است که روی این گجت‌ها انجام می‌شود. بنابراین واضح است که انجام این تعمیر نباید به هر تعمیرکاری واگذار شود. تعمیرکاری که قرار است برد یک گوشی را تعمیر کند باید به طور کامل با نحوه بررسی، تست و تعمیر مدارهای الکترونیکی آشنا باشد و بتواند برد گوشی را عیب یابی کند. متاسفانه اغلب تعمیرکاران موبایل در بازار آزاد اصلا توانایی و شایستگی انجام این کار را ندارند و فقط به مشتری پیشنهاد تعویض برد را می‌دهند.

و از طرف دیگر در برخی مواقع هم دیده شده که تعمیرکار هزینه تعویض مادربرد را از مشتری دریافت کرده و سپس برد را برای تعمیر به یک تعمیرکار مجرب دیگر سپرده است. به همین دلیل به هیچ عنوان نباید تعمیر مادربرد آیفون 8 plus را به هر تعمیرکاری واگذار کنید.

به علاوه در برخی مواقع دیده شده که کم تجربگی تعمیرکار باعث می‌شود تا علاوه بر اینکه قطعات معیوب اولیه برد تعمیر نشدند، بلکه قطعات دیگری هم معیوب شوند و عملا تعمیرکار آسیب بیشتری به گوشی و مادربرد وارد کند.

این قبیل اتفاقات در بازار آزاد و فروشگاه‌های غیر معتبر به شدت رخ می‌دهد. به علاوه در نظر داشته باشید که هیچ فروشگاه خوشنامی اعتباری را که در طول چند سال با سختی کسب کرده‌ است را قربانی سود این کارها کند.

پس به هیچ عنوان تعمیر مادربرد گوشی‌هایی مثل آیفون 8 plus را به هر تعمیرکاری واگذار نکنید. اگر می‌خواهید یک تعمیر و تعویض کاملا تخصصی و حرفه‌ای روی مادربرد آیفون 8 plus شما صورت گیرد، توصیه می‌کنیم از خدمات امداد موبایل کمک بگیرید. تعمیراتی مثل تعمیر مادربرد آیفون 8 plus در این مرکز با استفاده از جدیدترین متدها، تجهیزات و به دست خبره‌ترین کارشناسان انجام می‌شود.

چرا امداد موبایل ؟

اگر نیاز به تعمیر و تعویض برد آیفون 8 plus خود یا هر نوع تعمیر دیگری دارید توصیه می‌کنم یک بار از خدمات تعمیر گوشی موبایل ما استفاده کنید. آنگاه متوجه تفاوت خدمات ارائه شده ما با دیگری مراکز تعمیر موبایل می‌شوید.

اگر گوشی شما نیاز به تعویض قطعه داشت ما اصالت و اورجینال بودن قطعه‌ای را که تعویض کردیم تضمین می‌کنیم و همچنین آن را گارنتی می‌کنیم. همچنین در نظر داشته باشید که قیمت قطعه‌های فروشگاه ما بسیار کمتر از سایر مراکز دیگر است چرا که کمترین درصد سود را روی قیمت آن لحاظ کرده‌ایم.

برای امداد موبایل مهم است که مشتری از خدمات و محصولات ما راضی باشد درنتیجه سعی کرده‌ایم در شعب مختلف از بهترین و خوش اخلاق‌ترین تکنسین‌های خبره در تعمیر موبایل استفاده کنیم تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

با همه این شرایط اگر از خدمات تعمیر آیفون اپل شعب ما استفاده می‌کنید؛ خیالتان از بابت کیفیت و هزینه‌ای که می‌پردازید راحت باشد. زیرا تمامی نرخ و اجرت‌های فروشگاه و شعب ما بر اساس مصوبه هیات تعمیرکاران تهران است.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *