تعمیر و تعویض باتری آیفون 13 پرو پرو

تعمیر و تعویض باتری آیفون 13 پرو | iphone 13 pro

در این مقاله می‌خواهیم تعمیر و تعویض باتری آیفون 13 پرو را باهم بررسی کنیم. علاوه بر اینکه به صورت کلی با این گوشی آشنا می‌شویم، راه‌های استفاده بهینه از باتری و روش‌هایی که کم‌تر به باتری آسیب می‌زنند را می‌خوانیم.

این مقاله ویژه کسانی است که قصد خرید آیفون 13 پرو را دارند یا از کاربران این گوشی هستند. اولویت اول ما در این مقاله ارائه پیشنهاد و روش‌های ساده افزایش طول عمر و حفاظت از باتری آیفون 13 پرو است. اولویت دوم ما آگاه کردن شما برای زمانی است که باتری گوشی آیفون 13 پرو شما دچار مشکل شده است.

 

آشنایی با باتری آیفون 13 پرو

باتری آيفون 13 پرو نسبت به نسل قبل با افزایش ظرفیت 10 درصدی همراه شده است. این رقم در مقایسه با افزایش 18 درصدی مدل پرو مکس و افزایش 15 درصدی مدل استاندارد آیفون 13 خیلی راضی کننده نیست.

ظرفیت باتری برابر با 3095 میلی‌آمپر ساعت است که حتی از باتری 3240 میلی‌آمپر ساعتی مدل استاندارد آيفون 13 نیز کمتر است.

 

چطور بفهمیم باتری آیفون 13 پرو ما دچار مشکل شده است؟

اول از همه بهتر است علائمی که نشان دهنده خرابی باتری 13 پرو است را بررسی کنیم. اگر گوشی شما عملکرد خوبی ندارد و مانند قبل کار نمی‌کند؛ بهتر است تست سالم بودن باتری گوشی را انجام دهید.

عواملی مانند خاموش شدن ناگهانی گوشی به طور کامل یا موقت و داغ شدن بیش از اندازه گوشی و باتری از علائم خرابی باتری آیفون 13 پرو شما است. از نشانه‌های دیگر می‌توان به باد کردن باتری گوشی اشاره کرد.

همه این عوامل نشان می‌دهد باتری گوشی آیفون 13 پرو شما در خطر است. البته گاهی مشکل از باتری نیست و سایر قطعات گوشی دچار ایراد شده است.

شما می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیر گوشی موبایل فروشگاه ما، به صورت رایگان گوشی آیفون 13 پرو خود را عیب یابی کنید. تکنسین بخش تعمیر آیفون پس از بررسی دقیق موبایل شما، مشکل گوشی را به شما می‌گوید و هزینه تعمیر یا تعویض قطعه را به صورت کامل توضیح می‌دهد.

اگر ایراد از باتری آیفون 13 پرو شما باشد، ما باتری را با باتری اصلی و اورجینال معاوضه می‌کنیم. همچنین در بخش  گارانتی گوشی موبایل فروشگاهمان؛ باتری را که از مجموعه ما خریداری و تعویض کردید را گارانتی می‌کنیم. این ویژگی فروشگاه ما نسبت به سایر مراکز تعمیرات موبایل است.

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 13 پرو

 

تعویض باتری چقدر طول می‌کشد؟

پس از مشخص شدن دقیق مشکل، ما در بخش تعمیر گوشی موبایل باتری آیفون 13 پرو شما را در کوتاه‌ترین زمان با یک قطعه نو و اورجینال تعویض می‌کنیم. ما آنقدر به کیفیت این قطعه مطمئن هستیم که آن را 12 ماه بدون هیچ قید و شرطی ضمانت می‌کنیم.

اگر بعد از تعویض، قطعه دچار مشکل شد؛ می‌توانید به بخش گارانتی گوشی موبایل ما مراجعه کنید تا به صورت رایگان گوشی موبایل آیفون 13 پرو خود را تعمیر کنید.

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 13 پرو

باتری آیفون 13 پرو از نوع غیر قابل تعویض است. در نتیجه بدون در اختیار داشتن ابزار و تخصص مناسب، نمی‌توان آن را به راحتی جایگزین کرد. اگر تخصص این کار را ندارید از انجام این کار به تنهایی خود داری کنید.

برای تعویض باتری آیفون 13 پرو باید در دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل شرکت کرده باشید. از همین رو توصیه می‌کنیم که این کار را به تعمیرکاران مجرب بخش تعمیرات آیفون اپل مراکز ما بسپارید تا در مدت بسیار کمی، موبایل خود را مانند روز اول تحویل بگیرید.

تیم تعمیر گوشی فروشگاه ما با استفاده از تکنسین‌ها و تعمیرکاران مجرب در بخش تعمیر آیفون و ارائه بهترین قطعات؛ تمامی خدمات خود را تضمین می‌کند. شما کاربران گوشی آیفون 13 پرو  می‌توانید تعمیر باتری آیفون 13 پرو خود را با خیال راحت به ما بسپارید. تعرفه‌های ما بسیار معقول و مصوب اتحادیه است.

 

الگوهای رفتاری پر خطر اثرگذار بر عمر باتری

اگر عادت دارید موبایل خود را شب ها به شارژ بزنید و صبح آن را جدا کنید باید منتظر باشید که عمر باتری موبایل‌تان خیلی زودتر از چیزی که انتظارش را دارید تمام شود. از دیگر عادت‌های پر خطر در کاربران می‌توان به متصل کردن مدام باتری آیفون 13 پرو خود را به پاور بانک متصل اشاره کرد.

اگر شما نیز از این دست افراد هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم از این کار صرف نظر کنید. پاوربانک‌ها دستگاه‌هایی بسیار کاربردی هستند، اما بهتر است از آن‌ها بیشتر در موارد ضروری استفاده کنید. از ضروری‌ترین عادات تاثیر گذار بر عمر باتری آیفون 13 پرو و کلیه قطعات گوشی، استفاده از شارژر آیفون 13 پرو اصلی است.

با اطمینان می‌گوییم که اگر تمام نکاتی که گفتیم به علاوه رعایت چند نکته ساده مانند تنظیم روشنایی، خاموش کردن وای فای و دیتا و بلوتوث؛ به علاوه شارژ کردن گوشی در دمای اتاق باتری؛ عمر موبایل آیفون 13 پرو شما خیلی بالا خواهد بود و تا چندین سال خراب نخواهد شد.

اگر باتری آیفون 13 پرو اپل شما حتی با رعایت کردن تمام این نکات باز هم آسیب دیده،نگران نباشید. کافی است سری به مرکز تعمیرات آیفون اپل ما بزنید. تکنسین تعمیر گوشی آیفون  ما به صورت رایگان و بدون دریافت هیچ‌گونه وجه نقدی اقدام به عیب یابی گوشی آیفون 13 پرو شما می‌کند. این از اولین کارهایی است که باید حتماً انجام شود تا مطمئن شویم که مشکل از باتری است و ربطی به باگ‌های نرم افزاری ندارد.

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 13 پرو

قیمت باتری آیفون 13 پرو

پیش از رفتن به بازار و خرید باتری آیفون 13 پرو باید بدانید که این محصول قیمت یکسانی در بازار ندارد.  از دلایل این مسئله می‌تواند به ظرفیت باتری آیفون ۱۳ پرو  نرمال یا تقویت شده اشاره کرد.

دلیل دیگر این موضوع می‌توان کیفیت اصلی و بالا یا تقلبی و بی کیفیت بودن قطعه اشاره کرد. بهتر است باتری آیفون 13 پرو را از فروشگاه‌های معتبر مراکز تعمیرات موبایل خریداری کنید.

متاسفانه برخی از مغازه‌های لوازم جانبی و تعمیر گوشی، باتری موبایل آیفون 13 پرو فیک را با قیمتی بالا به شما می فروشند.

اگر برای شما مهم است که یک باتری موبایل آیفون 13 پرو اصل را با قیمت مناسبی بخرید و در عین حال قطعه طول عمر خوبی داشته باشد؛ می‌توانید به بخش تعمیرات آیفون مراکز ما مراجعه کنید. ما علاوه بر تضمین کالا، قیمت ارائه شده را نیز تضمین می‌کنیم.

 

خرید باتری آیفون 13 پرو اپل

اگر چند بار برای خرید باتری موبایل آیفون 13 پرو به بازار رفته‌اید؛ احتمالا با مشکلاتی که در بالا ذکر شد برخورد کرده‌اید. این اتفاق ممکن است شما را نسبت به فروشندگان این صنف بی اعتماد کرده باشد.

اما به یاد داشته باشید شرکت‌های معتبر اعتباری را که در طول چندین سال در بازار به دست آورده اند؛ قربانی سود چند باتری‌ کپی نمی‌کنند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای خرید باتری آیفون 13 پرو، به بخش تعمیر آیفون مراکز و شعب ما مراجعه کنید تا بتوانید با خیال راحت خرید خود را با مناسب‌ترین قیمت انجام دهید.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *