تعمیر و تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی آیفون 13 پرو تاچ ال سی دی آیفون 13 پرو 13 پرو

تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی آیفون 13 پرو

تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی آیفون 13 پرو خود را به تیم تخصصی ما بسپارید. در این مقاله ما تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی آیفون 13 پرو را توضیح می‌دهیم. به علاوه روش‌ها محافظت از ال سی دی و تاچ این گوشی آیفون را نیز بررسی می‌کنیم.

اگر ال سی دی گوشی آیفون 13 پرو شما دچار شکستگی، پیکسل مردگی و یا هر مشکل دیگری شده با مراجعه به مرکز تعمیر گوشی موبایل فروشگاه ما بخش تعمیر گوشی آیفون، آن را در کم‌ترین زمان تعمیر می‌کنیم.

به صورت کلی تاچ و ال سی دی ایفون 13 پرو مهمترین قطعه  و نقش حیاتی در این موبایل آیفون اپل است. این قطعه کار نمایش محتوا، فیلم و تصویر را بر عهده دارد و در صورتی که معیوب شود، کار کردن با ایفون 13 پرو آزاردهنده می‌شود.

در این حالت باید به سراغ تعمیر ایفون 13 پرو برویم. در مواردی نیز گاهی مجبور به تعویض قطعه می‌شویم. تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرو اپل از عملیات تخصصی در تعمیرات گوشی آیفون است که توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و با تجربه ما در بخش تعمیرات آیفون اپل انجام می‌شود.

تیم متخصص امداد موبایل با استفاده از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته و به کار گیری  LCD اصل و اورجینال موجود در بازار تعمیرات آیفون اپل شما را انجام می‌دهند و شما در سریع  ترین زمان ممکن می‌توانید ایفون خود را مثل روز اول تحویل بگیرید.

نمای کلی از تاچ ال سی دی آیفون 13 پرو

تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی آیفون 13 پرو

تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرو مکس از نوع سوپر رتینا XRD OLED از روشن‌ترین نمایشگرهای بکار رفته در گوشی‌های آیفون است. صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچ تمام صفحه این گوشی با نسبت تصویر 19.5:9 یا به صورت ساده‌تر تقریباً کل پنل جلو را در بر می‌گیرد.

تاچ ال سی دی آیفون 13 پرو از شکل ساخت منحصربفرد با نسبت ارتفاع به عرض (نسبت تصویر) 19.5:9 برخوردار است. این نسبت که 22 درصد بزرگتر در مقایسه با بعد 16:9 در اکثر گوشی‌های هوشمند است.

به صورت کلی گوشی در حالت عمودی بلندتر و در حالت افقی گسترده‌تر است. این، فضای بیشتری برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها و نمایش همزمان چند برنامه و محتوا روی صفحه در کنار هم فراهم می‌کند.

توجه:

قسمت بالایی  ال سی دی آیفون 13 پرو دارای یک برش سیاه رنگ نیم میلی متری است. تاین برش، دوربین جلو، سنسور نور محیط، مجاورت و دیگر حسگرها را در خود جای داده است. این بریدگی در فناوری‌های جدید قابل توجه است. اما عادت کردن به آن آسان است زیرا فقط 1.3 درصد از کل مساحت صفحه را اشغال می‌کند.

روی این نمایشگر توسط گلس سرامیکی ضد خش گوریلا که فوق العاده مقاوم و محکم است محافظت شده است. همچنین شایان ذکر است نگاهی به رزولوشن این گوشی داشته باشیم.  رزولوشن  تصویر 1284 *2778 پیکسلی را برای کاربران به دنبال دارد.

رزولوشنی که در گوشی های قبلی اپل آن را شاهد نبودیم. همچنین ال سی دی آیفون 13 پرو را با فناوری‌های جذابی مانند HDR10 و Dolby Vision دارد. استفاده از فناوری Super Retina XDR OLED برای تولید این قطعه در دستور کار اپل قرار گرفته و به همین دلیل کیفیت بسیار بالایی دارد.

حالا که خیلی کوتاه با تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرو آشنا شدیم؛ بهتر است به مواردی که ممکن است ال سی دی دچار آسیب شود بپردازیم. در ادامه نیز امکان تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی 13 پرو را بررسی کنیم.

علت خرابی ال سی دی آیفون 13 پرو

ال سی دی گوشی آیفون 13 پرو اپل به راحتی خراب نمی‌شود. ترک خوردگی و آسیب‌های فیزیکی مهمترین دلایلی هستند که کاربران این تلفن به بخش تعمیرات گوشی ما مراجعه می‌کنند.

در واقع حتی اگر شما به خوبی از آیفون 13 پرو خود مراقبت کنید؛ سقوط گوشی از دست شما، برخورد آن با اجسام سخت و وارد شدن ضربه به آن جزء حوادث ناگزیر هستند. این حادثه ممکن است برای هر کاربری اتفاق بیفتد! اولین کار این است که بررسی تخصصی آیفون ۱۳ پرو خود را به یک تعمیرکار حرفه‌ای گوشی آیفون محول کنید.

ال سی دی و تاچ گوشی آیفون می‌تواند در اثر ضربه  می‌تواند دچار مشکلاتی از قبیل اینکه صفحه ال سی دی دچار ترک‌های ریز و تارعنکبوتی شود یا روی نمایشگر آن خطوط تیره و یا بنفش رنگ ایجاد شود.

راه حل تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی آیفون 13 پرو:

در این شرایط تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی آیفون 13 پرو ساده ترین راه حلی است که می‌توانید انجام دهید. همانطور که کمی بالاتر اشاره کردیم روی تاچ ال سی دی این گوشی، با گلس گوریلا و سرامیکی ضد خش و بسیار محکم قرار گرفته است.

این لایه محافظتی بسیار خوب عمل می‌کند و مانع آسیب جدی به صفحه نمایش گوشی آیفون 13 پرو شما می‌شود. با همه این شرایط، اگر ضربه شدید باشد؛ پنل جلو ممکن است با شکستگی همراه شود و ترک‌های ریز و تارعکنبوتی روی آن مشاهده شود.

در این مواقع اغلب کاربران فکر می‌کنند که ال سی دی گوشی شکسته و باید به طور کامل تعویض گردد. اما خوشبختانه ممکن است تنها گلس رویی آسیب دیده باشد.

توجه:

در موارد نادر، گوشی ممکن است بر اثر ضربه شدید؛ با شل شدن کانکتورها و اتصالات داخلی و فلت‌های ال سی دی مواجه شده باشد. تکنسین‌های ماهر امداد موبایل در بخش تعمیر گوشی، به خوبی با فرایند تشخیص و عیب یابی مشکل ال سی دی گوشی آیفون 13 پرو شما آشنا هستند و در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام خواهند کرد.

اگر مشکل خرابی ال سی دی آیفون شما نیز به دلیل شل شدن و یا جدا شدن کانکتور و یا پارگی فلت ال سی دی باشد، با خیال راحت تعمیرات آیفون اپل خود را به ما بسپارید. بخش تعمیر گوشی آیفون ما تضمین می‌کند کیفیت نمایش تصویر را به گوشی شما باز خواهد گرداند.

تعمیر تاچ ال سی iphone 13 pro

نگهداری از ال سی دی آیفون 13 پرو

راه حل‌های ساده وجود دارد که میزان آسیب به ال سی دی گوشی آیفون 13 پرو را کاهش می‌دهد. هنگام استفاده از شارژر از آیفون خود استفاده نکنید و از محافظ برق برای جلو گیری از خرابی و بروز نوسانات برق استفاده نمایید.

همچنین در نظر داشته باشید حتما از شارژرهای اورجینال و با کیفیت استفاده کنید. به علاوه در نظر داشته باشید ال سی دی آیفون را در محیط خنک و خشک و دور از آفتاب و گرما نگه داری کنید.

برای جلوگیری از خرابی ال سی دی حتما از قاب و محافظ صفحه نمایش استفاده کنید. این راه حل‌های ساده و جزیی نقش موثری در حفاظت از ال سی دی و تاچ گوشی آیفون 13 پرو شما دارد.

شرایطی که تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرو مکس نیاز به تعویض کامل دارد!

اگر خرابی و مشکل ال سی دی گوشی آیفون 13 پرو شما جدی باشد و جز مواردی که قبلا به آن اشاره کردیم نبود؛ بیایید حالت‌های دیگر ضربه به گوشی آیفون 13 پرو را بررسی کنیم.

اگر صفحه نمایش گوشی شما از ارتفاع زیاد از دستتان سقوط کرده و دچار شکستگی ال سی دی شده است، یا چنانچه تاچ ال سی دی به لمس‌های شما پاسخ نمی‌دهد و لکه‌های تیره و بنفش رنگ قسمت‌های زیادی از نمایشگر را گرفته است نشانه نیاز به تعویض ال سی دی است.

نشانه های خرابی گوشی

از نشانه‌های دیگری که خبر از خرابی ال سی دی آیفون 13 پرو می‌دهد شامل:

  • صفحه نمایش خاموش شده و به هیچ طریقی بالا نمی‌آید، تصاویر محو شده‌اند
  • نمایشگر بسیار تیره یا بسیار روشن شده است
  • پیکسل‌های مرده یا انواع تغییر رنگ‌ها دیده می‌شوند.

همه موارد بالا خبر از تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی آیفون 13 پرو می‌دهند. اگر صفحه نمایش OLED دستگاه شما خراب شده و تعمیرکار تشخیص داده که باید تعویض شود؛ نگران چیزی نباشید. ما به شما در ادامه یک مرکز تخصصی تعمیرات گوشی همراه معرفی خواهیم کرد.

معرفی تعمیرات آیفون اپل امداد موبایل

واحد تعمیرات آیفون اپل امداد موبایل در همان روز مشکل را برطرف و گوشی شما را به کیفیت سابق باز می‎گرداند. توصیه می‌کنیم برای تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی آیفون 13 پرو خود به مرکز تعمیر تخصصی آیفون ما مراجعه کنید.

این مرکز علاوه بر تضمین کیفیت کالا و قطعات ارائه شده، قیمت‌ و دستمزد خدمات خود را تضمین می‌کنید. شما عزیزان می‌توانید به راحتی تعمیر گوشی آیفون خود را به ما بسپارید.

بیشتر افراد هنگام جستجو برای خدمات تعمیر صفحه نمایش آیفون 13 پرو  به دنبال نزدیک‌ترین تعمیرگاه به خانه خود می‌گردند؛ اما این راه‌حل همیشه کارآمد نیست. تیم تعمیر آیفون ما در مراکز خود به تمامی کاربران گوشی آیفون 13 پرو در سراسر ایران عزیزمان خدمات حرفه‌ای و مقرون به صرفه‌‌ای ارائه می‌دهد.

خدمات امداد موبایل در حوزه تعمیرات آیفون و تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی آیفون 13 پرو با بالاترین کیفیت و کم‌ترین قیمت ممکن انجام ‌می‌شود. تیم تعمیرات موبایل مرکز ما در کنار شما هستند تا گوشی آیفون شما را با کیفیت اولیه به شما تحویل دهند.

هزینه تعمیر و تعویض ال سی دی آیفون 13 پرو

اجرت تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی آیفون 13 پرو برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است. ما از قبل راجع به خرابی‌های احتمالی صفحه نمایش آیفون 13 پرو با شما صحبت کردیم و در مورد  تعمیر یا تعویض آن مطالبی را به شما عرض کردیم.

در واحد تعمیرات آیفون اپل مرکز ما، برای تشخیص و عیب‌یابی اولیه و پیدا کردن مشکل آیفون شما هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند. کلیه خدمات عیب‌یابی در بخش تعمیرات آیفون مجموعه ما کاملا رایگان انجام می‌شود.

شما با خیال راحت آیفون آسیب دیده خود که از ناحیه صفحه نمایش دچار مشکل شده‌ را به مرکز امداد موبایل ببرید. در این مرکز بدون پرداخت وجه از طرف شما، مشکل آن را به شما اطلاع می دهند.

پس از تشخیص و ارائه مشاوره رایگان از طرف تکنسین‌های بخش تعمیر گوشی موبایل، هزینه تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی آیفون 13 پرو را به صورت دقیق، برآورد می‌کنیم تا شما بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

نکته:

نکته مهمی که باید در مورد قیمت تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی آیفون 13 پرو مد نظر باید قرار دهید؛ این است که مراکز تعمیر زیادی ممکن است شما را با قیمت ال سی دی ایفون کمتر وسوسه کنند.

در نظر داشته باشید که قیمت پایین و نامعقول، نشان دهنده کیفیت پایین تعمیر و قطعه استفاده شده است. به یاد داشته باشید آیفون 13 پرو همانند همه دستگاه های اپل منحصربفرد است پس باید به صورت تخصصی توسط تعمیرکار ماهری تعمیر شود.

قیمت ال سی دی ایفون

تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی آیفون 13 پرو حتماً باید با نصب قطعات اصلی همراه باشد. استفاده از قطعات فیک، مشابه و یا غیر اصلی  ممکن است روی عملکرد گوشی ایفون 13 پرو تاثیر بسیار بدی بگذارد.

این تاثیر فقط به صفحه نمایش مربوط نمی‌شود؛ بلکه کل دستگاه را تحت الشعاع قرار می‌دهد و باعث بروز مشکلات عمده دیگری می‌شود. در عین حال، اگر تصمیم دارید تلفن خود را به ما بسپارید، جای هیچ نگرانی نیست. ما هم کیفیت کار تعمیرکاران بخش تعمیر اپل آیفون را تضمین می‌کنیم؛ هم هزینه و اجرت تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 13 پرو شما را ضمانت می‌کنیم.

تفاوت اجرت تعمیر با تعویض ال سی دی آیفون 13 پرو

شایان به ذکر است که اجرت تعمیر و تعویض ال سی دی آیفون 13 پرو با یکدیگر تفاوت دارند. در تعمیر فقط دستمزد تعمیرکار محاسبه می‌شود اما اگر ناچار به تعویض قطعه‌ای شویم، هزینه خرید ال سی دی آیفون 13 پرو نیز به هزینه اضافه می‌شود. با این حال تمام هزینه‌ها در امداد موبایل مطابق با نرخ‌نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران است. به علاوه در برخی از موارد پولی که شما بابت تعمیر پرداخت می‌کنید از این نرخ مصوب، کم‌تر هم است.

سخن آخر تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی آیفون 13 پرو

اگر به دنبال بالاترین کیفیت و کم هزینه‌ترین خدمات تعویض و تعمیر تاچ و ال سی دی آیفون 13 پرو خود هستید با مرکز امداد موبایل تماس بگیرید، تا از خدمات سریع و با کیفیت بالا این مرکز بهره مند شوید.

همچنین شما می‌توانید در صورت خرید محصولات با گارانتی امداد موبایل، از خدمات گارانتی گوشی موبایل نیز بهرمند شوید.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *