تعمیر آب خوردگی آیفون 8

تعمیر آیفون 8 آبخورده

تعمیر آیفون 8 آبخورده و به صورت جامع‌تر تعمیر همه محصولات اپل به تکنسین‌های مسلط به گوشی‌های آیفون و ابزار‌های به روز نیازمند است. صاحبان دستگاه‌های اپل به ویژه آیفون، برای انجام تعمیر آیفون به زحمت زیادی می‌افتند.

این موضوع بیشتر به دلیل انتخاب مکان نامناسب برای تعمیر آیفون رخ می‌دهد. تعمیر قطعات آیفون مثل هر برند دیگری کاملاً تخصصی و پیشرفته است و نیاز به افراد متخصص در این حوزه دارد. از طرفی این نوع تعمیرات باید با گارانتی گوشی موبایل همراه باشد تا مشتری را از پرداخت هزینه‌های سنگین معاف کند.

متاسفانه آب خوردگی از اصلی‌ترین عامل بروز اختلال در گوشی‌های موبایل است. گوشی آیفون 8 اپل هم علیرغم بهره‌مندی از استاندارد ضد آب IP67 از این موضوع مستثنا نیست.

هدف اصلی از نگارش این مقاله دادن اطلاعات کافی برای تعمیر آیفون 8 آبخورده و نحوه تعمیر آن به علاوه هزینه و مدت زمان انجام این کار است.

 

استاندارد ضد آب چیست؟

بهتر است اول به سراغ توضیح این موضوع برویم که اصلا استاندارد ضد آب چیست و چه کاربردی دارد. اپل گوشی آیفون 8 را با پشتیبانی از استاندارد ضد آب  IP67  طراحی کرده است. به همین علت این گوشی باید بتواند حداقل تا مدت زمان 30 دقیقه در عمق 1 متری دوام داشته باشد و بعد از خارج کردن دستگاه از این شرایط، همچنان بدون مشکل قابل استفاده باشد.

 

تعمیر آیفون 8 آبخورده

 

تعمیر آیفون 8 آبخورده

غوطه‌ور کردن آیفون 8 در آب در خیلی از کلیپ‌های ویدئویی نشان داده شده و گوشی آیفون 8 اپل هم از اغلب آن‌ها سربلند بیرون آمده است. ولی در واقع انجام این ریسک فقط برای تست ضد آب بودن موبایل مذکور اصلا عقلانی به نظر نمی‌رسد.

با وجود بهره‌مندی آیفون 8 از استاندارد ضد آب IP67 در خیلی از موارد دیده شده که این گوشی به دلیل آب خوردگی دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر گوشی آیفون پیدا می‌کند.

اگر آیفون 8 شما بنا به هر دلیل با آب در تماس بود یا در آب غوطه‌ور شد، باید سریع و در عین حال خونسرد عمل کنید. در این شرایط بایدها و نبایدهایی وجود دارد که می‌بایست در نظر گرفته شوند. در ادامه توضیحات دقیق تری ارائه می‌کنیم.

به صورت کلی در اولین زمان گوشی آیفون 8 آبخورده را به یکی از شعب ما ببرید. تکنسین‌های بخش تعمیرات آیفون شعب تعمیر موبایل ما در کمترین زمان ممکن تعمیرهای مربوطه را انجام می‌دهند. سپس گوشی شما مانند قبل کار می‌کند و آماده تحویل به شما می‌شود.

بایدها و نبایدهای بعد از تماس گوشی آیفون 8 با آب

در اولین قدم سیم کارت، کیس و سایر متعلقاتی که به گوشی متصل است را سریعا از آن جدا کنید. در مرحله بعد با یک پارچه یا حوله مناسب بدنه خارجی آیفون را کاملا تمیز کنید. در نظر داشته باشید که هیچ یک از دکمه‌های فیزیکی گوشی مثل دکمه هوم، پاور و غیره را فشار ندهید.

مورد بعدی که باید دقت کنید این است که به هیچ عنوان از سشوار برای خشک کردن بدنه گوشی استفاده نکنید. چرا که باد سشوار می‌تواند منجر به هدایت آب به داخل گوشی و اجزای سخت افزاری آن شود. آخیرن نکته نیز این اسن که اگر آیفون شما خاموش شده به هیچ وجه نسبت به روشن کردن گوشی اقدام نکنید.

علت بروز مشکل بر اثر آب خوردگی در آیفون 8 ضد آب

به صورت کلی آب خوردگی‌های سطحی هیچ مشکلی برای آیفون 8 ایجاد نمی‌کنند. در مقابل ااگر آب برای مدت زمان طولانی با این گوشی در تماس باشد ممکن است زمینه ساز بروز مشکل در دستگاه شما شود.

در نظر داشته باشید که تماس یک قطره آب با مدارهای داخلی آیفون 8 یا هر گوشی دیگر برای از کار انداختن قطعات سخت افزاری دستگاه کافی خواهد بود. اپل برای اینکه آیفون 8 را ضد آب کند، در لبه‌های قاب گوشی لاستیک‌های آب بندی را تعبیه کرده است.

اگر آیفون 8 برای تعمیر به دست تعمیرکار سپرده شود، این لاستیک‌ها در اثر تلاش تعمیرکار برای باز کردن قاب گوشی از بین خواهد رفت و بدین ترتیب آیفون 8 تعمیر شده خاصیت ضد آب خود را از دست می‌دهد.

در نتیجه در اغلب موارد آیفون 8 که قبلا به دست تعمیرکاران سپرده شده باشد، در اثر تماس با آب دچار مشکل می‌شود و نیاز به تعمیر پیدا می‌کند.

 

علت بروز مشکل بر اثر آب خوردگی در آیفون 8 ضد آب

شانس تعمیر آیفون 8 آب خورده چند درصد است ؟

مهم‌ترین دغدغه کاربران به پاسخ این سوال است. به صورت کلی جواب آن به شرایط و میزان آسیبی دارد که در اثر آب خوردگی به گوشی آیفون 8 وارد شده است بستگی دارد.

به عنوان مثال اگر آب به صورت سطحی با گوشی در تماس بوده باشد و آیفونتان قبلا به دست تعمیرکاری سپرده نشده باشد، مطمئن باشید مشکلی برای دستگاه پیش نخواهد آمد. از طرفی اگر آب خوردگی عمیق باشد یا مثلا آیفون 8 در آب غوطه‌ور شده باشد، بازه زمانی که گوشی در آب فرو رفته است. همچنین این موضوع که گوشی قبلا این گوشی تعمیر شده باشد یا خیر؟ این عوامل مستقیما بر روی افزایش یا کاهش شانس تعمیر آیفون 8 آب خورده مورد نظر تاثیرگذار خواهد بود.

به طور کلی باید گفت که شانس تعمیر آیفون 8 آب خورده‌ای که بعد از برخورد با آب به طور خودکار خاموش شده به مراتب کمتر از آیفونی است که بعد از تماس با آب هنوز مشکلی در عملکرد اجزای سخت افزاری آن ایجاد نشده است. البته تکنسین‌های بخش تعمیرات موبایل با بررسی و عیب یابی گوشی آیفون 8 آبخورده شما نظر اصلی را می‌دهند.

هزینه تعمیر آیفون 8 آب خورده

بعد از میزان شانس تعمیر آیفون 8 آبخورده مهم‌ترین سوال کاربران به هزینه تعمیر این کار مربوط می‌شود. به صورت کلی باید گفت که هزینه تعمیر آیفون 8 آب خورده هم مانند امید به تعمیر آن دقیقا به شدت آسیبی بستگی دارد که آب به قطعات سخت افزاری گوشی وارد کرده است.

برای نمونه ممکن است آب به مادربرد گوشی آیفون 8 شما نفوذ کرده باشد و در مدارهای داخلی آن اختلال ایجاد کند. همچنین منجر به سوختن برد آیفون 8 شود. طبیعی است که در این شرایط حداقل برد دستگاه باید تعویض شود و تعویض برد می‌تواند تعمیر هزینه‌برداری باشد.

در مقابل در شرایط دیگر ممکن است آب فقط به دکمه ولوم یا پاور گوشی آسیب زده باشد که در این شرایط مطمئنا هزینه تعمیر آیفون 8 آب خورده کاهش چشم گیری می‌یابد.

بنابراین برای تشخیص هزینه تعمیر آیفون 8 آب خورده حتما باید گوشی را به طور دقیق توسط تکنسین‌های بخش تعمیر گوشی آیفون شعب امداد موبایل مورد بررسی قرار گیرد. در مرحله بعد با شناسایی قطعات معیوب نسبت به تعویض یا تعمیر آن‌ها اقدام شود.

شایان ذکر است متذکر شویم که نرخ و اجرت کلی تعمیر گوشی در شعب مختلف ما بر اساس نرخ مصوبه اتحادیه تعمیرکاران است. همچنین خیال شما راحت باشد که هیچ کدام از شعب ما نرخی بالاتر از این مصوبه را از شما درخواست نمی‌کنند.

 

هزینه تعمیر آیفون 8 آب خورده

تعمیر آیفون 8 آبخورده چقدر طول می‌کشد ؟

این روزها تلفن‌های همراه فارغ از نوع و مدل آن تبدیل به یکی از لوازم حیاتی برای ادامه زندگی شده است. کار و تحصیل عده زیادی از افراد بسته به تلفن همراهشان است.

در شعب امداد موبایل گروه تعمیر گوشی آیفون با در نظر گرفتن این امر تعمیر گوشی آیفون 8 آبخورده و سایر تعمیرات مربوط به گوشی آیفون را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

در نظر داشته باشید زمان مورد نیاز برای تعمیر هر بخش متفاوت است و علاوه بر آن بسته به تعداد سفارشات آن روز نیز دارد. البته زمانی که شما برای عیب یابی و تعمیر گوشی آیفون خود مراجعه می‌کنید؛ زمان حدودی تعمیر را به شما اعلام می‌کنیم و به آن پایبند هستیم.

تعمیر آیفون 8 آب خورده در مرکز امداد موبایل

اگر آیفون 8 شما در اثر آب خوردگی با هر مشکلی مواجه شد نگران نباشید.  کارشناسان خبره امداد موبایل می‌توانند با کمترین هزینه ممکن تعمیر گوشی آیفون 8 آب خورده را برایتان انجام دهند. تکنسین‌های متخصص تعمیر گوشی موبایل شعب مختلف امداد موبایل برای انجام این کار از مدرن‌ترین و جدیدترین ابزارها و همچنین روش‌های تعمیر استفاده خواهند کرد.

در شعب مختلف فروشگاه امداد موبایل از جوانان متخصص در امر تعمیرات آیفون اپل استفاده شده است. همچنین تمامی قطعاتی که در روند تعمیر گوشی آیفون شما جایگزین می‌شوند؛ کاملا اورجینال هستند.

به علاوه ما کارکرد قطعه ارائه شده به شما را گارانتی می‌کنیم. نرخ ارائه خدمات مراکز ما بر اساس مصوب اتحادیه تعمیرکاران است.  همچنین در نظر داشته باشید که گاها هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید از این نرخ مصوب شده کم‌تر است.

هدف اصلی گروه امداد موبایل این است که بهترین خدمات را به شما کاربران گوشی آیفون ارائه دهد. در نظر داشته باشید که شما می‌توانید برای خرید به شعب ما مراجعه کنید. همکاران ما بر اساس امکانات و بودجه مد نظر شما بهترین گوشی تلفن همراه را به شما معرفی می‌کنند.

به اشتراک بذارید

تعمیرات گوشی آیفون

قطعات، آموزش و هزینه

تعمیرات گوشی سامسونگ

قطعات، آموزش و هزینه

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *