تعمیر و تعویض باتری آیفون 8

تعمیر و تعویض باتری آیفون 8

تعمیر و تعویض باتری آیفون 8 و به صورت کلی‌تر تعمیر همه محصولات اپل علاوه بر نیاز به تکنسین‌های مسلط به گوشی‌های آیفون به ابزار‌های به روز نیز نیاز دارد. صاحبان دستگاه‌های اپل به ویژه آیفون 8، برای انجام تعمیر آیفون به زحمت زیادی می‌افتند.

این موضوع بیشتر به علت انتخاب مکان نامناسب برای تعمیر آیفون رخ می‌دهد. تعمیر قطعات آیفون مثل هر برند دیگری کاملاً تخصصی و پیشرفته است و نیاز به افراد متخصص در این حوزه دارد. از طرفی این نوع تعمیرات باید با گارانتی گوشی موبایل همراه باشد تا مشتری را از پرداخت هزینه‌های گزاف معاف کند.

در شعب مختلف فروشگاه ما از جوانان متخصص در امر تعمیر و تعویض باتری آیفون 8 استفاده شده است. همچنین تمامی قطعاتی که در روند تعمیر گوشی شما جایگزین می‌شوند؛ کاملا اورجینال هستند. همجنین ما کارکرد قطعه ارائه شده به شما را گارانتی می‌کنیم.

شایان ذکر است که نرخ خدمات مراکز ما بر اساس مصوب اتحادیه تعمیرکاران است. به علاوه در نظر داشته باشید که گاها هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید از این نرخ مصوب شده کم‌تر است.

هدف اصلی گروه ما این است که بهترین خدمات را به شما کاربران گوشی آیفون ارائه دهد. همچنین شما می‌توانید برای خرید گوشی موبایل نیز به شعب ما مراجعه کنید. همکاران ما بر اساس امکانات و بودجه مد نظر شما بهترین گوشی تلفن همراه را به شما معرفی می‌کنند.

این مقاله ویژه کسانی است که قصد خرید آیفون 8 را دارند یا از کاربران این گوشی هستند. در ابتدا با راه حل‌های و روش‌های ساده؛ افزایش طول عمر و حفاظت از باتری آیفون 8 را توضیح می‌دهیم.

سپس به شما مخاطبان عزیز توضیح می‌دهیم زمانی که باتری گوشی آیفون 8 شما دچار مشکل چه باید کنید. همچنین تعمیر و تعویض باتری آیفون 8 را در شعب مختلف امداد موبایل بررسی می‌کنیم.

 

ظرفیت باتری آیفون 8

باتری آیفون 8 از جنس لیتیوم یون دارای ظرفیت 1821 میلی آمپر ساعت برابر با 6.96 وات بر ساعت است که حدود 7% از باتری آیفون 7 کمتر است. اما آیفون 8 به لطف تراشه A11 Bionic اپل با بهره وری انرژی بالا که با باتری جدید و سیستم عامل iOS 11 بهینه سازی شده ترکیب شده است، با اینکه ظرفیت باتری از آیفون 7 کوچک‌تر است ولی عمر باتری یکسانی دارد.

باتری گوشی آیفون 8 برای شارژ شدن از شارژر عادی 5 ولت و یا 1 آمپر و شارژر سریع 15 وات استفاده می‌کند. در حالت شارژ سریع از استاندارد USB Power Delivery 2.0 پشتیبانی می‌کند و در عرض 30 دقیقه شارژ باتری از صفر به 50 درصد می رسد.

همچنین با پشتیبانی از شارژ بی سیم Qi و با استفاده از این سیستم شارژ بی سیم، ظرف مدت 30 دقیقه باتری از صفر به 25 درصد می‌رسد. حالا که به صورت خلاصه با باتری این گوشی آشنا شدیم بهتر است به سراغ روش‌های محافظت از آن و تعمیر و تعویض باتری آیفون 8 نیز برویم.

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 8

 

جلوگیری از داغ شدن آیفون 8

داغ شدن گوشی آیفون 8 تاثیر زیادی در خراب شدن باتری این گوشی دارد. در نتیجه برآن شدیم تا دلایل و روش‌های پشیگیری از آن را توضیح دهیم. دلایلی مانند استفاده کردن از برنامه‌های بهینه نشده برای آیفون 8 یا استفاده طولانی مدت از اینترنت همراه و روشن بودن صفحه نمایش، فیلمبرداری‌های طولانی و استفاده زیاد از لوکیشن و مسیریاب گوشی سبب داغ شدن آیفون 8 شما می‌شوند. برای جلوگیری از داغ شدن آیفون 8 می‌توانید از راه حل‌هایی که در ادامه اضافه می‌کنیم استفاده کنید.

در زمان شارژ شدن آیفون و یا انجام کارهای سنگین مانند بازی‌های گرافیکی حتما قاب یا کاور گوشی را از آن جدا کنید. در صورت افزایش زیاد دما برای مدتی به طور کامل گوشی را خاموش کنید.

همچنین هیچ گاه گوشی را در مرکز تابش خورشید قرار ندهید. حتما بعد از مدتی بازی کردن، برای چند دقیقه به گوشی استراحت بدهید و پس از آن ادامه‌ی بازی را انجام دهید. همچنین در ادامه راه حل‌های خنک نگه داشتن این گوشی را نیز برایتان توضیح داده‌ایم.

در اولین قدم قاب گوشی را در بیاورید. در نظر داشته باشید که اگر گوشی به شارژر متصل است آن را جدا کنید. همچنین توجه کنید که گوشی‌تان را در ماشین و جایی که دمای هوا بسیار بالاست، رها نکنید.

به علاوه از قرار دادن گوشی در معرض مستقیم نور آفتاب خودداری کنید. نکته بعدی نیز راجع به بلوتوث و مکان یاب گوشی آیفون 8 است. بلوتوث آیفون را به مدت طولانی روشن نگه ندارید. استفاده از مکان یاب آیفون، به طور چشمگیری از دستگاه کار می‌کشد و به دنبال آن گوشی گرم می‌شود.

زمانی که استفاده‌ای از آن نمی‌برید آن را غیرفعال کنید.نکته آخیر نیز راجع به محل شارژ کردن این گشوی است.  از شارژ کردن آیفون 8 در محل‌هایی که دمای آن بالاست خودداری کنید. بهترین کار این است که صبر کنید تا به محل خنک‌تری رفته و سپس اقدام به شارژ کردن کنید.

 

علائم تعمیر و تعویض باتری آیفون 8

وقتی درصد هلث باتری آیفون 8 به کمتر از 80 درصد می‌رسد یا شارژ آن خیلی زود خالی می‌شود به علاوه مواردی مانند خاموش شدن یکباره آن و یا باد کردن باتری؛ همه این موارد دال بر تعویض باتری آیفون 8 است. باتری آیفون 8 از نوع غیر قابل تعویض است.

در نتیجه بدون در اختیار داشتن ابزار و تخصص مناسب، نمی‌توان آن را به راحتی جایگزین کرد. از همین رو توصیه می‌کنیم که این کار را به تعمیرکاران مجرب بخش تعمیرات آیفون اپل مرکز ما بسپارید تا در مدت بسیار کمی، موبایل خود را مانند روز اول تحویل بگیرید.

تیم تعمیر گوشی موبایل فروشگاه ما با استفاده از تکنسین‌ها و تعمیرکاران مجرب در بخش تعمیر گوشی آیفون و ارائه بهترین قطعات؛ تمامی خدمات خود را تضمین می‌کند. تعرفه‌های ما بسیار معقول و مصوب اتحادیه است.

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 8

 

زمان مورد نیاز برای تعمیر و تعویض باتری آیفون 8

موضوع مهم دیگری که ذهن شما را هنگام تعمیرو تعویض باتری آیفون 8 درگیر می‌کند مربوط به مدت زمات تعمیر آن است. این روزها کار و تحصیل خیلی از افراد وابسته به گوشی موبایل آن‌ها است. تیم تعمیر گوشی ما با در نظر گرفتن این موضوع در کم‌ترین زمان ممکن تعمیر و تعویض باتری آیفون 8 شما را انجام می‌دهیم.

زمان مورد نیاز برای تعمیر و تعویض باتری آیفون 8 بسته به نوع مشکل آن متفاوت است. اما به صورت کلی خیالتان از بابت تحویل سریع گوشی خود راحت باشد. زمانی که برای عیب یابی رایگان به یکی از شعب ما مراجعه می‎کنید؛ تکنسین بخش تعمیرات موبایل ایراد آن را به همراه اطلاعاتی از قبیل زمان و هزینه مورد نیاز در اختیار شما قرار می‌دهد. تکنسین‌های شعب ما گوشی آیفون 8 شما را در وقت معین شده به شما تحویل می‌دهند.

 

هزینه تعمیر و تعویض باتری آیفون 8

هزینه تعمیر و تعویض باتری آیفون 8 در قدم اول بسته به این مورد دارد که آیا تکنسین حوزه تعمیرات آیفون اپل مجبور به تعویض باتری شود یا خیر. ولی به صورت کلی خیالتان از بابت معقول و به صرفه بودن هزینه تمام خدمات ما راحت باشد.

همان طور که پیش‌تر گفتیم تمامی نرخ‌های ما بر اساس مصوبه اتحادیه تعمیرکاران تهران است. ضمنا گاهی هزینه‌ای که شما می‌پردازید از مصوبه این نرخ کمتر است.

کارشناسان و تکنسین‌های بخش تعمیر گوشی آیفون شعب ما با استفاده از جدیدترین ابزارها و متدها تعمیر گوشی موبایل و آیفون‌های اپل را انجام می‌دهند. به علاوه در شعب امداد موبایل همواره از قطعات که در فروشگاه موجود است.

برای تعمیر و تعویض باتری آیفون 8 و سایر خدمات تعمیر موبایل مشتریان استفاده می‌شود. قطعاتی که ما در گوشی مشتریان استفاده می‌کنیم همگی شامل ضمانت اورجینال بودن هستند. همچنین علاوه بر آن تعمیراتی که توسط کارشناسان شعب امداد موبایلب روی گوشی مشتریان انجام می‌شود دارای گارانتی خواهند بود.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *