تعمیر و تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس

تعمیر و تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس

تعمیر و تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس را در این مقاله باهم بررسی می‌کنیم. علاوه بر اینکه به صورت کلی با این گوشی آشنا می‌شویم، راه‌های استفاده بهینه از باتری و روش‌هایی که کم‌تر به باتری آسیب می‌زنند را می‌خوانیم. این مقاله ویژه کسانی است که قصد خرید آیفون 11 پرو مکس را دارند یا از کاربران این گوشی هستند. در ابتدا با راه حل‌های جزئی و روش‌های ساده؛ افزایش طول عمر و حفاظت از باتری آیفون 11 پرو مکس را توضیح می‌دهیم. سپس به شما مخاطبان عزیز توضیح می‌دهیم زمانی که باتری گوشی آیفون 11 پرو مکس شما دچار مشکل چه باید کنید.

 

ظرفیت باتری آیفون 11 پرو مکس

باتری آیفون 11 پرو مکس اپل از جنس لیتیوم یون با ظرفیت باتری 3969 میلی آمپر ساعت است که از قدرت شارژدهی و توان بسیار خوبی برخوردار می‌باشد. ظرفیت باتری آیفون 11 پرو مکس تقریباً با ظرفیت باتری آیفون 11 اپل یکسان است. باتری در این گوشی از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند و همچنین به لطف فناوری فست شارژ USB Power Delivery با شارژ سریع 18 وات شارژ می‌شود.

باتری آیفون 11 پرومکس، بزرگترین باتری اپل تا سال 2019 بود. این محصول به خاطر هسته لیتیوم یونی‌اش، عمر قابل توجهی دارد. باتری‌های لیتیوم یونی افزون بر عمر زیاد، قدرت بسیار بالایی هم دارند و نسبت به باتری‌های لیتیوم پلیمری انعطاف پذیرتر هستند. اما احتمال آن نیز وجود دارد که در صورت خراب شدن باتری؛ مایع الکترولیتی آن از بدنه خارج شود، این اتفاق می‌تواند برای و خود کاربر خطرناک باشد.

 

جلوگیری از افزایش دما باتری آیفون 11 پرو مکس

اول از همه بهتر است قسمتی دلایل داغ شدن باتری آیفون 11 پرو مکس را بررسی کنیم. دلایلی مانند استفاده کردن از برنامه‌های بهینه نشده برای آیفون 11 پرو مکس یا استفاده طولانی مدت از اینترنت همراه و روشن بودن صفحه نمایش ، فیلمبرداری‌های طولانی و استفاده زیاد از لوکیشن و مسیریاب گوشی سبب داغ شدن باتری آیفون 11 پرو مکس شما می‌شوند. برای جلوگیری از داغ شدن باتری آیفون 11 پرو مکس می‌توانید از راه حل‌هایی که در ادامه اضافه می‌کنیم استفاده کنید.

در زمان شارژ شدن آیفون و یا انجام کارهای سنگین مانند بازی‌های گرافیکی حتما قاب یا کاور گوشی را از آن جدا کنید. در صورت افزایش زیاد دما برای مدتی به طور کامل گوشی را خاموش کنید. همچنین هیچ گاه گوشی را در مرکز تابش خورشید قرار ندهید. حتما بعد از مدتی بازی کردن، برای چند دقیقه به گوشی استراحت بدهید و پس از آن ادامه‌ی بازی را انجام دهید.

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس

 

طول عمر باتری آیفون 11 پرو مکس را افزایش دهید

عادت‌ها ساده‌ای بر سلامت باتری آیفون و افزایش طول عمر آن تاثیر دارد. اگر باتری آیفون 11 پرو مکس خود را کاملا شارژ می‌کنید یا پس از خاموش شدن کامل گوشی آن را به شارژ می‌زنید؛ باتری آیفون 11 پرو مکس شما خیلی کم‌تر از حالت عادی عمر می‌کند. حتما در زمان شارژ شدن گوشی مراقب دما آن باشید. بهتر است در زمان شارژ گوشی قاب آن را خارج کنید. به علاوه حتما در نظر داشته باشید که از شارژرهای اصل و اورجینال استفاده کنید.

از دیگر عادت‌های پر خطر در کاربران می‌توان به متصل کردن مدام باتری آیفون 11 پرو مکس خود را به پاور بانک متصل اشاره کرد. در نظر داشته باشید که استفاده مداوم از آن‌ها به شدت به گوشی و دستگاه‌ها شما آسیب وارد می‌کند. ترجیحا فقط در موارد ضروری از پاوربانک استفاده کنید. با اطمینان می‌گوییم که اگر تمام نکاتی که گفتیم به علاوه رعایت چند نکته ساده مانند تنظیم روشنایی، خاموش کردن وای فای و بلوتوث؛ به علاوه شارژ کردن گوشی در دمای اتاق باتری؛ عمر موبایل آیفون 11 پرو مکس شما خیلی بالا خواهد بود و تا چندین سال خراب نخواهد شد.

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس

وقتی درصد هلث باتری به کمتر از ۸۰ درصد می‌رسد یا شارژ آن خیلی زود خالی می‌شود به علاوه مواردی مانند خاموش شدن یکباره آن و یا باد کردن باتری؛ همه این موارد دال بر تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس است. باتری آیفون 11 پرو مکس از نوع غیر قابل تعویض است. در نتیجه بدون در اختیار داشتن ابزار و تخصص مناسب، نمی‌توان آن را به راحتی جایگزین کرد. از همین رو توصیه می‌کنیم که این کار را به تعمیرکاران مجرب بخش تعمیرات آیفون اپل مرکز ما بسپارید تا در مدت بسیار کمی، موبایل خود را مانند روز اول تحویل بگیرید.

تیم تعمیر گوشی فروشگاه ما با استفاده از تکنسین‌ها و تعمیرکاران مجرب در بخش تعمیر آیفون و ارائه بهترین قطعات؛ تمامی خدمات خود را تضمین می‌کند. تعرفه‌های ما بسیار معقول و مصوب اتحادیه است.

 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس

 

خرید باتری آیفون 11 پرو مکس

پیش از رفتن به بازار و خرید باتری آیفون 11 پرو مکس باید بدانید که این محصول قیمت یکسانی در بازار ندارد. از دلایل این مسئله می‌تواند به ظرفیت باتری آیفون 11 پرو مکس نرمال یا تقویت شده اشاره کرد. دلیل دیگر این موضوع می‌توان کیفیت اصلی و بالا یا تقلبی و بی کیفیت بودن قطعه اشاره کرد. بهتر است باتری آیفون 11 پرو مکس را از فروشگاه‌های معتبر مراکز تعمیرات موبایل خریداری کنید.

متاسفانه برخی از مغازه‌های لوازم جانبی و تعمیرات گوشی، باتری موبایل آیفون 11 پرو مکس فیک را با قیمتی بالا به شما می فروشند. اما به یاد داشته باشید شرکت‌های معتبر اعتباری را که در طول چندین سال در بازار به دست آورده‌اند؛ قربانی سود چند باتری‌ کپی نمی‌کنند. اگر برای شما مهم است که یک باتری موبایل آیفون 11 پرو مکس اصل را با قیمت مناسبی بخرید و در عین حال قطعه طول عمر خوبی داشته باشد؛ می‌توانید به بخش تعمیرات آیفون اپل مرکز ما مراجعه کنید و از خدمان گارنتی گوشی موبایل ما استفاده کنیذ.

همچنین بهتر است هنگام تعمیر و تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس به این نکات توجه کنید. حتما به شماره مدل درج شده روی کاور محصول دقت که باتری با گوشی آیفون 11 پرو مکس شما سازگار باشد. در نظر داشته باشید که نقاط اتصال و کانکتورهای روی باتری و صفحه نمایش بسیار شکننده وحساس هستند، پس هنگام تعویض مراقب باشید. هنگام تعمیر و تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس اپل؛ از خشک بودن دستتان مطمئن شوید.

این نکات ساده به شما کمک می‌کند تا تعمیر و تعویض باتری گوشی آیفون 11 پرو مکس را به بهترین نحو انجام دهید. پیشنهاد ما به شما این است چون تعمیر و تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس نیازمند دانش و مهارت کافی و تخصصی است، تعمیر گوشی موبایل حود را با خیال راحت به کارشناسان ما در امداد موبایل بسپارید. همجنین شما می‌توانید برای تعمیر آیفون خود مراجعه حضوری به مراکز و شعب ما داشته باشید و یا با ما در تماس باشید، کارشناسان ما در بخش تتعمیر گوشی آیفون همواره آماده‌ی خدمت‌رسانی وارئه مشاوره به شما مشتریان محترم هستند.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *