تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون SE 2020

تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون SE 2020

در این مقاله با تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون SE 2020  آشنا می‌شویم. به علاوه روش‌ها محافظت از تاچ و ال سی دی این گوشی آیفون را توضیح می‌دهیم. هدف ما در این مقاله این است که وقتی گلس یا شیشه ال سی دی گوشی آیفون SE 2020  شما دچار آسیب شد؛ اطلاعاتی راجع به آن داشته باشید. همچنین خدمات بخش تعمیر آیفون فروشگاهمان را در حوزه تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020 برای شما همراهان عزیز توضیح می‌دهیم. تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون SE 2020 خود را به تعمیرکاران حرفه‌ای مراکز تعمیر گوشی ما بسپارید و کیفیت گوشی خود را مانند قبل تحویل بگیرید.

 

تعویض گلس چیست؟

بدیهی است که بسیاری از کاربران در رابطه با جزئیات تعویض گلس صفحه نمایش گوشی خود اطلاعاتی نداشته باشند. چراکه بحث تعمیرات موبایل، از جمله مباحث تخصصی به حساب می آید. از طرف دیگر وقتی افراد با اصطلاح تعویض گلس موبایل مواجه می‌شوند، موضوع برایشان گیج کننده می‌باشد. وقتی صحبت از تعویض گلس می‌شود، منظور این نیست که لایه محافظ روی صفحه نمایش گوشی که به عنوان لوازم جانبی بر روی آن نصب می‌شود را تعویض کنید!

به بیان دیگر در تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون SE 2020 و دیگر گوشی ها، یک لایه شیشه‌ای و ضخیم که به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های تاچ و ال سی دی موبایل بر روی فریم LCD پرس شده تعویض می‌شود. باید این نکته را متذکر شد که انجام این کار بدون استفاده از ابزارهای مناسب و دستگاه‌های خاص امکانپذیر نبوده. همچنین برای انجام این کار باید دقت بسیار بالایی صرف شود چرا که در صورت سهل انگاری یا نداشتن تخصص هنگام تعمیر گلس موبایل به خود تاچ و ال سی دی گوشی آسیب وارد می‌گردد.

متاسفانه تعویض گلس یکی از رایج‌ترین تعمیرات اپل بوده و مختص گوشی‌های آیفون هم نمی‌شود؛ بلکه در سایر محصولات اپل نظیر آیپد و آی واچ هم به عنوان یک تعمیر رایج دیده می‌شود. اگر نگاهی به چند تعمیرگاه موبایل بیندازید متوجه حجم و میزان این تعمیرات خواهید شد.

 

تفاوت بین تعویض گلس با تعویض ال سی دی آیفون

در اینجا باید این نکته ذکر شود تفاوت اصلی بین این دو روش تعمیر مربوط به این نکته می‌شود که در تعویض گلس نیازی به عوض کردن تاچ و ال سی دی قبلی گوشی وجود ندارد اما در تعویض تاچ ال سی دی باید این قطعات به طور کامل جایگزین شوند.

به بیان دیگر وقتی قرار است گلس شکسته صفحه نمایش آیفون شما تعویض گردد، تاچ و ال سی دی آن  با قطعه دیگری تعویض نمی‌شود و تنها تعویض شیشه ضخیم روی ال سی دی که بر روی فریم آن پرس شده کفایت می‌کند. تفاوت دیگر بین این دو روش تعمیر مربوط به هزینه آن‌ها می‌شود. هزینه تعویض گلس شکسته LCD آیفون SE 2020 به مراتب نسبت به هزینه تعویض ال سی دی آن کمتر و به صرفه‌تر خواهد بود. این امر برای تمام گوشی‌های موبایل صدق می‌کند، زیرا در تعویض گلس نیازی به صرف هزینه برای خرید ال سی دی جدید و نصب آن روی گوشی نیست.

شایان ذکر است هنگامی می‌توان از این روش تعمیر استفاده کرد که شرایط به گونه‌ای باشد که خود تاچ و ال سی دی موبایل آسیبی ندیده باشند و فقط گلس روی ال سی دی شکسته شود یا ترک‌هایی روی آن به وجود آمده باشد.

 

حوادث ناگهانی و خرابی تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020

تاچ و ال سی دی مستعدترین قطعه برای آسب‌دیدن است. به‌همین‌دلیل اگر گوشی از ارتفاع زیادی از دستتان بیافتد یا تحت فشار بیش از حد قرار بگیرد، به احتمال زیاد نیاز پیدا خواهید کرد که برای تعمیر تاچ ال سی دی آیفون SE 2020 خود اقدام کنید.

گلس ال سی دی یا همان شیشه روی ال سی دی آیفون SE 2020 ممکن است به دلایل مختلفی همچون ضربه شدید، افتادن از ارتفاع و یا  اصابت موبایل به جسم سخت دچار مشکل شود و گلس آیفون شما شکسته و ترک‌هایی بر روی آن دیده شود. متاسفانه در این شرایط باید به تعویض گلس آیفون SE 2020 خود فکر کنید.

در هر حال وقتی آیفون به زمین می‌افتد کابل‌های کوچکی که به صفحه ال سی دی آیفون متصل است می‌تواند به اندازه کافی شل بشود و سرعت و دقت عملکرد لمسی را دچار مشکل کند. به علاوه با فشار زیاد صفحه ال سی دی می‌تواند ترک بردارد. در نظر داشته باشید که حتی با واردشدن حتی یک قطره آب به داخل صفحه، امکان آسیب به لایه‌های زیرین آیفون شما آسیب وجود دارد.

درست است که تاچ و ال سی دی گوشی  آیفون SE 2020 به راحتی خراب نمی‌شود؛ اما ترک خوردگی به همراه آسیب‌های فیزیکی بیش‌ترین دلایلی هستند که کاربران گوشی آیفون آیفون SE 2020 به مراکز تعمیر گوشی ما مراجعه می‌کنند.

تاچ و ال سی دی گوشی آیفون SE 2020 شما می‌تواند در اثر ضربه دچار مشکلاتی از قبیل اینکه صفحه ال سی دی دچار ترک‌های ریز و تارعنکبوتی شود یا روی نمایشگر آن خطوط تیره و یا بنفش رنگ ایجاد شود. لایه محافظتی تاچ و ال سی دی بسیار خوب عمل می‌کند و مانع آسیب جدی به صفحه نمایش گوشی آیفون SE 2020 شما می‌شود. با همه این شرایط، پنل جلو ممکن است با شکستگی همراه شود و ترک‌های ریز و تارعکنبوتی روی آن مشاهده شود. در این مواقع اکثریت کاربران تصور می‌کنند که ال سی دی گوشی آیفون SE 2020 شکسته شده و باید به طور کامل تعویض گردد. اما خوشبختانه ممکن است تنها گلس رویی آسیب دیده باشد.

گاهی نیز، گوشی ممکن است بر اثر ضربه شدید؛ با شل شدن کانکتورها و اتصالات داخلی و فلت‌های ال سی دی مواجه شده باشد. تکنسین‌ها ماهر ما در بخش تعمیر گوشی موبایل؛ به خوبی با فرایند تشخیص و عیب‌یابی مشکل ال سی دی گوشی آیفون SE 2020 شما آشنا هستند و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را تعمیر خواهند کرد.

اگر مشکل خرابی ال سی دی آیفون شما نیز به دلیل شل شدن و یا جدا شدن کانکتور و یا پارگی فلت ال سی دی باشد، با خیال راحت تعمیرات آیفون اپل خود را به ما بسپارید. بخش تعمیر گوشی آیفون در این فروشگاه تضمین می‌کند کیفیت نمایش تصویر را به گوشی شما باز خواهد گرداند. همچنین ما قطعات ارائه شده به شما را طیق خدمات گارانتی گوشی موبایل امداد موبایل، ضمانت می‌کنیم تا خیالتان از بابت کیفیت آن‌ها راحت باشد.

در نظر داشته باشید که تمام مراحل مربوط به آیفون SE 2020 از عیب یابی تا تعمیر و در نهایت تعویض اگر به درستی انجام نشود، نه تنها مشکل گوشی هرگز برطرف نخواهد شد بلکه امکان به وجود آمدن آسیب‌ها دیگری نیز وجود دارد.  به همین جهت برای تعمیر گوشی آیفون SE 2020 خود به مراکزی مراجعه کنید که علاوه بر داشتن گروهی خبره از تکنسین‌هایی که آموزش خدمات اپل را دیده‌اند؛ از تجهیزات و ابزار تعمیرات موبایل پیشرفته و مدرن و همین ‌طور از قطعات اورجینال استفاده کنند.

 

تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون SE 2020

 

تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته شده آیفون SE 2020

اینکه چه زمانی گوشی آیفون SE 2020 شما نیاز به تعمیر یا تعویض گلس یا ال سی دی دارد، از سوالات تخصصی می‌باشد که نظر نهایی فقط با بررسی گوشی شما توسط تکنسین بخش تعمیرات آیفون اپل قابل گفتن است؛ اما به صورت خلاصه می‌توان موارد زیر را توضیح داد.

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020 در شرایطی ضروری است که گوشی با مشکلاتی حادتر از شکستگی ال سی دی مواجه شده باشد. چنانچه تاچ و ال سی دی به لمس‌های شما پاسخ نمی‌دهد و لکه‌های تیره و بنفش رنگ قسمت‌های زیادی از نمایشگر را فراگرفته است نشانه نیاز به تعویض ال سی دی است. همه این شرایط خبر از تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020 شما می‌دهند. در این شرایط، این قطعه دیگر تعمیر پذیر نیست و تنها با جایگزین‌ کردنش با یک قطعه ال سی دی اورجینال، سلامت آن به دست می‌‌آید.

به عنوان مثال کافی است تصور کنید آیفون SE 2020  شما از دستتان افتاده و به زمین برخورد کرده است. در اثر این برخورد ممکن است ال سی دی گوشی کاملا خاموش شده و دیگر روشن نشود. همچنین امکان دارد تاچ موبایل از کار بیفتد یا بخشی از ال سی دی سیاه شود. در تمام این شرایط برای تعمیر آیفون باید از تعویض ال سی دی استفاده کرد.

به بیان ساده‌تر در صورتی که کوچک‌ترین اختلالی در نحوه عملکرد تاچ و ال سی دی آیفون به وجود آید؛ تعویض ال سی دی باید در دستور کار قرار گیرد. اما در برخی مواقع ممکن است بعد از وارد شدن ضربه به موبایل، ال سی دی و تاچ آن بدون مشکل کار کنند و فقط روی صفحه نمایش گوشی شکستگی ها و ترک هایی دیده شود! در اینگونه مواقع می‌توان از تعویض گلس به عنوان راه حل استفاده کرد.

شما با مراجعه به گروه تعمیر آیفون مراکز ما‌، به صورت رایگان و بدون دریافت هیچگونه وجهی گوشی آیفون SE 2020 خود را عیب یابی می‌کنید. اگر تعمیرکار تشخیص دهد که باید تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شما تعویض شود؛ نگران نباشید. واحد تعمیرات آیفون اپل ما در همان روز مشکل را برطرف و گوشی شما را به کیفیت سابق باز می‎گرداند. شما عزیزان می‌توانید به راحتی و با مناسب‌ترین قیمت تعمیر تاچ و ال سی دی گوشی آیفون SE 2020 خود را به ما بسپارید.

 

ویژگی ال سی دی آیفون SE 2020 فروشگاه ما

ال سی دی آیفون SE 2020 عرضه شده در فروشگاه ما یک قطعه اورجینال است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. این محصول با کیفیت بالا در بسته بندی درجه یک عرضه می‌شود. همچنین روکش ضد آب و ضد ضربه مناسب برای تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020  نیز روی آن وجود دارد. این محصول از متریال با کیفیت بالا توسط شرکت‌های مطرح و صاحب سبک ساخته شده است. ابعاد آن دقیقاً فیت و متناسب با صفحه نمایش گوشی آیفون SE 2020 شما می‌باشد.

تعویض این قطعه توسط کارشناس مجرب و آموزش دیده در بخش تعمیرات موبایل ما با کمترین هزینه انجام می‌شود. ما اصالت قطعه ارائه شده به شما را تضمین می‌کنیم تا خریدی بدون دغدغه داشته باشید. برای اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با کارشناسان ما به صورت برخط یا تلفنی صحبت کنید. به علاوه امکان مراجعه حضوری به مرکز تعمیر آیفون اپل فروشگاه ما در ایام هفته وجود دارد.

 

 

تعمیر و تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون SE 2020

چگونگی تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020

همان طور که اشاره کردیم تعویض گلس از رایج‌ترین تعمیرات اپل است و برای انجام آن باید از تجهیزات پیشرفته‌ای استفاده شود . این تجهیزات که فقط در مراکز معتبر تعمیرات موبایل اپل موجود است. به بیان دیگر تعویض گلس ال سی دی اینطور نیست که به راحتی و با استفاده از یک قاب باز کن و پیچ گوشتی انجام شود. برای اینکه بتوانید گلس آیفون SE 2020 را تعویض کنید باید از تجهیزات پیشرفته‌ای استفاده کنید.

دستگاه های خاصی لازم خواهند بود که ابتدا باید پرس مابین گلس شکسته و فریم ال سی دی گوشی را آزاد کنند. سپس در مرحله بعد از دستگاهی که به دستگاه لمینیت مشهور است برای نصب گلس جدید بر روی ال سی دی گوشی استفاده می‌شود. یک مرحله حباب زدایی هم باید حتما با استفاده از دستگاه خاصی بر روی صفحه نمایش گوشی انجام شود تا از بروز حباب‌های هوای ایجاد شده مابین گلس و ال سی دی جلوگیری کند. همچنین جهت تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020 نیاز به ابزار جدا کننده،پیچ گوشتی مخصوص و پاک کننده چسب صفحه نمایش دارید.

در نظر داشته باشید که حتما باید از ال سی دی و قطعات اورجینال به عنوان ال سی دی جایگزین استفاده کنید. در صورتی که از دانش کافی در این زمینه برخوردار نیستید،توصیه ما به شما استفاده از خدمات تعمیر آیفون در مجموعه ما می‌باشد.

به بیان دیگر برای انجام هر یک از مراحل تعویض گلس شکسته  ال سی دی آیفون SE 2020  باید از دستگاه خاصی استفاده شود که کیفیت این دستگاه‌ها تاثیر مستیقمی بر روی کیفیت نهایی خواد گذاشت. به علاوه کل روند تعویض گلس باید توسط  تکنسین‌های مجرب تعمیرات موبایل انجام شود.

از همین رو توصیه می‌کنیم از محول کردن تعمیراتی مثل تعویض گلس گوشی‌های آیفون به هر تعمیرکار و مرکز تعمیری خودداری کنید و این دسته از تعمیر موبایل را فقط به مراکز معتبر واگذار کنید. شعب گوناگون ما این افتخار را دارد که  تعمیر و تعویض گلس و ال سی دی گوشی آیفون SE 2020 شما را انجام دهد.

 

قیمت ال سی دی آیفون SE 2020 

در فروشگاه لوازم جانبی ما می‌توانید ال سی دی گوشی آیفون SE 2020 را با پایین‌ترین قیمت و اطمینان از اورجینال بودن آن از ما خریداری کنید. نکته مهمی که باید در مورد قیمت تاچ و ال سی دی آیفون SE 2020 و هزینه تعویض آن مد نظر قرار دهید؛ این است که مراکز تعمیر زیادی ممکن است شما را با قیمت ال سی دی آیفون کمتر وسوسه کنند. در نظر داشته باشید قیمتی که به صورت نامعقول پایین است، نشان دهنده کیفیت بسیار پایین تعمیر و قطعه استفاده شده است.

به یاد داشته باشید آیفون SE 2020 همانند همه دستگاه های اپل منحصربفرد است پس باید به صورت تخصصی توسط تعمیرکار ماهری تعمیر شود. در مرکز تعمیرات موبایل این فروشگاه،در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات تعمیر ارائه می‌شود. در نتیجه شما گوشی تلفن آیفون SE 2020 خود را در کوتاه‌ترین زمان تحویل می‌گیرید.

به صورت کلی تعویض گلس LCD آیفون نسبت به تعویض ال سی دی و تاچ زمان کمتری خواهدبرد. در مراکز تعمیرات آیفون شعب ما با کارشناسان ما همواره آماده خدمت رسانی به شما مشنریان عزیز در کم‌‌ترین زمان ممکن هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *