تعمیر و تعویض باتری آیفون 13 پرو مکس

تعمیر و تعویض باتری آیفون 13 پرو مکس | apple iphone 13 pro max battery

کهدر این مقاله می‌خواهیم تعمیر و تعویض باتری آیفون 13 پرو مکس را باهم بررسی کنیم. علاوه بر آشنایی کلی با این گوشی، راه‌های استفاده بهینه از باتری و روش‌هایی که کم‌تر به باتری آسیب می‌زنند را می‌خوانیم.

این مقاله ویژه کسانی است که قصد خرید آیفون 13 پرو مکس را دارند یا از کاربران این گوشی هستند، ما در این مقاله ابتدا برای شما مخاطبان عزیز  پیشنهاد و روش‌های ساده افزایش طول عمر و حفاظت از باتری آیفون 13 پرو مکس را بیان می‌کنیم، همچنین به شما توضیح می‌دهیم که در هنگام مشکل پیدا کردن باتری آیفون 13 پرو مکس چه باید بکنید.

معرفی کلی باتری آیفون 13 پرو مکس

باتری آیفون ۱۳ پرو مکس دارای ظرفیت 4352 میلی آمپر ساعت است. این قطعه از نوع لیتیوم یونی و غیر قابل تعویض می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از آن در حالت کاملاً شارژ شده، 27/5 ساعت مکالمه صوتی انجام دهید.

بیش از 20 ساعت وبگردی کنید و یا 24:12 ساعت ویدیو تماشا کنید. نرخ تاب آوری این باتری، به رکورد چشمگیر 121 ساعت می‌رسد که از گوشی سامسونگ اس 21 اولترا، هفت ساعت بیش‌تر است.

در نمای کلی این قطعه عمر بسیار خوبی دارد و بعد از تعویض باتری معیوب، می‌توانید تا چند سال بدون هیچ مشکلی از موبایل خود استفاده کنید. واضح است که باتری آیفون 13 پرومکس همانند تمام باتری‌ها علی رغم کیفیت فوق العاده‌اش یک روز خراب می‌شود. در ادامه ما دلیل این مسئله را مورد بررسی قرار می‌دهیم و شما را راهنمایی می‌کنیم.

علائم خرابی باتری آیفون

اگر گوشی شما عملکرد خوبی ندارد و مانند قبل کار نمی‌کند؛ بهتر است تست سالم بودن باتری گوشی را انجام دهید. عواملی مانند خاموش شدن ناگهانی گوشی به طور کامل یا موقت و داغ شدن بیش از اندازه گوشی و باتری از علائم خرابی باتری آیفون 13 پرو مکس شما است.

از نشانه‌های دیگر می‌توان به باد کردن باتری گوشی اشاره کرد. همه این عوامل نشان می‌دهد باتری گوشی آیفون 13 پرو مکس شما در خطر است و فورا باید به یک فروشگاه تخصصی تعمیر گوشی آیفون برده شود.

البته گاهی مشکل از باتری نیست و سایر قطعات گوشی دچار ایراد شده‌است. شما می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیر گوشی موبایل فروشگاه ما، به صورت رایگان گوشی آیفون 13 پرو مکس خود را عیب‌یابی کنید. تکنسین بخش تعمیر آیفون پس از بررسی دقیق موبایل شما؛ مشکل گوشی را به شما می‌گوید و هزینه تعمیر یا تعویض قطعه را به صورت کامل توضیح می‌دهد.

اگر ایراد از باتری آیفون 13 پرو مکس شما باشد، ما باتری را با باتری اصلی و اورجینال معاوضه می‌کنیم. همچنین در بخش گارانتی گوشی موبایل فروشگاهمان؛ باتری را که از مجموعه ما خریداری و تعویض کردید را گارانتی می‌کنیم. این ویژگی فروشگاه ما نسبت به سایر مراکز تعمیرات موبایل است.

قیمت باتری آیفون 13 پرو مکس

پیش از رفتن به بازار و خرید باتری آیفون 13 پرو مکس باید بدانید که این محصول قیمت یکسانی در بازار ندارد. دلیل این مسئله می‌تواند به ظرفیت باتری آیفون ۱۳ پرو مکس نرمال یا تقویت شده اشاره کرد.

از دلایل دیگر این موضوع می‌توان کیفیت اصلی و بالا یا تقلبی و بی کیفیت بودن قطعه اشاره کرد. ممکن است بتوانید فروشنده متفرقه‌ای را پیدا کنید که با قیمت معقولی این محصول را با کیفیت اصلی به شما بفروشد اما خیلی نباید روی این اتفاق حساب کنید.

بهتر است باتری آیفون 13 پرو مکس را از فروشگاه‌های معتبر مراکز تعمیرات موبایل خریداری کنید. به علاوه شما نمی‌توانید اورجینال یا فیک بودن باتری‌ها را تشخیص دهید. در عین حال متاسفانه برخی از مغازه‌های لوازم جانبی و تعمیرات گوشی، باتری موبایل آیفون 13 پرو مکس فیک را با قیمتی بالا به شما می فروشند.

اگر برای شما مهم است که یک باتری موبایل آیفون 13 پرو مکس اصل را با قیمت مناسبی بخرید و در عین حال قطعه طول عمر خوبی داشته باشد؛ می‌توانید به بخش تعمیرات آیفون اپل مرکز ما مراجعه کنید. ما علاوه بر تضمین کالا، قیمت ارائه شده را نیز تضمین می‌کنیم.

تعمیر و تعویض باتری آیفون 13 پرو مکس

خرید باتری آیفون 13 پرو مکس اپل

اگر چند بار برای خرید باتری موبایل آیفون 13 پرو مکس به بازار رفته‌اید؛ احتمالا با مشکلاتی که در بالا ذکر شد برخورد کرده‌اید. این اتفاق ممکن است شما را نسبت به فروشندگان این صنف بی‌اعتماد کرده باشد.

اما به یاد داشته‌باشید شرکت‌های معتبر اعتباری را که در طول چندین سال در بازار به دست آورده‌اند؛ قربانی سود چند باتری‌ کپی نمی‌کنند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای خرید باتری آیفون 13 پرومکس، به بخش تعمیر آیفون فروشگاه ما مراجعه کنید تا بتوانید با خیال راحت خرید خود را با قیمت مقرون به صرفه انجام دهید.

 

الگوهای رفتاری پر خطر اثرگذار بر عمر باتری

اگر عادت دارید موبایل خود را شب‌ها به شارژ بزنید و صبح آن را جدا کنید باید منتطر باشد که عمر باتری موبایل‌تان خیلی زودتر از چیزی که انتظارش را دارید تمام شود. همچنین اگر گوشی آیفون 13 پرو مکس ضربه‌های شدید ببیند یا دچار آب خوردگی شود، احتمال آسیب دیدن آن وجود دارد.

از عادت‌های پرخطر در کاربران می‌توان به متصل کردن مدام باتری آیفون 13 پرو مکس خود را به پاور بانک متصل اشاره کرد. اگر شما نیز از این دست افراد هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم از این کار صرف نظر کنید. به یاد داشته باشید پاوربانک‌ها، دستگاه‌هایی بسیار کاربردی هستند، اما بهتر است از آن ها بیشتر در موارد ضروری استفاده کنید.

از ضروری‌ترین عادات تاثیر گذار بر عمر باتری آیفون 13 پرو مکس و کلیه قطعات گوشی، استفاده از شارژر آیفون 13 پرومکس اصلی است. با اطمینان می‌گوییم که اگر تمام نکاتی که گفتیم به علاوه رعایت چند نکته ساده مانند تنظیم روشنایی، خاموش کردن وای فای و بلوتوث و شارژ کردن گوشی در دمای اتاق باتری؛ عمر موبایل آیفون 13 پرو مکس شما خیلی بالا خواهد بود و تا چندین سال خراب نخواهد شد.

اگر باتری آیفون 13 پرو مکس اپل شما حتی با رعایت کردن تمام این نکات باز هم آسیب دیده،نگران نباشید. کافی است سری به مرکز تعمیرات آیفون اپل ما بزنید.

تکنسین تعمیر گوشی آیفون ما به صورت رایگان و بدون دریافت هیچ‌گونه وجه نقدی اقدام به عیب یابی گوشی آیفون 13 پرو مکس شما می‌کند. این از اولین کارهایی است که باید حتماً انجام شود تا مطمئن شویم که مشکل از باتری است و ربطی به باگ‌های نرم افزاری ندارد.

 

راه های افزایش عمر باتری آیفون 13 پرو مکس

مهم‌ترین توصیه ما این است که تا حد ممکن از کیس و قاب‌های محافظ در آیفون‌های اپل استفاده نکنید. حداقل این کیس‌ها را در شرایط خاصی که بدنه گوشی به سمت داغ شدن پیش می‌رود و در معرض گرما قرار دارد از گوشی جدا نمایید.

به بیان ساده‌تر اگر قرار است مدتی از گوشی استفاده کنید و قصد انجام اقدام سنگینی مثل انجام یک گیم را دارید؛ قاب گوشی را از آن جدا نمایید. توجه کنید  وقتی در محیط‌های خیلی گرم هستید، بهتر است از قاب استفاده نکنید.

نکته:

به یاد داشته باشید استفاده از کیس و قاب در حالت عادی و زمانی که از گوشی استفاده چندانی به عمل نمی‌آید، می‌تواند صورت پذیرد و مانعی ندارد.

آیفون‌های جدیدتر اپل از قابلیت شارژ بی‌سیم یا وایرلس پشتیبانی می‌کنند. به موجب این قابلیت شما بدون نیاز به وصل کردن سیم شارژر به گوشی اپل خود و فقط با قرار دادن آن بر روی یک پد اختصاصی شاهد شارژ شدن باطری موبایل‌تان هستید.

استفاده از این تکنولوژی در نگاه اول بسیار جالب و بدون دردسر به نظر می‌آید؛ اما منجر به افزایش مدت زمان شارژ و در نتیجه قرارگیری گوشی برای مدت زمان طولانی تر در معرض گرما می‌شود.

این حالت می‌تواند برای باتری مشکل ساز گردد. بنابراین عدم استفاده از قابلیت شارژ بیسیم را هم به عنوان یکی دیگر از روش‌های موثر در نگهداری بهتر از باتری آیفون 13 پرو مکس خود به خاطر بسپارید.

نکته:

به یاد داشته باشید که معمولا سرعت شارژ شدن باطری گوشی‌ها در مواقعی که از پدهای شارژ بیسیم استفاده می‌شود؛ تقریبا به یک سوم حالت عادی کاهش پیدا می‌کند.

در شارژ بی‌سیم آیفون 13 پرو مکس بخش قابل ملاحظه‌ای از انرژی شارژ تولید شده تلف خواهد شد و برخلاف حالت شارژ سیمی مستقیما به باتری منتقل نمی‌شود. در نتیجه این امر مدت زمان مورد نیاز برای فول شارژ شدن گوشی افزایش می‌یابد.

واضح است که در این شرایط باتری برای زمان طولانی‌تری در معرض گرما قرار می‌گیرد. از یادتان نرود که این مسئله تاثیر منفی روی قدرت شارژدهی باتری گوشی و توان آن می‌گذارد.

بنابراین توصیه می‌کنیم تا حد امکان از شارژرهای بی‌سیم برای شارژ کردن باطری آیفون های اپل استفاده نکنید. در نظر داشته باشید اگر این کار را انجام می‌دهید، بازه زمانی شارژ را کوتاه‌تر کنید.

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 13 پرو مکس

 

افزایش طول عمر باتری با تعمیر و تعویض باتری آیفون 13 پرو مکس

فعال کردن حالت Low Power به صورت دستی و راه اندازی مجدد آیفون به همراه روشن کردن WiFi Assist آیفون از راه حل‌های ساده افزایش طول عمر آیفون است. همچنین می‌توان به خاموش کردن اپلیکیشن‌هایی که از آن استفاده نمی‌کنید اشاره کرد.

به علاوه غیر فعال بودن اپلیکیشن‌ها در پس زمینه و سیری نیز تاثیر مهمی در این امر دارد. همواره به یاد داشته باشید غیرفعال کردن موقعیت مکانی GPS و کم کردن زمان قفل صفحه؛ در طول عمر باتری خیلی مهم است.

شما با انجام دادن همین راه حل‌های ساده و استفاده از نکاتی که قبلا گفته شده؛ می‌توانید سلامت باتری آیفون 13 پرومکس خود را ارتقا دهید.

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 13 پرو مکس

باتری آیفون 13 پرو مکس از نوع غیر قابل تعویض است. در نتیجه بدون در اختیار داشتن ابزار و تخصص مناسب، نمی‌توان آن را به راحتی جایگزین کرد. اگر تخصص این کار را ندارید باید برای این کار در دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل شرکت کرده باشید.

توصیه می‌کنیم که این کار را به تعمیرکاران مجرب بخش تعمیرات آیفون اپل مرکز امداد موبایل بسپارید تا در مدت بسیار کمی، موبایل خود را مانند روز اول تحویل بگیرید. تیم تعمیرات گوشی فروشگاه ما با استفاده از تکنسین‌ها و تعمیرکاران مجرب در بخش تعمیر آیفون و ارائه بهترین قطعات؛ تمامی خدمات خود را تضمین می‌کند.

 

تعویض باتری چقدر طول می‌کشد؟

پس از مشخص شدن دقیق مشکل، ما در بخش تعمیر گوشی موبایل باتری آیفون 13 پرو مکس شما را در کمترین زمان با یک قطعه نو و اورجینال تعویض می‌کنیم.  ما به کیفیت این قطعه مطمئن هستیم و آن را ضمانت می‌کنیم.

اگر بعد از تعویض، قطعه دچار مشکل شد، می‌توانید به بخش گارانتی گوشی موبایل ما مراجعه کنید.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

9 پاسخ

  1. Hello to every body, it’s my first pay a quick visit
    of this blog; this web site contains awesome and in fact excellent
    material in favor of readers.

  2. من یک تعمیرکار موبایل هستم که مدتی بود در این زمینه ی سری سوالات داشتم این مقاله کانلا به سوالات من پاسخ دادو با تشکر از امداد موبایل

  3. I have been browsing on-line more than three hours ass of late, but
    I never discovered any attention-grabbing article like yours.
    It’s pretty worth enough for me. In my view,
    iif aall website owners and bloggers made just right
    content material ass you did, the net can bee much more usefl than ever before.

  4. Thank you for every other excellent post.
    The place else could anyone get that kind of info in such an ideal means of writing?

    I have a presentation subsequent week, and I am
    at the look for such information.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *