عمیر و تعویض قاب ودرب پشت آیفون 13 پرومکس

تعمیر قاب و درب پشت آیفون 13 پرو مکس

تعمیر قاب و درب پشت آیفون 13 پرو مکس شما را در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. اگر قاب و درب پشت آیفون 13 پرومکس شما دچار شکستگی و یا هر مشکل دیگری شده با مراجعه به مرکز تعمیر گوشی موبایل فروشگاه ما بخش تعمیر گوشی آیفون، ما آن را در امداد موبایل برای شما تعمیر می‌کنیم.

برای تعمیر قاب و درب پشت آیفون 13 پرو مکس چه باید کرد؟

مدل های اخیر آیفون دارای درب پشت شیشه ای هستند، بنابراین احتمال خسارت شکستن بیشتر شده است. با این حال در صورت شکستن به راحتی می‌توانید آن را تعمیر کنید. به شما می‌گوییم که چگونه شیشه آیفون خود را در صورت ترک یا شکستگی تعویض و یا تعمیر می‌توان کرد.

برای تعمیر قاب پشت گوشی آیفون 13 پرو مکس چندین گزینه وجود دارد می‌توان گوشی را به نمایندگی اپل برد و از گارانتی آن استفاده کرد اما چون در ایران شرکت اپل نمایندگی ندارد پس باید به دنبال راه‌حل دیگری بود.

برای تعمیر و ترمیم شکستگی قاب و درب پشت آیفون 13 پرومکس باید بسیار محتاط بود چون اگر به‌طور نادرست انجام شود، ممکن است به دستگاه آسیب وارد شود به ویژه، به بدنه دوربین عقب آن‌که بسیار حساس هستند.

شما می‌توانید با خیال راحت تعمیر گوشی خود را به ما بسپارید، جای هیچ نگرانی نیست. ما هم کیفیت کار تعمیرکاران بخش تعمیرات آیفون اپل خود را تضمین می‌کنیم؛ و هم تعمیر یا تعویض قاب پشت آیفون 13 پرو شما را با مناسب‌ترین قیمت انجام می‌دهیم.

روش تعمیر قاب و درب پشت آیفون 13 پرو مکس

برای تعمیر قاب پشت آیفون 13 پرومکس دو روش برای وجود دارد:

1. روش دستی یا سنتی تعمیر قاب و درب پشت آیفون 13 پرو مکس

در این روش با استفاده حرارت سپراتور و تیغه؛ تعمیر و تعویض قاب پشت آیفون 13 پرومکس را انجام می‌شود. بدین ترتیب که با استفاده از حرارت، چسب اپوکسی که زیر قاب پشت است را گرم کرده و سپس با استفاده از تیغه تکه‌های شکسته را تکه‌تکه جدا می‌کنند.

اکثر خدمات تعمیر موبایل قادرند که به این روش گوشی آسیب‌دیده را تعمیر کنند و قاب پشت آن را تعویض نمایند. گرچه این روشِ نسبتاً راحتی برای تعمیر قاب پشت آیفون 13 پرومکس است و از نظر مالی مقرون به‌صرفه است اما خطراتی دارد.

از آنجایی که زیر گلس قاب پشت آیفون 13 پرومکس از ورقه‌ای فلزی استفاده‌شده و برای شارژ وایرلس نیز از پشت این ورقه‌ی فلزی بهره می‌گیرد؛ ممکن است این روش سبب آسیب به این قسمت­های حساس شود.

همچنین قاب پشت این گوشی به‌وسیله‌ی میکرو جوش‌های ریز از درب پشت به شاسی گوشی متصل شده که باعث می­شود جداسازی گلس قاب پشت از گوشی دشوار شود و تنها با ِاعمال زور و فشار زیاد میسر می‌شود و این ممکن است به قطعات داخلی گوشی آسیب برساند  به همین دلیل ما این روش را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.

2. تعمیر قاب و درب پشت آیفون 13 پرو مکس با استفاده از دستگاه لیزر

در روش دوم با استفاده از دستگاه لیزر جداساز گلس بدون وارد شدن هیچ آسیبی به گوشی، تعمیر قاب و درب پشت آیفون 13 پرو مکس انجام می ­شود. این دستگاه با داشتن نقشه اتوکد گوشی و با استفاده از پرتاب لیزر از فاصله‌ی مشخص بدون اینکه به هیچ‌یک از قطعات گوشی آسیبی وارد شود، چسب زیر گلس شکسته را نرم کرده و در نهایت پس از پروسه‌ی لیزر قاب شکسته جدا و در صورت وجود چسب سفت زیر ال سی دی مجدداً برای بار دوم از لیزر استفاده کرده درنهایت باقی کثیفی و زائده‌ها را از پنل پاک نموده و قاب پشت جدید را به مدت معین با گوشی درون پایه قرار داده تا تمامی منافذ آن بسته شود.

روش دوم که به‌صورت مدرن و مناسب با ویژگی‌های آیفون 13 پرومکس است،به گوشی شما خطری تحمیل  نخواهد کرد و همچنین پس از تعویض قاب پشت، شما تفاوتی با روز اول حس نخواهید کرد.

البته باید در نظر داشت که دستگاه لیزر به علت قیمت بالا و فوق تخصصی بودن هزینه تعمیر گوشی با این روش کمی گران­تر است. کارشناسان مجرب ما در امداد موبایل در قسمت تعمیرات آیفون اپل گوشی شما را با مناسب‌ترین هزینه تعمیر خواهند کرد.

تعمیر و تعویض قاب ودرب پشت آیفون 13 پرومکس

هزینه تعمیر قاب و درب پشت آیفون 13 پرو مکس

شاید برای اکثر کاربران عجیب باشد که تعمیر قاب و درب پشت آیفون 13 پرو مکس اپل گران‌تر از تعویض گلس ال سی دی این گوشی است. هزینه تعویض گلس قاب پشت این آیفون بسته به اینکه با چه دستگاهی استفاده می‌شود، متفاوت است.

در استفاده از لیزر، هیچ آسیبی به گوشی وارد نمی‌شود و درب پشت‌گوشی نیز باز نخواهد شد. اما در تعویض گلس دستی، قاب پشت باز می‌شود، آب‌بندی آن از بین می‌رود و ممکن است به پد شارژ و یا بدنه دوربین پشت آسیب وارد شود.

توضیحات کلی درباره‌ی تعمیر قاب و درب پشت آیفون 13 پرو مکس

گوشی‌های آیفون علی­رغم داشتن بدنه­ی مقاوم بسیار حساس هستند و ساختار ظریفی دارند و گاه در برخوردهای شدید یا پرت شدن، دچار شکستگی می‌شوند. نوع قاب این گوشی­ها در چگونگی آسیب رسیدن به آن‌ها مهم است.

شرکت اپل پس از آیفون 8، قاب‌های فلزی و آلومینیومی را کنار گذاشت این بار طراحی گوشی­هایی از جنس گلس (شیشه) را شروع کرد. اوج هنرنمایی شرکت اپل در آیفون 13 پرومکس بود (iPhone 13 Pro Max). جدیدترین تلفن‌های هوشمند اپل، آیفون 13 پرو مکس از طراحی تمام گلس خیره‌کننده­ای برخوردار هستند.

نکته در مورد تعویض درب پشت ایفون ۱۳ پرو مکس:

قاب پشت و شیشه‌ی روی نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس از جنس بهترین و مقاوم‌ترین گلس­های جهانی است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربات و خط و خش، امکان اضافه شدن آپشن شارژ وایرلس یا بی­سیم را فراهم کرد و باعث شد که وزن گوشی­ های هوشمند این غول بزرگ فناوری بسیار سبک­تر از گذشته شود. این طراحی با وجود مزیت فراوان باعث شده که گاه این گوشی­ها در برابر ضربه ­ها آسیب­ پذیر شوند.

آیفون 13 پرومکس ظاهر لوکس و زیبایی دارد. اما هنگام سقوط از دست و یا برخورد با اجسام سخت و وارد شدن ضربه شدید به قاب پشت گلس آن‌ها، اغلب منجر به خط و خش، ترک‌های ریز و تارعنکبوتی به هم چسبیده و یا شکسته شدن کامل و جدا شدن تکه‌هایی از گلس از قاب پشت می‌گردد. در واقع تعمیر و تعویض گلس قاب پشت یکی از پرتعدادترین شکستگی و خرابی‌های گوشی‌های اپل از سری آیفون 8 به بعد است.

مشکلات قاب و درب پشت ترک خورده آیفون 13 پرو مکس چیست؟

برای تعمیر آیفون، اگر قاب پشتی آیفون به هر دلیلی شکست، با وجود اینکه این شکستگی و ترک‌خوردگی بر توانایی گوشی در ارسال پیامک، برقراری تماس و غیره تأثیر نمی‌گذارد.

اما ظاهر زیبا و لوکس گوشی را خدشه­ دار می‌کند و ظاهری زشت به آن می‌دهد. همچنین در طولانی مدت به احتمال فراوان این شکستگی­ها و خش­ ها عمیق­تر شده و ممکن است که به دارنده آن آسیب بزند و همچنین باعث آسیب بیشتر گوشی شود.

پس پیشنهاد ما به شما این است حتی اگر فقط شکستگی های جزئی در پشت گوشی خود می‌بینید. برای جلوگیری از آسیب های بیشتر و حفظ ظاهر لوکس گوشیتان حتما گوشی خود را به کارشناسان نشان دهید شما می‌توانید برای تعمیرآیفون به مراکز ما مراجعه و یا به شماره ما  برای راهنمایی و مشاوره تماس بگیرید.

عمیر و تعویض قاب ودرب پشت آیفون 13 پرومکس

برای جلوگیری از شکستن قاب پشت آیفون 13 چه باید کرد؟

پس از تعمیر قاب و درب پشت آیفون 13 پرو مکس، یک سری اقدامات احتیاطی را باید انجام بدهیم تا مطمئن شویم که قاب جدید آسیب نبیند. برای محافظت از گلس و قاب پشت آیفون در برابر افتادن و خط و خش‌های بعدی، حتماً کیف یا قاب‌های محافظ بادوام خریداری کنید. سپس آنرا روی گوشی خود نصب نمایید.

اگر ظاهر پشت شیشه‌ای خود را ترجیح می‌دهید و نمی‌خواهید آن را با قاب بپوشانید، از گلس‌­های محافظ مقاوم‌تر استفاده کنید. گلس پشت‌ گوشی آیفون 13 پرومکس لایه‌ای شبیه شیشه است که از درب پشت در برابر خط و خش محافظت می‌کند.

توجه:

علاوه بر این لایه زیبایی بسیاری به گوشی شما می‌دهد. این لایه مقاومت بالایی دارد اما این به معنای نشکن بودن آن نیست. با افتادن گوشی و یا وارد شدن ضربه آسیب‌دیده و باید تعویض شود.

این لایه توسط چسب مخصوص به درب پشت می‌چسبد. همچنین تعویض آن نیاز به ابزار دقیق و حرفه‌ای دارد و باید توسط افرادی مجرب انجام شود. شما می‌توانید، با خیال راحت تعمیرات آیفون اپل خود را به همکاران ماهر و مجرب ما در بخش تعمیر گوشی آیفون بسپارید.

نتیجه‌­گیری

اگر برایتان مقدور است پیشنهاد ما به شما این است که از روش لیزر استفاده کنید تا آسیبی به قطعات دیگر گوشی شما وارد نشود. برای تعمیر قاب پشت آیفون 13 پرومکس حتماً آنرا به تعمیرکار مجرب و ماهر بسپارید. 

کارشناسان ما در امداد موبایل در قسمت تعمیرات موبایل آماده‌ی خدمت‌رسانی و مشاوره به شما هستند.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *