تعمیر و تعویض دکمه پاور آیفون 8

تعمیر و تعویض دکمه پاور آیفون 8

تعمیر و تعویض دکمه پاور آیفون 8 را در این مقاله توضیح ‌می‌دهیم. اگر دکمه پاور گوشی آیفون 8  شما نیز دچار مشکل شده تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در نظر داشته باشید که تعمیر آیفون و به صورت جامع‌تر تعمیر همه محصولات اپل نیازمند تکنسین‌های مسلط به گوشی‌های آیفون و ابزار‌های به روز است. هدف از نگارش این مقاله دادن اطلاعات لازم برای تعمیر بخش‌ سخت افزاری گوشی آیفون 8 است.

صاحبان دستگاه‌های اپل به ویژه آیفون، برای انجام تعمیرات آیفون به زحمت زیادی می‌افتند. این موضوع عمدتا به دلیل انتخاب مکان نامناسب برای تعمیر آیفون رخ می‌دهد. تعمیر قطعات آیفون مثل هر برند دیگری کاملاً تخصصی و پیشرفته است و نیاز به افراد متخصص در این حوزه دارد. از طرفی این نوع تعمیرات باید با گارانتی تعمیر آیفون همراه باشد تا مشتری را از پرداخت هزینه‌های سنگین معاف کند.

 

دلایل اصلی خراب شدن دکمه پاور آیفون 8

دکمه پاور گوشی‌های موبایل از آن دسته قطعاتی نیست که به مرور زمان و به راحتی دچار مشکل شود و نیازمند تعویض باشد. اگر مشکلی در عملکرد این دکمه به وجود آید، به احتمال خیلی زیاد دلیل مشخصی دارد و عموما نیز چند دلیل یکسان باعث بروز اختلال در عملکرد دکمه پاور گوشی آیفون 8 و سایر گوشی‌ها می‌شود.

از رایج ترین اتفاقاتی که منجر می‌شود کاربران برای تعمیر دکمه پاور آیفون 8 به نزد تعمیرکار مراجعه کنند، مربوط به شکستن بخش فیزیکی دکمه پاور می‌شود. همچنین افتادن گوشی از دست فرد یا وارد شدن ضربه به بخش فیزیکی دکمه پاور و قاب آیفون 8 هم می‌تواند منجر به شکستن دکمه پاور شود. به علاوه در برخی مواقع هم ممکن است نفوذ آب و مایعات از درزهای کنار دکمه پاور به داخل گوشی منجر به سوختن و از کار افتادن فلت آن شود.

 

تعمیر و تعویض دکمه پاور آیفون 8

تعمیر و تعویض دکمه پاور آیفون 8

آیفون 8 ضد آب است و طراحی بسیار مقاومی در برابر نفوذ مایعات دارد. اما در مقابل دیده شده که این مسئله سبب خراب شدن دکمه پاور و دیگر قطعات این گوشی می‌شود. بنابراین ضربه و آب خوردگی را می‌توان از اصلی‌ترین دلایل خراب شدن دکمه پاور آیفون 8 دانست. با مد نظر قرار دادن  این دو مورد شما تا حد زیادی می‌توانید از خراب شدن دکمه پاور آیفون 8 خود جلوگیری کنید. زمانی که دکمه پاور گوشی آیفون 8 شما بنا به هر دلیلی خراب شود امکان خاموش و روشن کردن آن از طریق فشردن این دکمه ممکن نیست. این موضوع می‌تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد.

اگر دکمه پاور گوشی آیفون 8 شما دچار مشکل شد در قدم اول با مراجعه به بخش تعمیرات آیفون اپل یکی از شعب ما گوشی خود را بدون پرداخت هیچ وجهی عیب یابی کنید. این مهم‌ترین قدم برای شناسایی علت خرابی دکمه پاور گوشی آیفون 8 شماست. تکنسین بخش تعمیر گوشی آیفون به شما علت خرابی میزان هزینه و نحوه تعمیر را به همراه مدت زمان مورد نیاز توضیح می‌دهد.

همچنین ما خدمات خود را گارانتی می‌کنیم چراکه به تکنسین‌های تعمیرات موبایل و قطعات استفاده شده جهت تعمیر دکمه پاور آیفون 8 در شعب مختلف امداد موبایل ایمان داریم.

هزینه تعمیر و تعویض دکمه پاور آیفون 8

مهمترین سوالی که در صورت خراب شدن دکمه پاور آیفون 8 ذهن شما را درگیر می‌کند مربوط به هزینه تعمیر آن خواهد بود. به صورت کلی تعمیر پاور آیفون 8 از تعمیرات کم هزینه به شمار می‌رود. هزینه تعمیر کردن دکمه پاور آیفون 8 در مقایسه با خیلی از تعمیرات رایج این گوشی مانند تعمیر تاچ و ال سی دی، تعویض قاب پشت، تعویض دوربین و… هزینه کمتری دارد. بنابراین اگر دکمه پاور آیفون 8 شما بنا به هر دلیلی دچار مشکل شده و نیازمند تعمیر آن هستید بهتر است خیلی ذهن خود را درگیر هزینه انجام این تعمیر نکنید.

اگر می‌خواهید با کمترین میزان هزینه تعمیر دکمه پاور آیفون 8 خود را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از خدمات مرکز تعمیر گوشی موبایل مراکز ما استفاده کنید. در نظر داشته باشید که نرخ تعمیر دکمه پاور آیفون 8 و سایر خدمات ما بر اساس مصوبه اتحادیه تعمیرکاران تهران است تا خیال شما از بابت معقول بودن هزینه‌های تعمیراتی ما آسوده باشد.

زمان مورد نیاز برای تعمیر و تعویض دکمه پاور آیفون 8

موضوع مهم دیگری که ذهن شما را هنگام تعمیر دکمه پاور آیفون 8 درگیر می‌کند مربوط به مدت زمات تعمیر آن است. این روزها کار و تحصیل خیلی از افراد وابسته به گوشی موبایل شده است. ما با در نظر گرفتن این موضوع در کم‌ترین زمان ممکن تعمیر دکمه پاور آیفون 8 شما را انجام می‌دهیم. برخلاف تصور اغلب افراد تعمیر دکمه پاور آیفون 8 پروسه‌ای زمانگیر است و نیاز به دقت بالایی دارد. اگر قرار باشد فلت دکمه پاور آیفون 8 نیز به همراه بخش فیزیکی آن تعویض شود؛ کار سخت‌تر خواهد شد چون باید خود فلت هم از روی قاب پشت گوشی جدا شده و تعویض گردد.

بنابراین تصور نکنید که تعویض و تعمیر دکمه  پاور آیفون 8 کار ساده‌ای خواهد بود. انجام این تعمیر در شعب ما توسط تعمیرکاری که تجربه کافی در زمینه تعمیر آیفون داشته باشد انجام می‌شود. اگر می‌خواهید تعمیرات آیفون اپل خود از قبیل تعمیر دکمه پاور را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید و ظرف چند ساعت بتوانید دوباره از گوشی آیفون 8 خود استفاده کنید، توصیه می‌کنیم از خدمات مراکز ما بهره بگیرید.

 

تعمیر و تعویض دکمه پاور آیفون 8

خرید دکمه پاور گوشی آیفون 8

خرید دکمه پاور گوشی آیفون 8 از مهم‌ترین بخش‌های تعمیر دکمه پاور آیفون 8 به شمار می‌رود. اگر به دنبال خرید قطعه اورجینال هستید اما به دلیل شباهت بسیار و افزایش چشم‌گیر قطعات فیک قادر به خریدی مطمئن نیستید ما به شما خرید از بخش تعمیر گوشی آیفون شعب مختلف امداد موبایل را پیشنهاد می‌دهیم.

دقت داشته باشی که امکان دارد عده‌ای قطعه فیک دکمه پاور آیفون 8 را به عنوان قطعه اصلی با قیمت بالا به شما بفروشند یا به روش‌های مختلف دیگر شما را مجبور به خرید قطعه غیر اورجینال کنند. در نظر داشته باشید که وقتی شما از مراکز معتبر خرید خود را انجام می‌دهید از اصل بودن آن مطمعن هستید. هیچ مرکز خوشنامی نام و اعتباری را که در طول سال‌ها به دست آورده است را قربانی سود قطعات فیک نمی‌کند.

در مراکز و شعب ما تمام قطعات به صورت اورجینال می‌باشند و سابقه بالا و مهلت تستی که برای قطعات در نظر گرفته شده است می‌تواند تا حدی اطمینان کیفیت بالای قطعات این فروشگاه باشد. این مهم‌ترین وجه تمایز ما با دیگر مراکز تعمیر گوشی است. شما می‌توانید قطعات گوشی آیفون 8 را از فروشگاه‌های مختلف این مرکز خریداری نمایید.

خدمات تعمیر و تعویض دکمه پاور آیفون 8 شعب ما

با مد نظر قرار دادن اینکه آیفون8 یکی از آیفون‌های گران قیمت فعلی اپل است؛ نباید تعمیر آن را به دست هر فردی واگذار کنید. چراکه ممکن است نه تنها بخش آسیب دیده تعمیر نشود بلکه مشکلات زیادی را برایتان به همراه داشته باشد. آسیب زدن به قطعات دیگرگوشی، عدم انجام تعمیرات صحیح و خیلی مشکلات دیگر تنها بخشی از این اتفاق است که شما با واگذار کردن آیفون 8 خود به یک تعمیرکار کم تجربه آن‌ها را به جان می‌خرید.

کارشناسان و تکنسین‌های بخش تعمیر گوشی آیفون با استفاده از جدیدترین ابزارها و متدها تعمیر گوشی موبایل و آیفون‌های اپل را انجام می‌دهند. به علاوه در شعب ما همواره از قطعات که در فروشگاه موجود است  برای تعمیر و تعویض گوشی مشتریان استفاده می‌شود. قطعاتی که ما در گوشی مشتریان استفاده می‌کنیم همگی شامل ضمانت اورجینال بودن هستند. همچنین علاوه بر آن تعمیراتی که توسط کارشناسان شعب ما روی گوشی مشتریان انجام می‌شود دارای گارانتی خواهند بود.

در نظر داشته باشید که حتی بعد از تعمیر دکمه پاور آیفون 8 یا دیگر تعمیراتی که مد نظرتان است هم گوشی توسط پیک رایگان به آدرس شما ارسال می‌شود. سرعت عمل بالا و هزینه مقرون به صرفه هم از مزیت‌های دیگر سرویس مراکز تعمیراتی ما است. عموما تعمیراتی همچون تعمیر دکمه پاور آیفون 8 در شعب مختلف ما ظرف چند ساعت انجام می‌شوند و همان طور که توضیح دادیم هزینه ناچیزی هم در قبال انجام اینگونه تعمیرات از مشتری دریافت خواهد شد.

اگر می‌خواهید یک تعمیر مطمئن، سریع، با کیفیت را با کم‌ترین هزینه تجربه کنید، مطمئن باشید شعب مختلف امداد موبایل در شهرهای مختلف بهترین گزینه برای شما است.

 

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *