تعمیر و تعویض باتری آیفون 12 پرو

تعمیر و تعویض باتری آیفون 12 پرو

تعمیر و تعویض باتری آیفون 12 پرو را در این مقاله باهم بررسی می‌کنیم. در این مقاله به شما مخاطبان عزیز راه‌های استفاده بهینه از باتری و روش‌هایی که کم‌تر به باتری آسیب می‌زنند را توضیح می‌دهیم و همجنین به شما می‌گوییم زمانی که باتری گوشی آیفون 12 پرو شما دچار مشکل چه باید کنید. شما مخاطبان محترم می‌توانید برای تعمیرات آیفون اپل خود به مراکز و شعب ما مراجعه کنید و یا با ما تماس برقرار کنید. کارشناسان ما در امداد موبایل آماده‌ی خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان به شما خریداران عزیز هستند.

 

ظرفیت باتری آیفون 12 پرو

در خانواده آیفون 12، گوشی آیفون 12 مینی از باتری 2227 میلی‌آمپری و گوشی آیفون 12 از باتری 2815 میلی‌آمپری بهره می‌برند که در مقایسه با باتری 3110 میلی‌آمپری گوشی آیفون 11 کوچکتر هستند. همچنین براساس اخبار غیررسمی گوشی آیفون 12 پرو به باتری 2775 میلی‌آمپری و آیفون 12 پرو مکس نیز به باتری 3687 میلی‌آمپری نیز مجهز شده‌اند. فراموش نکنید که این محصول از شارژ سریع بی سیم و با سیم پشتیبانی می کند. و نکته مهمی که باید به آن دقت کنید این است که همان اندازه که ظرفیت آیفون 12 پرو اهمیت دارد؛ نگهداری و محافظت از آن نیز مهم است.

 

جلوگیری از داغ شدن باتری آیفون 12 پرو

اول از بهتر است دلایل داغ شدن آیفون 12 پرو را بررسی کنیم. دلایلی مانند استفاده کردن از برنامه های بهینه نشده برای آیفون 12 پرو یا استفاده طولانی مدت از اینترنت همراه و روشن بودن صفحه نمایش ، فیلمبرداری­های طولانی و استفاده زیاد از لوکیشن و مسیریاب گوشی سبب داغ شدن آیفون 12 پرو شما می­شوند.

برای جلوگیری از داغ شدن آیفون 12 پرو می­توانید از راه حل­‌هایی که در ادامه اضافه می­کنیم استفاده کنید. در مواقع شارژ شدن آیفون و یا انجام کارهای سنگین مانند بازی‌های گرافیکی حتما قاب یا کاور گوشی را از آن جدا کنید. در صورت افزایش بسیار زیاد دما برای مدتی به طور کامل گوشی را خاموش کنید و هیچ گاه گوشی را در مرکز تابش خورشید قرار ندهید. حتما بعد از مدتی بازی کردن، برای چند دقیقه به گوشی استراحت بدهید و پس از آن ادامه‌ی آن را انجام دهید.

 

 طول عمر باتری آیفون 12 پرو افزایش دهیم

دلایل ساده‌ای بر سلامت باتری آیفون و افزایش طول عمر آن تاثیر دارد. اگر آیفون 12 پرو خود را کاملا  100 درصد شارژ می‌کنید یا پس از خاموش شدن کامل گوشی آن را به شارژ می‌زنید؛ باتری آیفون 12 پرو شما خیلی کم‌تر از حالت طبیعی عمر می‌کند. همچنین باید در زمان شارژ شدن گوشی مراقب دما آن باشید. بهتر است در زمان شارژ گوشی قاب آن را خارج کنید. به علاوه حتما در نظر داشته باشید که از شارژرهای اصل و اورجینال استفاده کنید.

از دیگر عادت‌های پر خطر در کاربران می‌توان به متصل کردن مدام باتری آیفون 12 پرو خود را به پاور بانک متصل اشاره کرد.اما در نظر داشته باشید که استفاده مداوم از آن‌ها به شدت به گوشی و دستگاه‌ها شما آسیب وارد می‌کند. ترجیحا فقط در موارد ضروری از پاوربانک استفاده کنید. با اطمینان می‌گوییم که اگر تمام نکاتی که گفتیم به علاوه رعایت چند نکته ساده مانند تنظیم روشنایی، خاموش کردن وای فای و بلوتوث؛ به علاوه شارژ کردن گوشی در دمای اتاق باتری؛ عمر موبایل آیفون 12 پرو شما خیلی بالا خواهد بود و تا چندین سال خراب نخواهد شد.

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 12 پرو

برطرف کردن مشکل شارژ نشدن آیفون 12 پرو

در مواقعی که با اتصال شارژر، گوشی آیفون 12 پرو شما شارژ نمی‌شود، معمولا چند اقدام دم دستی و ساده این مشکل را حل می‌کند. ممکن است درگاه لایتنینگ آیفون 12 پرو شما کثیف شده باشد. برای تمیز کردن آن از یک سوزن و پنبه آغشته با الکل استفاده کنید. این کار را بسیار با دقت و به آرامی انجام دهید. راه حل دیگر این است که گوشی را با یک کابل و آداپتور دیگر شارژ کنید. ری استارت کردن گوشی را نیز امتحان کنید؛ چرا که ممکن است این مشکل ریشه نرم افزاری داشته باشد و با خاموش و روشن شدن آیفون شما این مشکل برطرف شود.

یکی دیگر از مشکلات موجود آیفون 12 پرو این است که آیفون آن‌ها بیشتر از  80 درصد شارژ نمی‌شود و به این عدد که می‌رسد شارژ شدن گوشی متوقف می‌شود. به گفته‌ی اپل دلیل این موضوع جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی است؛ زیرا داغ شدن گوشی می‌تواند آسیب‌های جدی به بخش باتری و همچنین قطعات موجود در گوشی وارد کند.

شرکت اپل اضافه کرد زمانی که دمای گوشی شما به حالت نرمال بازگردد این مشکل به طور کامل حل می‌شود اما تا قبل از آن ایفون اجازه‌ی شارژ شدن بیش از 80 درصد را نمی‌دهد. دلیل این موضوع این است که شارژ باتری از 80 تا ‍100 فشار مضاعفی به باتری وارد می‌کند و اپل با این کار سعی دارد این فشار وارده را کاهش دهد.

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 12 پرو

باتری آیفون 12 پرو از نوع غیر قابل تعویض است. در نتیجه بدون در اختیار داشتن ابزار و تخصص مناسب، نمی‌توان آن را به راحتی جایگزین کرد. از همین رو توصیه می‌کنیم که این کار را به تعمیرکاران مجرب بخش تعمیر آیفون  مرکز ما بسپارید تا در مدت بسیار کمی، موبایل خود را مانند روز اول تحویل بگیرید. تیم تعمیر گوشی فروشگاه ما با استفاده از تکنسین‌ها و تعمیرکاران مجرب در بخش تعمیرات آیفون اپل و ارائه بهترین قطعات؛ تمامی خدمات خود را تضمین می‌کند. تعرفه‌های ما بسیار معقول و طبق مصوب اتحادیه است.

 

جمع‌بندی

پیش از رفتن به بازار و خرید باتری آیفون 12 پرو باید بدانید که این محصول قیمت یکسانی در بازار ندارد. از دلایل این مسئله می‌تواند به ظرفیت باتری آیفون 12 پرو نرمال یا تقویت شده اشاره کرد. دلیل دیگر این موضوع می‌توان کیفیت اصلی و بالا یا تقلبی و بی کیفیت بودن قطعه اشاره کرد. بهتر است باتری آیفون 12 پرو را از فروشگاه‌های معتبر مراکز تعمیرات موبایل خریداری کنید.

متاسفانه برخی از مغازه‌های لوازم جانبی و تعمیرات گوشی، باتری موبایل آیفون 12 پرو فیک را با قیمتی بالا به شما می فروشند. اگر برای شما مهم است که یک باتری موبایل آیفون  12 پرو اصل را با قیمت مناسبی بخرید و در عین حال قطعه طول عمر خوبی داشته باشد؛ می‌توانید به بخش تعمیر گوشی آیفون مراکز ما مراجعه کنید. شما می‌توانید با خیال راحت تعمیر گوشی موبایل خود را به ما بسپارید و همچنین از خدمات گارانتی گوشی موبایل ما استفاده کنید.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *