تعمیر و تعویض باتری آیفون 13

تعمیر و تعویض باتری آیفون 13 | Apple iPhone 13

تعمیر و تعویض باتری آیفون 13 را در این مقاله باهم بررسی می‌کنیم. علاوه بر اینکه به صورت کلی با این گوشی آشنا می‌شویم، راه‌های استفاده بهینه از باتری و روش‌هایی که کم‌تر به باتری آسیب می‌زنند را می‌خوانیم. همچنین خرید باتری آیفون 13 را بررسی می‌کنیم. این مقاله ویژه کسانی است که قصد خرید آیفون 13 را دارند یا از کاربران این گوشی هستند. ابتدا ما در این مقاله ارائه پیشنهاد و روش‌های ساده افزایش طول عمر و حفاظت از باتری آیفون 13 می‌کنیم، سپس به شما مخاطبان عزیز توضیح می‌دهیم زمانی که باتری گوشی آیفون 13 شما دچار مشکل چه باید کنید.

آشنایی با باتری آیفون 13 اپل

 باتری آیفون 13 از نوع لیتیوم یونی جدا نشدنی است که ظرفیت  آن برابر 3240 میلی آمپر ساعت می باشد. قابلیت‌های همیشگی این روزهای باتری‌های موبایل اعم از فست شارژ، شارژ وایرلس در این باتری نیز گنجانده شده است. البته آیفون 13 دارای فناوری Mega safe Wireless charging 15W  است. باتری آیفون 13 مشخصات خوبی دارد اما برای این میزان از کیفیت و کارایی،ظرفیت آن کمی چالش برانگیز خواهد شد. البته باز جای قدردانی از مهندسین اپل وجود دارد که نسبت به نسخه 12، باتری با ظرفیت بیشتری را در این موبایل قرار داده اند.

 

 نشانه خرابی باتری آیفون 13

اگر دستگاه شما چند وقتی است که کارایی خوبی ندارد و مانند قبل کار نمیکند؛ بهتر است که تست سلامت باتری آیفون 13 را انجام بدهید. در ابتدا علائم خرابی باتری آیفون 13 را باهم بررسی می‌کنیم و سپس به سراغ عیب یابی آن می‌رویم. علائم ساده‌ای مانند خاموش شدن ناگهانی یا روشن ماندن فقط در صورت متصل بودن به شارژر از نشانه‌های خرابی باتری آیفون 13 شما است. از نشانه‌های دیگر آن نیز می‌توان به بیش از حد داغ شدن و یا باد کردن باتری دستگاه اشاره کرد. در نظر داشته باشید برای تشخیص خرابی باتری آیفون 13 به تخصص خاصی احتیاج نیست. در عین حال برای تعمیر گوشی آیفون به یک تعمیرکار حرفه‌ای نیاز دارید.

در صورت شک کردن به سلامت باتری آیفون 13 خود سریعا آن را به بخش تعمیر گوشی موبایل مرکز ما بیاورید. در این مرکز کارشناسان تعمیر آیفون به صورت رایگان گوشی شما را عیب یابی می‌کنند. همچنین اطلاعات لازم و هزینه دقیق تعمیر یا تعویض را برای شما توضیح می‌دهند. اگر ایراد از باتری آیفون 13 شما باشد، ما باتری را با باتری اصلی و اورجینال معاوضه می‌کنیم. همچنین در بخش گارانتی گوشی موبایل فروشگاهمان؛ باتری را که از مجموعه ما خریداری و تعویض کردید را گارانتی می‌کنیم. این ویژگی فروشگاه ما نسبت به دیگر مراکز تعمیرات موبایل است.

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 13

روش‌هایی برای تشخیص خرابی باتری آیفون 13

کم نور بودن پس زمینه در حالت نرمال و کم شدن میزان صدای گوشی به علاوه کار نکردن سیستم تاچ گوشی موقع اسکرول کردن از روش‌های تشخیص خرابی آیفون 13 است. همچنین علاوه بر موارد فوق می‌توان بالا نیامدن بازی‌های سنگین و طولانی شدن مدت زمان راه اندازی برنامه‌ها را از جمله نشانه‌ها تشخیص علائم خرابی باتری آیفون 13 شمرد. برای تشخیص دقیق شما می‌توانید آیفون 13 خود را به بخش تعمیر گوشی فروشگاه ما بیاورید تا تمام پروسه عیب یابی و تشخیص به صورت رایگان و بدون دریافت هزینه برای شما انجام شود.

 

طول عمر باتری آیفون 13 خود را افزایش دهید

دلایل ساده‌ای بر سلامت باتری آیفون و افزایش طول عمر آن تاثیر دارد. اگر آیفون 13 خود را کاملا 100 درصد شارژ می‌کنید یا پس از خاموش شدن کامل گوشی آن را به شارژ می‌زنید؛ باتری آیفون 13 شما خیلی کم‌تر از حالت طبیعی عمر می‌کند. همچنین باید در زمان شارژ شدن گوشی مراقب دما آن باشید. بهتر است در زمان شارژ گوشی قاب آن را خارج کنید.  به علاوه حتما در نظر داشته باشید که از شارژرهای اصل و اورجینال استفاده کنید. از دیگر عادت‌های پر خطر در کاربران می‌توان به متصل کردن مدام باتری آیفون 13 خود را به پاور بانک متصل اشاره کرد.

اگر شما نیز از این دست افراد هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم از این کار صرف نظر کنید. با اطمینان می‌گوییم که اگر تمام نکاتی که گفتیم به علاوه رعایت چند نکته ساده مانند تنظیم روشنایی، خاموش کردن وای فای و دیتا و بلوتوث؛ به علاوه شارژ کردن گوشی در دمای اتاق باتری؛ عمر موبایل آیفون 13 شما خیلی بالا خواهد بود و تا چندین سال خراب نخواهد شد.

استفاده از شارژرهای بدون سیم و خرابی باتری آیفون 13

آیفون‌های جدیدتر اپل از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. این قابلیت به شما امکان‌ می‌دهد بدون نیاز به وصل کردن سیم شارژر به گوشی اپل خود و فقط با قرار دادن آن بر روی یک پد اختصاصی شاهد شارژ شدن باتری موبایل‌ آیفون 13 خود باشید. استفاده از این تکنولوژی در نگاه اول بسیار جالب و بدون دردسر به نظر می‌آید. اما در نظر داشته باشید که منجر به افزایش مدت زمان شارژ و در نتیجه قرارگیری گوشی برای مدت زمان طولانی تر در معرض گرما خواهد شد. این حالت می‌تواند برای باتری مشکل ساز شود. بنابراین عدم استفاده از قابلیت شارژ بی‌سیم را هم به عنوان یکی دیگر از روش‌های موثر در نگهداری بهتر از باتری آیفون 13 خود به یاد بسپارید. به یاد داشته باشید که معمولا سرعت شارژ شدن باتری گوشی‌ها در مواقعی که از پدهای شارژ بی‌سیم استفاده می‌شود؛ تقریبا به یک سوم حالت عادی کاهش پیدا می‌کند.

در شارژ بی‌سیم آیفون 13 بخش قابل ملاحظه‌ای از انرژی شارژ تولید شده تلف خواهد شد و برخلاف حالت شارژ سیمی مستقیما به باتری منتقل نمی‌شود. در نتیجه این امر مدت زمان مورد نیاز برای فول شارژ شدن گوشی افزایش می‌یابد. واضح است که در این شرایط باتری برای زمان طولانی‌تری در معرض گرما قرار می‌گیرد. از یادتان نرود که این مسئله تاثیر منفی روی قدرت شارژدهی باطری گوشی و توان آن می‌گذارد. بنابراین توصیه می‌کنیم تا حد امکان از شارژرهای بی‌سیم برای شارژ کردن باطری آیفون های اپل استفاده نکنید. در نظر داشته باشید اگر این کار را انجام می‌دهید، بازه زمانی شارژ را کوتاه‌تر کنید.

تعمیر و تعویض باتری آیفون 13

باتری آیفون 13 از نوع غیر قابل تعویض است. در نتیجه بدون در اختیار داشتن ابزار و تخصص مناسب، نمی‌توان آن را به راحتی جایگزین کرد. از همین رو توصیه می‌کنیم که این کار را به تعمیرکاران مجرب بخش تعمیرات آیفون اپل مرکز ما بسپارید تا در مدت بسیار کمی، موبایل خود را مانند روز اول تحویل بگیرید. تیم تعمیرات گوشی فروشگاه ما با استفاده از تکنسین‌ها و تعمیرکاران مجرب در بخش تعمیر آیفون و ارائه بهترین قطعات؛ تمامی خدمات خود را تضمین می‌کند. تعرفه‌های ما بسیار معقول و مصوب اتحادیه است.

تعمیر و تعویض باتری آیفون 13

 

خرید باتری آیفون 13

پیش از رفتن به بازار و خرید باتری آیفون 13 باید بدانید که این محصول قیمت یکسانی در بازار ندارد.  از دلایل این مسئله می‌تواند به ظرفیت باتری آیفون 13 نرمال یا تقویت شده اشاره کرد. دلیل دیگر این موضوع می‌توان کیفیت اصلی و بالا یا تقلبی و بی کیفیت بودن قطعه اشاره کرد. بهتر است باتری آیفون 13 را از فروشگاه‌های معتبر مراکز تعمیرات موبایل خریداری کنید.

متاسفانه برخی از مغازه‌های لوازم جانبی و تعمیرات گوشی، باتری موبایل آیفون 13 فیک را با قیمتی بالا به شما می فروشند. اما به یاد داشته باشید شرکت‌های معتبر اعتباری را که در طول چندین سال در بازار به دست آورده‌اند؛ قربانی سود چند باتری‌ کپی نمی‌کنند.

اگر برای شما مهم است که یک باتری موبایل آیفون‌ 13 اصل را با قیمت مناسبی بخرید و در عین حال قطعه طول عمر خوبی داشته باشد؛ می‌توانید به بخش تعمیرات آیفون اپل مرکز ما مراجعه کنید. ما علاوه بر تضمین کالا، قیمت ارائه شده را نیز تضمین می‌کنیم.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *