تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس را در این مقاله توضیح می‌دهیم و درباره تاچ و ال سی دی 13 آیفون پرومکس کمی می‌خوانیم. به علاوه روش‌ها محافظت از تاچ و ال سی دی این گوشی آیفون را توضیح می‌دهیم. هدف ما در این مقاله این است که وقتی تاچ و ال سی دی 13 پرومکس شما دچار آسیب شد؛ اطلاعاتی راجع به آن داشته باشید. همچنین خدمات بخش تعمیر آیفون فروشگاهمان را در حوزه تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی 13 پرومکس برای شما همراهان عزیز توضیح می‌دهیم.

 

مشخصات تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس

تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس از نوع سوپر رتینا XRD OLED  می‌باشد که یکی از روشن‌ترین نمایشگرهای بکار رفته در گوشی‌های آیفون است. صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچ تمام صفحه این گوشی با نسبت تصویر 19.5:9 تقریباً کل پنل جلو را در بر می‌گیرد. تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرو مکس از شکل ساخت فوق العاده‌ای با نسبت ارتفاع به عرض (نسبت تصویر) 19.5:9 برخوردار است که 22 درصد بزرگتر از نسبت بعد 16:9 در اکثر گوشی‌های هوشمند و حتی تلویزیون های عریض است.

قسمت بالایی تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس دارای یک برش سیاه رنگ 0.2 اینچ است که دوربین جلو، سنسور نور محیط، مجاورت و دیگر حسگرها را در خود جای داده است. این بریدگی در فناوری‌های جدید قابل توجه است اما عادت کردن به آن آسان است چراکه حدود 1.3 درصد از کل مساحت صفحه را اشغال می‌کند. روی این نمایشگر با گلس سرامیکی ضد خش گوریلا که بسیار مقاوم و محکم است محافظت شده است.

تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس از نرخ تازه سازی 120 هرتز برخوردار است. در ظنر داشته باشید این نرخ در اکثر نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند 60 هرتز می باشد. نرخ تازه سازی 120 هرتز در نمایشگر آیفون 13 پرومکس چندین مزیت مهم، از جمله اسکرول کردن و نمایش تصاویر متحرک و فیلم‌های بسیار روان، به علاوه بهبود حرکت و عملکرد بازی در برنامه ها را ارائه می‌دهد.

حالا که به صورت کلی با تاچ و ال سی دی این پرچمدار اپل آشنا شدیم بهتر است راجع به تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس هم صحبت کنیم.  اگر به تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس نیاز پیدا کردید؛ شرکت اپل توصیه می‌کند آیفون خود را فقط به مراکز تعمیراتی معتبر بسپارید. مرکز تعمیرات آیفون اپل شعب ما در تعویض‌ قطعه‌ها از قطعات اورجینال اپل استفاده می‌کنند. این قطعات از روی دیگر گوشی‌های همین شرکت جدا شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بدیهی است قیمت ال سی دی‌های آیفون به دلیل اصل‌بودن، طبیعتاً از دیگر قطعات نامعتبری که در بازار فروخته می‌شود گران‌تر باشد. البته باید در نظر داشته باشید که این در واقع تنها راه‌حلی است که با انتخاب آن مطمئن هستید گوشی از آن پشتیبانی خواهد کرد و عمر آیفون شما طولانی‌تر می‌شودو به علاوه به سایر قسمت‌ها گوشی آسیبی وارد نمی‌شود.

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس

تاچ و ال سی دی مهم‌ترین قسمت هر گوشی فارغ بر مدل و برند آن است. این قطعه وظیفه نمایش محتوا، فیلم و تصویر را بر عهده دارد و در صورتی که معیوب شود، کار کردن با آیفون 13 پرومکس بسیار آزاردهنده خواهد شد. در این حالت باید به سراغ تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس برویم.در مواردی نیز گاهی مجبور به تعویض قطعه می‌شویم. تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی 13 پرومکس اپل از عملیات تخصصی در تعمیر گوشی آیفون است که توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و با تجربه ما در بخش تعمیرات موبایل انجام می‌شود. تیم ما با استفاده از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته و به کارگیری ال سی دی اصل و اورجینال موجود در بازار تعمیرات آیفون اپل شما را انجام می‌دهند.

 

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس

حوادث ناگهانی و خرابی تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس

تاچ و ال سی دی مستعدترین قطعه برای آسب‌دیدن است. به‌همین‌دلیل اگر گوشی از ارتفاع زیادی از دستتان بیافتد یا تحت فشار بیش از حد قرار بگیرد، به احتمال زیاد نیاز پیدا خواهید کرد که برای تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرو مکس خود اقدام کنید. در هر حال وقتی آیفون به زمین می‌افتد کابل‌های کوچکی که به صفحه ال سی دی آیفون متصل است می‌تواند به اندازه کافی شل بشود و سرعت و دقت عملکرد لمسی را دچار مشکل کند.

به علاوه با فشار زیاد صفحه تاچ و ال سی دی می‌تواند ترک بردارد. در نظر داشته باشید که حتی با واردشدن حتی یک قطره آب به داخل صفحه، امکان آسیب به لایه‌های زیرین آیفون شما آسیب وجود دارد. درست است تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس اپل به راحتی خراب نمی‌شود؛ اما ترک خوردگی به همراه آسیب‌های فیزیکی بیش‌ترین دلایلی هستند که کاربران گوشی آیفون 13 پرومکس به مراکز تعمیر گوشی ما مراجعه می‌کنند.

تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 13 پرومکس شما می‌تواند در اثر ضربه دچار مشکلاتی از قبیل اینکه صفحه ال سی دی دچار ترک‌های ریز و تارعنکبوتی شود یا روی نمایشگر آن خطوط تیره و یا بنفش رنگ ایجاد شود. لایه محافظتی تاچ و ال سی دی بسیار خوب عمل می‌کند و مانع آسیب جدی به صفحه نمایش گوشی آیفون 13 پرومکس شما می‌شود. با همه این شرایط، پنل جلو ممکن است با شکستگی همراه شود و ترک‌های ریز و تارعکنبوتی روی آن مشاهده شود.

در این مواقع اکثریت کاربران تصور می‌کنند که ال سی دی گوشی آیفون 13 پرومکس شکسته شده و باید به طور کامل تعویض گردد. اما خوشبختانه ممکن است تنها گلس رویی آسیب دیده باشد. گاهی نیز، گوشی ممکن است بر اثر ضربه شدید؛ با شل شدن کانکتورها و اتصالات داخلی و فلت‌های ال سی دی مواجه شده باشد.

تکنسین‌ها ماهر ما در بخش تعمیر گوشی موبایل؛ به خوبی با فرایند تشخیص و عیب‌یابی مشکل ال سی دی گوشی آیفون 13 پرومکس شما آشنا هستند و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را تعمیر خواهند کرد. اگر مشکل خرابی ال سی دی آیفون شما نیز به دلیل شل شدن و یا جدا شدن کانکتور و یا پارگی فلت ال سی دی باشد، با خیال راحت تعمیرات آیفون اپل خود را به ما بسپارید. بخش تعمیر گوشی آیفون در این فروشگاه تضمین می‌کند کیفیت نمایش تصویر را به گوشی شما باز خواهد گرداند. همچنین ما قطعات ارائه شده به شما را نیز در بخش گارانتی گوشی موبایل می‌کنیم تا خیالتان از بابت کیفیت آن‌ها راحت باشد.

تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس اپل از زیباترین نمایشگرهایی بود که در زمان عرضه این گوشی دیدیم. در نظر داشته باشید که تمام مراحل مربوط به آیفون 13 پرومکس از عیب یابی تا تعمیر و در نهایت تعویض اگر به درستی انجام نشود، نه تنها مشکل گوشی هرگز برطرف نخواهد شد بلکه امکان به وجود آمدن آسیب‌ها دیگری نیز وجود دارد.

به همین جهت برای تعمیر گوشی پرچمدار آیفون 13 پرومکس خود به مراکزی مراجعه کنید که علاوه بر داشتن مجموعه‎‌ای از تکنسین‌هایی که آموزش خدمات اپل را دیده‌اند از تجهیزات و ابزار تعمیرات موبایل پیشرفته و مدرن و همین ‌طور از قطعات اورجینال اپل بهره می‌‌برند.

زمان تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس

اینکه چه زمانی مجبور به تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس هستیم از جمله سوالات مهم کاربران این گوشی است. پاسخ این سوال تخصصی فقط با بررسی گوشی شما توسط تکنسین بخش تعمیر گوشی اپل قابل گفتن است؛ اما به صورت خلاصه می‌توان موارد زیر را توضیح داد. تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس در شرایطی ضروری است که گوشی با مشکلاتی حادتر از شکستگی ال سی دی مواجه شده باشد.

چنانچه تاچ و ال سی دی به لمس‌های شما پاسخ نمی‌دهد و لکه‌های تیره و بنفش رنگ قسمت‌های زیادی از نمایشگر را فراگرفته است نشانه نیاز به تعویض ال سی دی است. همه این شرایط خبر از تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس شما می‌دهند. در این شرایط، این قطعه دیگر تعمیر پذیر نیست و تنها با جایگزین‌ کردنش با یک قطعه ال سی دی اورجینال، سلامت آن به دست می‌‌آید.

شما با مراجعه به گروه تعمیر آیفون مرکز ما‌، به صورت رایگان و بدون دریافت هیچگونه وجهی گوشی آیفون 13 پرومکس خود را عیب یابی می‌کنید. اگر تعمیرکار تشخیص دهد که باید تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شما تعویض شود؛ نگران نباشید. واحد تعمیرات آیفون اپل ما در همان روز مشکل را برطرف و گوشی شما را به کیفیت سابق باز می‎گرداند. شما عزیزان می‌توانید به راحتی و با مناسب‌ترین قیمت تعمیر تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 13 پرومکس خود را به ما بسپارید.

 

چگونگی تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس

جهت تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس نیاز به ابزار جدا کننده،پیچ گوشتی مخصوص و پاک کننده چسب صفحه نمایش دارید. در نظر داشته باشید که حتما باید از ال سی دی و قطعات اورجینال به عنوان ال سی دی جایگزین استفاده کنید.در صورتی که از دانش کافی در این زمینه برخوردار نیستید،توصیه ما به شما استفاده از خدمات تعمیر آیفون در مجموعه ما می‌باشد.

 

منظور از ال سی دی آیفون 13 پرومکس اورجینال

منظور از ال سی دی آیفون 13 پرومکس اورجینال این است که این پنل از روی گوشی‌های مرجوعی باز شده است و در بازار اصطلاحا به آن‌ها روکاری گفته می‌شود.

در نظر داشته باشید خود شرکت اپل هیچکدام از قطعات آیفون را به صورت مجزا به بازار عرضه نمی‌کند. هنگام خرید حتما از اورجینال بودن ال سی دی که قرار است روی گوشی‌تان نصب شود اطمینان حاصل کنید.

حتما تعویض را در مرکز معتبر و نزد تعمیرکار حرفه‌ای انجام دهید تا خسارتی به موبایلتان وارد نشود. در صورت تمایل با کارشناسان مجرب ما در تعمیر آیفون تماس بگیرید و ضمن مشاوره رایگان،در صورت نیاز ال سی دی را با پایین‌ترین هزینه اجرت تعویض کنید. در نظر داشته باشید که ما کیفیت ال سی دی ارائه شده به شمار را گارانتی می‌کنیم تا خیال شما از بابت کارکرد آن راحت باشد.

 

 

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس

هزینه تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس

هزینه تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 13 پرومکس و اجرت کارشناسان مجرب در شعب تعمیرات موبایل ما، مطابق با نرخنامه اتحادیه تعمیرکاران موبایل در تهران است. در این مرکز ما با به کارگیری تعمیرکاران متخصص در تعمیرات آیفون اپل بهترین خدمات را به شما ارائه می‌کنیم.

شما با خیال راحت آیفون 13 پرومکس خود که از ناحیه صفحه نمایش دچار مشکل شده است به مرکز ما بیاورید تا بدون پرداخت وجه از طرف شما، مشکل آن را به شما بگوییم و پس از تشخیص، هزینه آن را به صورت دقیق، برآورد می‌کنیم. از یاد نبرید که تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس حتماً باید با نصب قطعات اصلی همراه باشد. استفاده از قطعات فیک، مشابه و یا غیر اصلی ممکن است روی عملکرد گوشی آیفون 13 پرومکس تاثیر بسیار بدی بگذارد و ممکن است باعث بروز مشکلات عمده دیگری شود.

 

قیمت تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس

در فروشگاه لوازم جانبی ما قطعات موبایل به صورت عمده از کشور‌های همسایه وارد می‌شود. به همین خاطر می‌توانید ال سی دی گوشی آیفون 13 پرومکس  را با پایین‌ترین قیمت و اطمینان از اورجینال بودن آن از ما خریداری کنید. نکته مهمی که باید در مورد قیمت تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس و هزینه تعویض آن مد نظر قرار دهید؛ این است که مراکز تعمیر زیادی ممکن است شما را با قیمت ال سی دی آیفون کمتر وسوسه کننددر نظر داشته باشید قیمتی که به صورت نامعقول پایین است، نشان دهنده کیفیت بسیار پایین تعمیر و قطعه استفاده شده است.

به یاد داشته باشید آیفون 13 پرومکس همانند همه دستگاه های اپل منحصربفرد است پس باید به صورت تخصصی توسط تعمیرکار ماهری تعمیر شود. در مرکز تعمیرات موبایل این فروشگاه،در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات تعمیر ارائه می‌شود. در نتیجه شما گوشی تلفن آیفون 13 پرومکس خود را در کوتاه‌ترین زمان تحویل می‌گیرید.

 

ویژگی تاچ و  ال سی دی آیفون 13 پرومکس فروشگاه ما

ال سی دی آیفون 13 پرومکس عرضه شده در فروشگاه ما یک قطعه اورجینال و باز شده از روی گوشی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. این محصول با کیفیت بالا در بسته بندی درجه یک عرضه می‌شود. همچنین روکش ضد آب و ضد ضربه مناسب برای تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرومکس نیز روی آن وجود دارد.

این محصول از متریال با کیفیت بالا توسط شرکت‌های مطرح و صاحب سبک ساخته شده است. ابعاد آن دقیقاً فیت و متناسب با صفحه نمایش گوشی آیفون 13 پرومکس شما می‌باشد. تعویض این قطعه توسط کارشناس مجرب و آموزش دیده در بخش تعمیرات موبایل ما با کمترین هزینه انجام می‌شود. ما اصالت قطعه ارائه شده به شما را تضمین می‌کنیم تا خریدی بدون دغدغه داشته باشید. برای اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با کارشناسان ما به صورت برخط یا تلفنی صحبت کنید. به علاوه امکان مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات آیفون اپل فروشگاه ما در ایام هفته وجود دارد.

 

 

 

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *