تعمیر و تعویض دکمه پاور آیفون 6s plus

تعمیر و تعویض دکمه پاور آیفون 6s plus

تعمیر و تعویض دکمه پاور آیفون 6s plus از تخصصی‌ترین تعمیرات محصولات اپل است. دقت، ظرافت، امکانات و ابزار به همراه متخصص تعمیرکار به شدت در کیفیت تعمیر و تعویض دکمه پاور آیفون 6s plus تاثیر دارد. از آنجایی که هر روز حجم زیادی از افراد برای تعمیر و تعویض دکمه پاور آیفون 6s plus و سایر محصولات اپل به شعب ما مراجعه می‌کنند؛ برآن شدیم تا مقاله‌ای ویژه را به آن اختصاص دهیم.

در این مقاله درباره تعمیر و تعویض دکمه پاور آیفون 6s plus، زمان مورد نیاز برای تعمیر به همراه هزینه‌های آن کمی می‌خوانیم. به علاوه راجع به نحوه خرید دکمه پاور این گوشی آیفون را کمی توضیح می‌دهیم.

هدف ما از انتشار این مقاله این است که اگر زمانی دکمه پاور گوشی آیفون 6s plus شما دچار آسیب شد؛ اطلاعاتی راجع به آن داشته باشید. همچنین خدمات بخش تعمیر آیفون شعب فروشگاهمان را در حوزه تعمیر و تعویض دکمه پاور آیفون 6s plus برای شما همراهان عزیز توضیح می‌دهیم.

 

دلایل اصلی خراب شدن دکمه پاور آیفون 6s plus

دکمه پاور گوشی‌های موبایل از آن دسته قطعاتی نیست که به مرور زمان و به راحتی دچار مشکل شود و نیازمند تعویض باشد. اگر مشکلی در عملکرد این دکمه به وجود آید، به احتمال خیلی زیاد دلیل مشخصی دارد و عموما نیز چند دلیل یکسان باعث بروز اختلال در عملکرد دکمه پاور گوشی آیفون 6s plus و سایر گوشی‌ها می‌شود.

از رایج ترین اتفاقاتی که منجر می‌شود کاربران برای تعمیر دکمه پاور آیفون 6s plus به نزد تعمیرکار مراجعه کنند، مربوط به شکستن بخش فیزیکی دکمه پاور می‌شود. همچنین افتادن گوشی از دست فرد یا وارد شدن ضربه به بخش فیزیکی دکمه پاور و قاب آیفون 6s plus هم می‌تواند منجر به شکستن دکمه پاور شود. به علاوه در برخی مواقع هم ممکن است نفوذ آب و مایعات از درزهای کنار دکمه پاور به داخل گوشی منجر به سوختن و از کار افتادن فلت آن شود.

 

تعمیر و تعویض دکمه پاور آیفون 6s plus

تعمیر دکمه پاور آیفون 6s plus

آیفون 6s plus ضد آب است و طراحی بسیار مقاومی در برابر نفوذ مایعات دارد. اما در مقابل دیده شده که این مسئله سبب خراب شدن دکمه پاور و دیگر قطعات این گوشی می‌شود. بنابراین ضربه و آب خوردگی را می‌توان از اصلی‌ترین دلایل خراب شدن دکمه پاور آیفون 6s plus دانست.

با مد نظر قرار دادن  این دو مورد شما تا حد زیادی می‌توانید از خراب شدن دکمه پاور آیفون 6s plus خود جلوگیری کنید. زمانی که دکمه پاور گوشی آیفون 6s plus شما بنا به هر دلیلی خراب شود امکان خاموش و روشن کردن آن از طریق فشردن این دکمه ممکن نیست. این موضوع می‌تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد.

اگر دکمه پاور گوشی آیفون 6s plus شما دچار مشکل شد در قدم اول با مراجعه به بخش تعمیرات موبایل یکی از شعب ما گوشی خود را بدون پرداخت هیچ وجهی عیب یابی کنید. این مهم‌ترین قدم برای شناسایی علت خرابی دکمه پاور گوشی آیفون 6s plus شماست. تکنسین بخش تعمیر گوشی آیفون به شما علت خرابی میزان هزینه و نحوه تعمیر را به همراه مدت زمان مورد نیاز توضیح می‌دهد.

همچنین ما خدمات خود را گارانتی می‌کنیم چراکه به تکنسین‌های تعمیر گوشی و قطعات استفاده شده جهت تعمیر دکمه پاور آیفون 6s plus در شعب مختلف امداد موبایل ایمان داریم.

هزینه تعمیر دکمه پاور آیفون 6s plus

مهمترین سوالی که در صورت خراب شدن دکمه پاور آیفون 6s plus ذهن شما را درگیر می‌کند مربوط به هزینه تعمیر آن خواهد بود. به صورت کلی تعمیر پاور آیفون 6s plus از تعمیرات کم هزینه به شمار می‌رود. هزینه تعمیر کردن دکمه پاور آیفون 6s plus در مقایسه با خیلی از تعمیرات رایج این گوشی مانند تعمیر تاچ و ال سی دی، تعویض قاب پشت، تعویض دوربین و… هزینه کمتری دارد.

بنابراین اگر دکمه پاور آیفون 6s plus شما بنا به هر دلیلی دچار مشکل شده و نیازمند تعمیر آن هستید بهتر است خیلی ذهن خود را درگیر هزینه انجام این تعمیر نکنید. اگر می‌خواهید با کمترین میزان هزینه تعمیر دکمه پاور آیفون 6s plus خود را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از خدمات مرکز تعمیر موبایل مراکز ما استفاده کنید. در نظر داشته باشید که نرخ تعمیر دکمه پاور آیفون 6s plus و سایر خدمات ما بر اساس مصوبه اتحادیه تعمیرکاران تهران است تا خیال شما از بابت معقول بودن هزینه‌های تعمیراتی ما آسوده باشد.

 

هزینه تعمیر دکمه پاور آیفون 6s plus

 

زمان مورد نیاز برای تعمیر دکمه پاور آیفون 6s plus

موضوع مهم دیگری که ذهن شما را هنگام تعمیر دکمه پاور آیفون 6s plus درگیر می‌کند مربوط به مدت زمات تعمیر آن است. این روزها کار و تحصیل خیلی از افراد وابسته به گوشی موبایل شده است. ما با در نظر گرفتن این موضوع در کم‌ترین زمان ممکن تعمیر دکمه پاور آیفون 6s plus شما را انجام می‌دهیم. برخلاف تصور اغلب افراد تعمیر دکمه پاور آیفون 6s plus پروسه‌ای زمانگیر است و نیاز به دقت بالایی دارد.

اگر قرار باشد فلت دکمه پاور آیفون 6s plus نیز به همراه بخش فیزیکی آن تعویض شود؛ کار سخت‌تر خواهد شد چون باید خود فلت هم از روی قاب پشت گوشی جدا شده و تعویض گردد. بنابراین تصور نکنید که تعویض و تعمیر دکمه  پاور آیفون 6s plus کار ساده‌ای خواهد بود. انجام این تعمیر در شعب ما توسط تعمیرکاری که تجربه کافی در زمینه تعمیر آیفون داشته باشد انجام می‌شود.

اگر می‌خواهید تعمیرات آیفون خود از قبیل تعمیر دکمه پاور را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید و ظرف چند ساعت بتوانید دوباره از گوشی آیفون 6s plus خود استفاده کنید، توصیه می‌کنیم از خدمات مراکز ما بهره بگیرید.

خرید دکمه پاور گوشی آیفون 6s plus

خرید دکمه پاور گوشی آیفون 6s plus از مهم‌ترین بخش‌های تعمیر دکمه پاور آیفون 6s plus به شمار می‌رود. اگر به دنبال خرید قطعه اورجینال هستید اما به دلیل شباهت بسیار و افزایش چشم‌گیر قطعات فیک قادر به خریدی مطمئن نیستید ما به شما خرید از بخش تعمیر گوشی موبایل شعب مختلف امداد موبایل را پیشنهاد می‌دهیم.

دقت داشته باشی که امکان دارد عده‌ای قطعه فیک دکمه پاور آیفون 6s plus را به عنوان قطعه اصلی با قیمت بالا به شما بفروشند یا به روش‌های مختلف دیگر شما را مجبور به خرید قطعه غیر اورجینال کنند. در نظر داشته باشید که وقتی شما از مراکز معتبر خرید خود را انجام می‌دهید از اصل بودن آن مطمعن هستید. هیچ مرکز خوشنامی نام و اعتباری را که در طول سال‌ها به دست آورده است را قربانی سود قطعات فیک نمی‌کند.

در مراکز و شعب ما تمام قطعات به صورت اورجینال می‌باشند و سابقه بالا و مهلت تستی که برای قطعات در نظر گرفته شده است می‌تواند تا حدی اطمینان کیفیت بالای قطعات این فروشگاه باشد. این مهم‌ترین وجه تمایز ما با دیگر مراکز تعمیر گوشی است.

شما می‌توانید قطعات گوشی آیفون 6s plus را از فروشگاه‌های مختلف این مرکز خریداری نمایید. عزیزانی هم که قادر به مراجعه حضوری به مرکز نیستند می‌توانید به صورت غیر حضوری خرید قطعه مورد نظر خود را انجام دهند. در شعب مختلف امداد موبایل به دلیل حذف واسطه‌ها قیمت دکمه پاور گوشی آیفون 6s plus و دیگر قطعات بسیار مقرون به صرفه می‌‌باشد.

 

تعمیر و تعویض دکمه پاور آیفون 6s plus

خدمات تعمیر دکمه پاور آیفون 6s plus شعب ما

با مد نظر قرار دادن اینکه آیفون 6s plus یکی از آیفون‌های گران قیمت فعلی اپل است؛ نباید تعمیر آن را به دست هر فردی واگذار کنید. چراکه ممکن است  نه تنها بخش آسیب دیده تعمیر نشود بلکه مشکلات زیادی را برایتان به همراه داشته باشد. آسیب زدن به قطعات دیگرگوشی، عدم انجام تعمیرات صحیح و خیلی مشکلات دیگر تنها بخشی از این اتفاق است که شما با واگذار کردن آیفون 6s plus خود به یک تعمیرکار کم تجربه آن‌ها را به جان می‌خرید.

کارشناسان و تکنسین‌های بخش تعمیرات آیفون اپل با استفاده از جدیدترین ابزارها و متدها تعمیر گوشی موبایل و آیفون‌های اپل را انجام می‌دهند. به علاوه در شعب ما همواره از قطعات که در فروشگاه موجود است  برای تعمیر و تعویض گوشی مشتریان استفاده می‌شود.

قطعاتی که ما در گوشی مشتریان استفاده می‌کنیم همگی شامل ضمانت اورجینال بودن هستند. همچنین علاوه بر آن تعمیراتی که توسط کارشناسان شعب ما روی گوشی مشتریان انجام می‌شود دارای گارانتی گوشی موبایل خواهند بود.

از مزیت‌هایی دیگر استفاده از خدمات شعب ما می‌توان به صرفه جویی در زمان اشاره کرد. برای استفاده از خدمات تعمیر گوشی آیفون مراکز ما علاوه بر امکان مراجعه حضوری می‌توانید به صورت آنلاین و تلفنی ثبت سفارش خود را انجام دهید.

برای ما فرقی ندارد که شما سفارش خود را چگونه ثبت کرده‌اید؛ ما در هر حالت متهد می‌شویم گوشی آیفون 6s plus شما را به بهترین نحو تعمیر کنیم.

در نظر داشته باشید که حتی بعد از تعمیر دکمه پاور آیفون 6s plus  یا دیگر تعمیراتی که مد نظرتان است هم گوشی توسط پیک رایگان به آدرس شما ارسال می‌شود. سرعت عمل بالا و هزینه مقرون به صرفه هم از مزیت‌های دیگر سرویس مراکز تعمیراتی ما است.

عموما تعمیراتی همچون تعمیر دکمه پاور آیفون 6s plus در شعب مختلف ما ظرف چند ساعت انجام می‌شوند و همان طور که توضیح دادیم هزینه ناچیزی هم در قبال انجام اینگونه تعمیرات از مشتری دریافت خواهد شد.

اگر می‌خواهید یک تعمیر مطمئن، سریع، با کیفیت را با کم‌ترین هزینه تجربه کنید، مطمئن باشید شعب مختلف امداد موبایل در شهرهای مختلف بهترین گزینه برای شما است.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *