تعمیر و تعویض قاب و درب پشت آیفون 12 پرو

تعمیر و تعویض قاب و درب پشت آیفون 12 پرو

تعمیر و تعویض قاب و درب پشت آیفون 12 پرو در این مقاله با هم بررسی می‌کنیم و روش محافظت از آن را مرور می‌کنیم. هدف این مقاله آشنایی شما با نحوه تعمیر و تعویض قاب و درب پشتی آیفون 12 پرو و نحوه کار تکنسین‌های بخش تعمیر آیفون مراکز ما می‌باشد. این مقاله ویژه کاربران گوشی آیفون 12 پرو یا کسانی است که قصد خرید آن را دارند. به علاوه اگر قاب و درب پشت آیفون 12 پرو شما دچار مشکل شده این مقاله جهت تعمیر آن به شما کمک خواهد کرد.

آشنایی با قاب و درب پشت آیفون 12 پرو

استفاده از گلس در قاب و درب پشت آیفون‌ 12 پرو هم باعث زیبایی آن‌ شده و  مقاومت قاب و درب پشت را در برابر خط و خش و تماس با اجسام تیزی مانند کلید افزایش داده است. در مقابل از این موضوع هم نمی‌توان گذشت که حساسیت موبایل به ضربه و سقوط از ارتفاع به شدت بالا رفته است. با این حال که اپل مدعی است که برای ساخت قاب و درب پشت از یکی از مقاوم‌ترین گلس‌های موجود در بازار استفاده کرده، اما تجربه ما نشان می‌دهد که این گلس مستحکم؛ ممکن است وقتی موبایل از دست شما می‌افتد یا به هر جسم سختی که برخورد می کند، به راحتی بشکند.

در مرکز تعمیرات آیفون اپل فروشگاه ما،برای تعویض گلس پنل پشت گوشی آیفون 12 پرو به خاطر حساسیت بالا و وجود فناوری مگ سیف در زیر آن که یک قطعه آهن ربایی با قابلیت شارژ کردن دستگاه می باشد؛از دستگاه‌های لیزری و پیشرفته استفاده می‌شود. در نظر داشته باشید که کوچکترین برخورد و ضربه ناخواسته می‌تواند این سیستم و سایر قطعات زیر گلس قاب و درب پشت را با آسیب دیدگی و خسارت جبران ناپذیر همراه کند. پس اگر گوشی آیفون 12 پرو شما دچار شکستگی قاب و درب پشت شد، آن را به مراکز معتبر برای تعمیر بسپارید.

 

محافظت از قاب و درب پشت آیفون 12 پرو

محافظ قاب و درب پشت آیفون 12 پرو باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا بتواند از گلس پشتی گوشی شما به خوبی حفاظت کند.  از مهم‌ترین قابلیت و ویژگی یک محافظ قاب و درب پشت آیفون 12 پرو جلوگیری از ایجاد خط و خش و انعکاس نور است. دیگر ویژگی‌ که به این کالا ارزش خرید می‌دهد؛ مقاوم بودنش در برابر چربی و اثر انگشت است. از ویژگی‌ها دیگر محافظ قاب و درب پشت آیفون 12 پرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برش دقیق سنسور‌ها برای نبودن کوچک‌ترین نقصی
  • سازگاری با تمام کیس و کیف‌های موجود
  • مقاومت بسیار بالا در برابر خط و خش
  • سختی 9H
  • دارای وضوح و شفافیت بسیار بالا

روش تعمیر و تعویض قاب و درب پشت آیفون 12 پرو

تعمیر و تعویض قاب و درب پشت آیفون 12 پرو از خدمات نوینی است که در سالیان اخیر اختراع شده است. در این روند دیگر نیازی به باز کردن کل موبایل جهت تعویض گلس قاب و درب پشت نیست. استفاده از دستگاه لیزر برای تعویض گلس قاب و درب پشت آیفون 12 پرو مزایای زیادی دارد. اول اینکه سرعت کار به شدت افزایش می‌یابد. در نظر داشته باشید که دقت و سرعت دست هیچ‌گاه به پای کامپیوترو لیزرها نخواهد رسید. احتمال آسیب‌ها متعاقب تقریباً صفر است. ضمن اینکه انجام این روش آب بندی موبایل را به صورت کاملا از بین نمی‌رود. تنها کاری که انجام می‌شود، جداسازی گلس از پنل، با استفاده از دستگاه لیزر است.

در این حالت قطعه معیوب با یک گلس اورجینال بدون باز کردن کامل گوشی تعویض می‌شود. این دستگاه دارای برنامه اتوکد کورال است که نقشه پنل پشتی بیشتر موبایل‌های مدرن موجود در بازار در آن تعریف شده است. همچنین به لطف مانیتوری که دارد، تکنسین می‌تواند خیلی راحت‌تر با آن کار کند. با توجه به قیمت بالای دستگاه، متاسفانه نمی‌توانید آن را در تمام مراکز تعمیر پیدا کنید. اما در بخش تعمیر گوشی آیفون ما این دستگاه وجود دارد و از آن  برای تعویض گلس قاب و درب پشت آیفون 12 پرو استفاده می‌شود.

 

تعمیر و تعویض قاب و درب پشت آیفون 12 پرو

 

چه زمانی نیاز به تعمیر و تعویض قاب و درب پشت آیفون 12 پرو است؟

تعمیر و تعویض قاب و درب پشت آیفون 12 پرو از تعمیرات بسیار مقرون به صرفه و راحت در بخش تعمیر گوشی آیفون مرکز ما است. اما برای موفقیت آمیز بودن آن شرایطی وجود دارد. وقتی برای تعویض گلس قاب و درب پشت آیفون 12 پرو خود را به مرکز موبایل ما می‌آورید، اولین کاری که تکنسین‌ها بخش تعمیر گوشی انجام می‌دهند عیب یابی رایگان آن است تا مطمئن شوند که ضربه تنها گلس پشت را درگیر کرده است. تکنسین تعمیر آیفون ما باید از سالم بودن فریم و اجزای داخلی مانند سیم پیچ مگ سیف و فلت‌های روی شاسی و دکمه‌ها و سایر قطعات مطمئن شود. شرط تعویض گلس قاب و درب پشتی آیفون 12 پرو به بیان ساده‌تر به صورت زیر است:

  • سالم بودن پنل پشت
  • سالم بدون فلت ها
  • دفرمه نشدن فریم فولادی

اهمیت تعمیر و تعویض قاب و درب پشت آیفون 12 پرو چیست

حتما  احساس کرده‌اید که این ترک‌ها زیر انگشت‌ها بسیار آزاردهنده هستند و گاها آنقدر پوست را خراش می‌دهند که کار با موبایل عملاً غیر ممکن می‌شود. از سوی دیگر زیبایی موبایل بعد از شکستن گلس قاب و درب پشت به شدت تحت تاثیر قرار می‌گیرد. در نهایت باید در نظر داشت که ترک‌های کوچک می‌توانند به سرعت گسترش پیدا کنند. به علاوه از آنجایی که سطح گلس دیگر مانند گذشته یکپارچه نیست؛ ممکن است در ضربه بعدی شاسی آیفون 12 پرو آسیب شدیدی ببیند و هزینه‌های گزافی به شما تحمیل شود. پس اگر گلس قاب و درب پشت آیفون 12 پرو شما شکسته است، حتماً باید آن را تعویض کنید.

بسیاری از کاربرانی که دچار شکستگی گلس قاب و درب پشتی مشکل می‌شوند؛ نگران هزینه‌های این کار و احتمال آسیب به موبایل خود هستند. با استفاده از خدمات تعویض گلس قاب و درب پشت آیفون 12 پرو مرکز تعمیرات آیفون اپل ما می‌توانید با خیال راحت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن؛ پنل پشتی موبایل خود را با هزینه‌ای بسیار مقرون به صرفه نوسازی کنید. به یاد داشته باشید تمام هزینه و نرخ‌های مرکز تعمیرات موبایل ما بر اساس مصوبه اتحادیه تعمیرکاران تهران است.

 

مراحل تعمیر و تعویض قاب و درب پشت آیفون 12 پرو

تکنسین بخش تعمیر گوشی موبایل پس از بررسی موبایل و اطمینان از اینکه گوشی شرایط تعویض گلس قاب و درب پشت را دارد، آن را در گیره دستگاه لیزر قرار داده و دکمه Auto Focus را می‌زند تا ارتفاع موبایل برای آغاز عملیات به صورت خودکار تنظیم شود. بعد پیچ‌های گیر سفت می‌شوند تا موبایل اصلاً تکان نخورد. بعد از این کار، تعمیرکار متخصص در تعمیر آیفون، مدل و نقشه پنل پشت موبایل را در کامپیوتر دستگاه انتخاب می‎‌کند. با زدن دکمه استارت، پرتاب لیزر مطابق نقشه‌ای که در حافظه کامپیوتر قرار دارد آغاز می‌شود.

در مدت زمان بسیار کوتاهی گلس بدون هیچ آسیبی از پنل جدا می‌شود. بعد از اتمام مرحله اول، پنل و تکه‌های لیزر را به راحتی از هم جدا کرده. سپس گوشی را دوباره در دستگاه قرار می‌دهیم تا بقایای سفت چسب اپوکسی بدون هیچ دردسر و مشکلی از پنل جدا شود. بعد از اتمام کار تمام چسب ها با برس نرم و پارچه آغشته به الکل پاک می‌شوند و سطح پنل دوباره چسبکاری می شود. در نهایت درب پشت روی شاسی تراز قرار می‌گیرد و نصب می‌شود. تعمیرکار با انگشت، اطراف آن را فشار می‌دهد و موبایل را داخل قالب نگهدارنده قرار می‌دهد تا تا پس از دو دقیقه چسب به خوبی سفت شود. در نهایت موبایل از قالب بیرون می آید و آماده تحویل به شما است.

 

تعمیر و تعویض قاب و درب پشت آیفون 12 پرو

 

مزیت تعمیر و تعویض گلس قاب و درب پشت گوشی آیفون 12 پرو امداد موبایل چیست؟

  • ضمانت برگشت کیفیت و شکل ظاهری گوشی به سابق
  • استفاده از گلس اورجینال موجود در بازار
  • استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته
  • هزینه تعویض مقرون به صرفه
  • تعویض درب پشت بدون آسیب به قطعات داخلی گوشی

شما می‌توانید از خدمات گارانتی گوشی موبایل ما استفاده کنید.

 

هزینه تعمیر و تعویض قاب و درب پشت آیفون 12 پرو

همانطور که می‌دانیم، هزینه‌های بالقوه تعمیر و تعویض قاب و درب پشت آیفون 12 پرو می‌تواند برای بسیاری از کاربران نگران کننده باشد. اگرچه، اجرتی که تعمیرکاران تعمیر گوشی آیفون مرکز ما برای این کار دریافت می‌کنند بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران موبایل در تهران است. در بخش تعمیرات موبایل فروشگاه‌مان، علاوه بر تضمین کیفیت قطعه و کار انجام شده؛ ما نرخ‌های ارائه شده را نیز تضمین می‌کنیم. در نظر داشته باشید که گاها نرخی که به شما ارائه می‌شود حتی از مصوبه شورا صنفی نیز کم‌تر است.

 

چرا تعمیر و تعویض قاب و درب پشت گوشی آیفون 12 پرو با دستگاه لیزر توصیه می‌شود؟

تصور اینکه گوشی گرانقیمت آیفون 12 پرو شما از دستتان سقوط کرده و با پنل پشت به جسم سخت برخورد کرده است واقعا آزار دهنده است. اگر خیلی خوش شانس باشید و فریم آیفون شما خم نشده باشد، گلس پشت با ترک‌های ریز و تارعنکبوتی به هم چسبیده مواجه می‌شود. در این حالت بهترین کار این است که از خدمات درب شیشه‌ای شکسته با استفاده از دستگاه لیزر بهره ببرید و قاب و درب پشت آیفون 12 پرو را با یک قطعه اورجینال و جدید تعویض کنید. تعویض گلس درب پشت آیفون 12 پرو با استفاده از دستگاه لیزر مزیت زیادی برای کاربر به همراه دارد.

اولین و مهمترین آن این است که بدون اینکه گوشی شما باز شود، و قطعه ای از روی آن برداشته شود؛ تکه‌های شکسته گلس تنها با اسکن کردن لیزر آن هم با دقت و سرعت عمل بالا از روی پنل عقب گوشی برداشته می‌شود. در این روش در مدت زمان کوتاه و با هزینه‌ای مقرون به صرفه، گوشی آیفون 12 پرو شما  نوسازی و ترمیم می‌شود. عمل تعویض گلس قاب و درب پشت گوشی آیفون 12 پرو در مرکز تعمیرات آیفون ما با استفاده از به روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر جداسازی گلس انجام می‌شود. این دستگاه دارای سیستم کامپیوتری و نقشه اتوکد مخصوص گوشی آیفون 12 پرو و بیش از 300 گوشی دیگر است.

در نظر داشته باشید در مرکز تعمیر گوشی آیفون فروشگاه ما  علاوه بر جداسازی گلس؛ حک کردن نقش و نگارهای دلخواه شما روی قاب پشت گوشی نیز انجام می‌شود. توصیه می‌کنیم اگر پنل پشت گوشی آیفون 12 مکس شما دچار ترک خوردگی شد؛از سرویس مقرون به صرفه تعمیر و تعویض گلس قاب و درب پشت گوشی‌های آیفون فروشگاه ما استفاده کنید.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *