تعمیر و تعویض باتری آیفون 7

تعمیر و تعویض باتری آیفون 7

تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 از تخصصی‌ترین تعمیرات محصولات اپل است. دقت، ظرافت، امکانات و ابزار به همراه متخصص تعمیرکار به شدت در کیفیت تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 تاثیر دارد. از آنجایی که هر روز حجم زیادی از افراد برای تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 و سایر محصولات اپل به شعب ما مراجعه می‌کنند؛ برآن شدیم تا مقاله‌ای ویژه را به آن اختصاص دهیم.

در این مقاله درباره تعمیر و تعویض باتری آیفون 7، زمان مورد نیاز برای تعمیر به همراه هزینه‌های آن کمی می‌خوانیم. به علاوه راجع به نحوه خرید باتری اورجینال این گوشی آیفون کمی توضیح می‌دهیم. هدف ما از انتشار این مقاله این است که اگر زمانی باتری گوشی آیفون 7 شما دچار آسیب شد؛ اطلاعاتی راجع به آن داشته باشید. همچنین خدمات بخش تعمیر آیفون شعب فروشگاهمان را در حوزه  تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 برای شما همراهان عزیز توضیح می‌دهیم.

نشانه خرابی باتری آیفون 7  

اگر دستگاه شما چند وقتی است که کارایی خوبی ندارد و مانند قبل کار نمیکند؛ بهتر است که تست سلامت باتری آیفون 7 را انجام بدهید. علائم ساده‌ای مانند خاموش شدن ناگهانی یا روشن ماندن فقط در صورت متصل بودن به شارژر از نشانه‌های خرابی باتری آیفون 7 شما است.

از نشانه‌های دیگر آن نیز می‌توان به بیش از حد داغ شدن و یا باد کردن باتری دستگاه اشاره کرد. به یاد داشته باشید که برای تشخیص خرابی باتری آیفون 7 به تخصص خاصی احتیاج نیست. در عین حال برای تعمیر گوشی آیفون به یک تعمیرکار حرفه‌ای نیاز دارید. در صورت شک کردن به سلامت باتری آیفون 7 خود سریعا آن را به بخش تعمیر گوشی موبایل مراکز ما بیاورید. در این مراکز کارشناسان تعمیر آیفون به صورت رایگان گوشی شما را عیب یابی می‌کنند.

همچنین اطلاعات لازم و هزینه دقیق تعمیر یا تعویض باتری آیفون 7 را برای شما توضیح می‌دهند. اگر ایراد از باتری آیفون 7 شما باشد، ما باتری را با باتری اصلی و اورجینال تعویض می‌کنیم.  همچنین در بخش تعمیرات گارانتی گوشی موبایل فروشگاهمان؛ باتری را که از مجموعه ما خریداری و تعویض کردید را گارانتی می‌کنیم. این ویژگی فروشگاه ما نسبت به دیگر مراکز تعمیرات موبایل است.

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 7

 

تشخیص خرابی باتری آیفون 7

روش‌هایی برای تشخیص خرابی باتری آیفون 7 وجود دارد که با هم آن‌ها را بررسی می‌کنیم. اولین مورد راجع به کم نور بودن پس زمینه در حالت نرمال  و کم شدن میزان صدای گوشی است. این دو مورد به همراه بالا نیامدن بازی‌های سنگین می‌توانند دال بر خرابی باتری گوشی آیفون 7 شما باشند. همچنین مواردی از قبیل کار نکردن سیستم تاچ گوشی موقع اسکرول کردن و یا طولانی شدن مدت زمان راه اندازی برنامه‌ها نیز می‌تواند خبر از تعمیر و تعویض باتری این گوشی بدهد.

موارد فوق نشانه‌ها تشخیص خرابی آیفون 7 است.البته بهتر است برای تشخیص دقیق شما می‌توانید آیفون 7 خود را به بخش تعمیرات گوشی فروشگاه ما بیاورید تا تمام پروسه عیب یابی و تشخیص به صورت رایگان و بدون دریافت هزینه برای شما انجام شود. تعمیرکاران ما در این مرکز سعی می‌کنند تا جایی که امکان دارد، گوشی را بدون اینکه قطعه‌ای تعویض شود، تعمیر و نوسازی کنند. چرا که با این کار هزینه‌های مشتری نیز به مراتب پایین خواهد آمد.

اما چنانچه حین عملیات، به ناچار مجبور شویم قطعه‌ای جدید را جایگزین قطعه معیوب کنیم، بی شک از قطعات اورجینال موجود در فروشگاه خودمان استفاده می‌کنیم. قاعدتا در بسیاری از شرایط نمی‌توان از لفظ تعمیر استفاده کرد؛ چرا که باتری تعمیر نمی‌شود و تنها می‌توان از یک قطعه فابریک و اصل و البته اورجینال به عنوان قطعه تعویضی با گارانتی معتبر استفاده نمود. قطعه‌های موجود در فروشگاه ما همه اورجینال هستند و قیمت‌های منصفانه‌ای دارند.

 افزایش طول عمر باتری آیفون 7

دلایل ساده‌ای بر سلامت باتری آیفون و افزایش طول عمر آن تاثیر دارد. اگر آیفون 7 خود را کاملا 100 درصد شارژ می‌کنید یا پس از خاموش شدن کامل گوشی آن را به شارژ می‌زنید؛ باتری آیفون 7 شما خیلی کم‌تر از حالت طبیعی عمر می‌کند. همچنین باید در زمان شارژ شدن گوشی مراقب دما آن باشید. بهتر است در زمان شارژ گوشی قاب آن را خارج کنید. به علاوه حتما در نظر داشته باشید که از شارژرهای اصل و اورجینال استفاده کنید.

از دیگر عادت‌های پر خطر در کاربران می‌توان به متصل کردن مدام باتری آیفون 7 خود را به پاور بانک متصل اشاره کرد. ترجیحا فقط در موارد ضروری از پاوربانک استفاده کنید. با اطمینان می‌گوییم که اگر تمام نکاتی که گفتیم به همراه رعایت چند نکته ساده مانند تنظیم روشنایی، خاموش کردن وای فای و دیتا و بلوتوث؛ به علاوه شارژ کردن گوشی در دمای اتاق باتری؛ عمر موبایل آیفون 7 شما خیلی بالا خواهد بود و تا چندین سال خراب نخواهد شد.

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 7

 

 علت افت ظرفیت باتری آیفون 7

باتری‌های لیتیوم یونی که در گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند یک ویژگی خاص دارند که متاسفانه اصلا ویژگی مطلوبی نیست. متاسفانه این باتری‌ها به مرور زمان و با قرار گرفتن در سیکل‌های شارژ با افت ظرفیت مواجه می‌شوند. به بیان ساده‌تر یعنی هر بار که شما باتری لیتیوم یونی گوشی خود را به شارژ می‌زنید، از ظرفیت نهایی آن مقداری کم می‌شود و این مسئله تا جایی ادامه پیدا می‌کند که ظرفیت باتری عملا به چیزی حدود 60 الی 70 درصد می‌رسد.

در اینجاست که ملزم به تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 خود خواهید شد. به علاوه در نظر داشته باشید که این مسئله فقط مختص آیفون 7 اپل نیست و اکثر گوشی‌های هوشمند فعلی که باتری لیتیوم یونی دارند از این مسئله رنج می‌برند.

 

تعویض و تعمیر باتری آیفون 7

باتری آیفون 7 از نوع غیر قابل تعویض است. در نتیجه بدون در اختیار داشتن ابزار و تخصص مناسب، نمی‌توان آن را به راحتی جایگزین کرد.

از همین رو توصیه می‌کنیم که این کار را به تعمیرکاران مجرب بخش تعمیرات آیفون اپل مرکز ما بسپارید تا در مدت بسیار کمی، موبایل خود را مانند روز اول تحویل بگیرید. تیم تعمیر گوشی فروشگاه ما با استفاده از تکنسین‌ها و تعمیرکاران مجرب در بخش تعمیر آیفون و ارائه بهترین قطعات؛ تمامی خدمات خود را تضمین می‌کند. تعرفه‌های ما بسیار معقول و مصوب اتحادیه است.

 

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 7

 

خرید باتری آیفون 7

پیش از رفتن به بازار و خرید باتری آیفون 7 باید بدانید که این محصول قیمت یکسانی در بازار ندارد. از دلایل این مسئله می‌تواند به ظرفیت باتری آیفون 7 نرمال یا تقویت شده اشاره کرد. دلیل دیگر این موضوع می‌توان کیفیت اصلی و بالا یا تقلبی و بی کیفیت بودن قطعه اشاره کرد. بهتر است باتری آیفون 7 را از فروشگاه‌های معتبر مراکز تعمیرات موبایل خریداری کنید.

متاسفانه برخی از مغازه‌های لوازم جانبی و تعمیرات گوشی، باتری موبایل آیفون 7 فیک را با قیمتی بالا به شما می فروشند. اما به یاد داشته باشید شرکت‌های معتبر اعتباری را که در طول چندین سال در بازار به دست آورده‌اند.

قربانی سود چند باتری‌ کپی نمی‌کنند. اگر برای شما مهم است که یک باتری موبایل آیفون 7 اصل را با قیمت مناسبی بخرید و در عین حال قطعه طول عمر خوبی داشته باشد؛ می‌توانید به بخش تعمیرات آیفون اپل مرکز ما مراجعه کنید. ما علاوه بر تضمین کالا، قیمت ارائه شده را نیز تضمین می‌کنیم.

 

هزینه تعمیر و تعویض باتری آیفون 7

موضوع مهم بعدی که باید در رابطه با آن صحبت کنیم مربوط به هزینه تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 می‌شود. خوشبختانه اگر شرایط به گونه‌ای باشد که  تکنسین بتواند با تعویض باتری آیفون 7 اپل را برطرف کرد، از هزینه شما مقدار قابل توجهی کاسته می‌شود.

هزینه تعمیر باتری آیفون 7 تقریبا نصف هزینه تعویض کامل باتری این گوشی آیفون است. از سوی دیگر وقتی فقط باتری آیفون 7 تعویض شود، در واقع همان باتری فابریک و اصلی گوشی برند آیفون در آن نصب باقی می‌مانند و این موضوع یک ویژگی مثبت خواهد بود.

هزینه تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 و اجرت کارشناسان مجرب در مرکز تعمیرات موبایل ما، مطابق با نرخنامه اتحادیه تعمیرکاران موبایل در تهران است. در شعب امداد موبایل ما با بکارگیری تعمیرکاران متخصص در تعمیرات آیفون اپل بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهیم. در این فروشگاه ما ضمن گارانتی گوشی موبایل فروخته شده؛ دستمزد و هزینه‌ها را نیز ضمانت می‌کنیم که کاملا معقول باشد.

شما با خیال راحت می‎توانید آیفون 7 خود که باتری آن دچار مشکل شده است به مرکز ما بیاورید تا بدون پرداخت وجه از طرف شما، مشکل آن را به شما بگوییم. پس از تشخیص و ارائه مشاوره رایگان از طرف تکنسین‌های بخش تعمیر گوشی موبایل، هزینه آن را به صورت دقیق، برآورد می‌کنیم. همچنین زمان مورد نیاز برای انجام تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 به شما می ‎گوییم.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *